www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Lubbers De Jong

Ivanti introduceert automatisering tussen service management en SecOps op het Ivanti Neurons Platform

Nieuwe automatiseringsmogelijkheden helpen bij het beheer van beveiligingsincidenten, governance en compliance, en verbeteren de security van een organisatie

Den Bosch, 24 november 2020Ivanti, het bedrijf dat IT en Security Operations automatiseert voor het detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge,kondigt verbeterde mogelijkheden aan voor zijn Enterprise Service Management (ESM)-portfolio, inclusief Ivanti Neurons™ voor Spend Intelligence en geïntegreerde automatisering met SecOps op het Ivanti Neurons hyper-automation platform. Ivanti® ESM-oplossingen versnellen het zelfherstellende en zelfbeveiligende vermogen van apparaten, terwijl ze altijd en overal op maat gemaakte en gepersonaliseerde service- en asset management-ervaringen bieden. "IT- en beveiligingsteams hebben meer flexibiliteit en schaalbaarheid nodig naarmate ze snel moeten schakelen om het huidige externe en hybride werkende personeel te kunnen beheren en te ondersteunen", aldus Simon Geddes, senior directeur productbeheer bij Ivanti. "Door geïntegreerde automatisering te leveren, zorgt Ivanti voor een probleemloze ervaring tussen service management en SecOps."

Ivanti Service Manager levert proactieve, voorspellende en gepersonaliseerde service-ervaringen voor IT en andere bedrijfstakken, waaronder HR en facilitair beheer. In combinatie met Ivanti Neurons voor Spend Intelligence en automatisering voor SecOps, biedt de oplossing direct inzicht in de software- en applicatie-uitgaven van een organisatie en optimaliseert het de houding ten aanzien van beveiliging. Het leiderschap van Ivanti in de IT-servicemanagementmarkt (ITSM) is aangetoond doordat Ivanti is gepositioneerd als leider in het 2020 Gartner Magic Quadrant for IT Service Management Tools1. Ivanti Service Manager ontving ook de hoogste score in de ‘2020 Gartner Critical Capabilities for IT Service Management Tools2 Intermediate-Maturity I&O Use Case’ en was de enige leverancier die in drie van de vier hoogste use cases werd vermeld.

Nieuwe mogelijkheden in het Ivanti ESM-portfolio zijn onder meer:
  • Ivanti Neurons voor Spend Intelligence. Ivanti Asset Manager biedt in combinatie met Ivanti Neurons voor Spend Intelligence inzicht in het softwarelandschap en de applicatie-uitgaven van een organisatie voor on-premise, cloud- en edge-omgevingen en biedt een gedetailleerde analyse van gebruik, licentietypen, aankopen, abonnementen, verlengingen en instances - binnen enkele minuten - voor het effectief volgen van gebruik en uitgavenbeheer.
  • Automatiseringen voor SecOps. Met nieuwe automatiseringen en integratie verbetert deze oplossing governance en naleving, het beheer van beveiligingsincidenten en de houding en het reactievermogen van een organisatie ten aanzien van beveiliging.
De automatiseringen voor SecOps en Ivanti Neurons voor Spend Intelligence zijn nu beschikbaar. Om de IT-resultaten verder te verbeteren, kunnen deze oplossingen worden gebruikt met het Ivanti Neurons-platform, dat hyper-automation bots bevat om apparaten zelfherstellend en zelfbeveiligend te maken en proactieve ondersteuning te bieden voor een betere gebruikerservaring.

Over Ivanti
Ivanti automatiseert IT en Security Operations waardoor detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge mogelijk is. Van pc’s tot mobiele apparatuur, VDI en datacentra, Ivanti detecteert en inventariseert IT-middelen on-premises, in de cloud en aan de edge. Dit verbetert de IT-dienstverlening en vermindert risico’s door meer inzicht te bieden in de IT-omgeving en door automatisering. Het bedrijf helpt organisaties verder om moderne technologie in te zetten in het magazijn en in de hele toeleveringsketen om de levering te verbeteren, de noodzaak backend systemen aan te passen. Ivanti heeft zijn hoofdkantoor in Salt Lake City, Amerika, en heeft kantoren over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar  www.ivanti.nl en volg ons op @IvantiBenelux en @Golvanti.

1 Gartner, "Magic Quadrant for IT Service Management Tools", Rich Doheny, Keith Andes, Mark Cleary, 6 oktober 2020.

2 Gartner, "Critical Capabilities for IT Service Management Tools", Rich Doheny, Keith Andes, Mark Cleary, 7 oktober 2020.

Gartner beveelt geen enkele leverancier, product of dienst aan die in zijn onderzoekspublicaties worden weergegeven en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere aanwijzingen. De onderzoekspublicaties van Gartner bevatten de mening van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.
Laatste van Ivanti
Technische innovatie in de bouw: Begin met het juiste team

Voorkom het verspreiden van desinformatie met Easyscreen

Red Hat introduceert data resilience voor Enterprise Kubernetes-applicaties

Techone versterkt positie op gebied van hosting door overname Qweb

Gedoe rondom werkgeversverklaring avondklok verleden tijd voor iedere werkgever dankzij Visma | Raet

Heinen & Hopman kiest Medius voor geautomatiseerde factuurverwerking

Nederlander ziet geen plek voor zichzelf op kansrijke technische arbeidsmarkt

Haal meer plezier uit je PS5® en Xbox®: optimaliseer je online verbinding

Ivanti erkend als leider in de IDC MarketScape voor Worldwide UEM Software 2020-2021

Loogisch en MCS slaan handen ineen voor intensieve samenwerking op het gebied van Private LTE en Managed IoT

DataCore Software neemt Caringo over en voegt object storage toe aan zijn software-defined portfolio

Webfleet Solutions en Lytx bieden samen geïntegreerde videotelematica-oplossing

Kaspersky’s IT-beveiligingsaanbevelingen voor bedrijven in 2021

Western Digital en Qumulo ondersteunen Institute for Health Metrics and Evaluation met 2 petabyte

Diverzio en Local2Local slaan handen ineen

Zorgverzekeraar Zilveren Kruis bespaart 600.000 euro aan operationele kosten per jaar dankzij Mendix low-code platform
QuandaGo stelt Patrick van Eerden aan als Chief Financial Officer

Belastingdienst gunt BPSOLUTIONS aanbesteding voor Managed SAP HANA-infrastructuur

Schneider Electric uitgeroepen tot meest duurzame bedrijf ter wereld door Corporate Knights

NAVO kiest Thales voor levering eerste defence-cloud voor strijdkrachten

Johan Looijmans start als SAP Business Architect bij myBrand

Holland Capital investeert in cards PLM Solutions

CaptureTech gaat samenwerking aan met gitaargigant Gibson Europe

Rabobank komt getroffen mkb tegemoet met aangepaste pintarieven

Twee unieke IT-bedrijven creëren samen een complete IT-infrastructuur

Doculayer.ai maakt 5 belangrijkste trends op het gebied van intelligente documentverwerking bekend

Sogeti benoemt Miranda van Putten tot nieuwe HR-directeur

JADS onderzoekt data science en ondermijnende criminaliteit in nieuw Centrum voor de studie van Ondermijning

Celonis stelt nieuwe Chief Marketing Officer en Chief Design Officer aan

Logo Boys with Brains
Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Techniekopleiding.nl