Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: LVTPR

Auth0 verdubbelt omzet in EMEA

Bedrijf versterkt engagement naar de regio met nieuwe medewerkers, klanten en partners

LONDEN – 25 november 2020 Auth0, het identiteitsplatform voor applicatieteams, kondigt een omzetverdubbeling aan in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) in het derde kwartaal in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Randstad, Pret A Manger, Nutmeg, Flo Health, Libération, WeTransfer, en DPG Media met zijn "Streamz" online video-on-demand platform sluiten zich aan bij de honderden klanten in de regio die al gebruik maken van het Auth0-platform.

“Randstad heeft gaandeweg de Auth0-oplossing voor identiteitsmanagement uitgerold. Die is ontworpen om samenwerking met onze 41.000 teamleden wereldwijd te bevorderen,” zegt Koen Klaassen, Global Identity and Access Management Program Lead bij Randstad. “De Auth0 private cloud solution past perfect bij onze noden op het vlak van compliance en schaalbaarheid en levert het juiste performantie- en controleniveau.”

De groei van Auth0 ligt onder andere aan het succes van de modulaire, "bouwstenen"-aanpak, die klanten en ontwikkelaars helpt om authenticatiemogelijkheden aan te passen aan hun specifieke gebruikscase. De lancering van Auth0 Marketplace in september biedt verdere uitbreidingsmogelijkheden vanwege de introductie van eigen oplossingen door technologiepartners, waaronder regionale bedrijven zoals Onfido, MyLife Digital en Scaled Access.

Daarnaast dragen kanaalpartners bij aan het wijdverbreide gebruik van het Auth0-platform in de EMEA-regio. Auth0 heeft overeenkomsten gesloten met nieuwe partners in heel EMEA , waaronder CMS Distribution in het Verenigd Koninkrijk en systeemintegrator Devoteam in Frankrijk, die zich hebben aangesloten bij dertig regionale partners die het Auth0-platform al aanbieden.

"Devoteam stelt klanten in staat waarde toe te voegen aan hun digitale transformatieprojecten," aldus Karim Bouami, digital identity and trust service director bij Devoteam. "Als identiteitsbeheer een cruciaal onderdeel is van deze projecten, biedt Auth0 een solide oplossing om klanten te ondersteunen bij deze transformaties, en de beveiliging te verbeteren zonder dat dit ten koste gaat van betrokkenheid of ervaring."

Auth0 blijft zijn regionale voetafdruk opschalen om de toename van de vraag van klanten te begeleiden, waardoor het aantal regionale werknemers in het derde kwartaal is gestegen tot 139, een stijging van meer dan 50% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. In de hele EMEA-regio had Auth0 al vóór de COVID-maatregelen een sterke cultuur van werken op afstand.

"Onze naadloze overgang tussen scenario's voor het wel en niet werken op afstand heeft ons geholpen om ons dit jaar te blijven focussen op onze klanten," aldus Kris Imbrechts, Sales Manager voor Noord- en Zuid-Europa bij Auth0. "Terwijl we ons aanbod en onze organisatie blijven ontwikkelen om aan de vraag te voldoen, streven we ernaar een betrouwbare lokale partner te worden voor elk van onze klanten in de hele Benelux-regio.”

De regionale voetafdruk van Auth0 wordt ondersteund door de kracht van zijn technische teams, die honderdduizenden ontwikkelaars bedienen via een uitgebreid programma van vergaderingen, video's en content. "Europa onderscheidt zich als een strategische regio voor technisch talent, en als softwarebedrijf is Auth0 trots op onze hooggekwalificeerde ingenieurs en ontwerpers die tot de meest getalenteerde ter wereld behoren," aldus Carolyn Moore, SVP People bij Auth0.

In oktober werd de prestigieuze KuppingerCole KCLive Award voor klantverificatie uitgereikt aan Auth0's klant Signify voor een uitstekende klantervaring. Auth0 is ook voor het derde achtereenvolgende jaar opgenomen in de Forbes Cloud 100 van 2020.

Over Auth0
Auth0 biedt een platform voor verificatie, autorisatie en beveiligde toegang voor applicaties, apparaten en gebruikers. Beveiligings- en applicatieteams vertrouwen op de eenvoud, schaalbaarheid en expertise van Auth0 om identiteit voor iedereen te laten werken. Auth0 bewaakt maandelijks miljard en inlogtransacties, beveiligt identiteiten zodat innovators kunnen innoveren en stelt internationale ondernemingen in staat om hun klanten over de hele wereld betrouwbare, superieure digitale ervaringen te bieden.

Ga voor meer informatie naar https://auth0.com of volg @auth0 op Twitter. Wil je het EMEA-team van Auth0 versterken? Surf naar https://auth0.com/careers.
Laatste van Auth0
Auth0 lanceert Adaptive MFA om veiligheid te vergroten en frictie voor eindgebruikers te reduceren

Auth0 verdubbelt omzet in EMEA

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller
Technische innovatie in de bouw: Begin met het juiste team

Voorkom het verspreiden van desinformatie met Easyscreen

Red Hat introduceert data resilience voor Enterprise Kubernetes-applicaties

Techone versterkt positie op gebied van hosting door overname Qweb

Gedoe rondom werkgeversverklaring avondklok verleden tijd voor iedere werkgever dankzij Visma | Raet

Heinen & Hopman kiest Medius voor geautomatiseerde factuurverwerking

Nederlander ziet geen plek voor zichzelf op kansrijke technische arbeidsmarkt

Haal meer plezier uit je PS5® en Xbox®: optimaliseer je online verbinding

Ivanti erkend als leider in de IDC MarketScape voor Worldwide UEM Software 2020-2021

Loogisch en MCS slaan handen ineen voor intensieve samenwerking op het gebied van Private LTE en Managed IoT

DataCore Software neemt Caringo over en voegt object storage toe aan zijn software-defined portfolio

Webfleet Solutions en Lytx bieden samen geïntegreerde videotelematica-oplossing

Kaspersky’s IT-beveiligingsaanbevelingen voor bedrijven in 2021

Western Digital en Qumulo ondersteunen Institute for Health Metrics and Evaluation met 2 petabyte

Diverzio en Local2Local slaan handen ineen

Zorgverzekeraar Zilveren Kruis bespaart 600.000 euro aan operationele kosten per jaar dankzij Mendix low-code platform
QuandaGo stelt Patrick van Eerden aan als Chief Financial Officer

Belastingdienst gunt BPSOLUTIONS aanbesteding voor Managed SAP HANA-infrastructuur

Schneider Electric uitgeroepen tot meest duurzame bedrijf ter wereld door Corporate Knights

NAVO kiest Thales voor levering eerste defence-cloud voor strijdkrachten

Johan Looijmans start als SAP Business Architect bij myBrand

Holland Capital investeert in cards PLM Solutions

CaptureTech gaat samenwerking aan met gitaargigant Gibson Europe

Rabobank komt getroffen mkb tegemoet met aangepaste pintarieven

Twee unieke IT-bedrijven creëren samen een complete IT-infrastructuur

Doculayer.ai maakt 5 belangrijkste trends op het gebied van intelligente documentverwerking bekend

Sogeti benoemt Miranda van Putten tot nieuwe HR-directeur

JADS onderzoekt data science en ondermijnende criminaliteit in nieuw Centrum voor de studie van Ondermijning

Celonis stelt nieuwe Chief Marketing Officer en Chief Design Officer aan

Logo Boys with Brains
Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Techniekopleiding.nl