www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl

2512 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Lubbers De Jong

Ivanti introduceert automatisering tussen service management en SecOps op het Ivanti Neurons Platform

Nieuwe automatiseringsmogelijkheden helpen bij het beheer van beveiligingsincidenten, governance en compliance, en verbeteren de security van een organisatie

Den Bosch, 24 november 2020Ivanti, het bedrijf dat IT en Security Operations automatiseert voor het detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge,kondigt verbeterde mogelijkheden aan voor zijn Enterprise Service Management (ESM)-portfolio, inclusief Ivanti Neurons™ voor Spend Intelligence en geïntegreerde automatisering met SecOps op het Ivanti Neurons hyper-automation platform. Ivanti® ESM-oplossingen versnellen het zelfherstellende en zelfbeveiligende vermogen van apparaten, terwijl ze altijd en overal op maat gemaakte en gepersonaliseerde service- en asset management-ervaringen bieden. "IT- en beveiligingsteams hebben meer flexibiliteit en schaalbaarheid nodig naarmate ze snel moeten schakelen om het huidige externe en hybride werkende personeel te kunnen beheren en te ondersteunen", aldus Simon Geddes, senior directeur productbeheer bij Ivanti. "Door geïntegreerde automatisering te leveren, zorgt Ivanti voor een probleemloze ervaring tussen service management en SecOps."

Ivanti Service Manager levert proactieve, voorspellende en gepersonaliseerde service-ervaringen voor IT en andere bedrijfstakken, waaronder HR en facilitair beheer. In combinatie met Ivanti Neurons voor Spend Intelligence en automatisering voor SecOps, biedt de oplossing direct inzicht in de software- en applicatie-uitgaven van een organisatie en optimaliseert het de houding ten aanzien van beveiliging. Het leiderschap van Ivanti in de IT-servicemanagementmarkt (ITSM) is aangetoond doordat Ivanti is gepositioneerd als leider in het 2020 Gartner Magic Quadrant for IT Service Management Tools1. Ivanti Service Manager ontving ook de hoogste score in de ‘2020 Gartner Critical Capabilities for IT Service Management Tools2 Intermediate-Maturity I&O Use Case’ en was de enige leverancier die in drie van de vier hoogste use cases werd vermeld.

Nieuwe mogelijkheden in het Ivanti ESM-portfolio zijn onder meer:
  • Ivanti Neurons voor Spend Intelligence. Ivanti Asset Manager biedt in combinatie met Ivanti Neurons voor Spend Intelligence inzicht in het softwarelandschap en de applicatie-uitgaven van een organisatie voor on-premise, cloud- en edge-omgevingen en biedt een gedetailleerde analyse van gebruik, licentietypen, aankopen, abonnementen, verlengingen en instances - binnen enkele minuten - voor het effectief volgen van gebruik en uitgavenbeheer.
  • Automatiseringen voor SecOps. Met nieuwe automatiseringen en integratie verbetert deze oplossing governance en naleving, het beheer van beveiligingsincidenten en de houding en het reactievermogen van een organisatie ten aanzien van beveiliging.
De automatiseringen voor SecOps en Ivanti Neurons voor Spend Intelligence zijn nu beschikbaar. Om de IT-resultaten verder te verbeteren, kunnen deze oplossingen worden gebruikt met het Ivanti Neurons-platform, dat hyper-automation bots bevat om apparaten zelfherstellend en zelfbeveiligend te maken en proactieve ondersteuning te bieden voor een betere gebruikerservaring.

Over Ivanti
Ivanti automatiseert IT en Security Operations waardoor detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge mogelijk is. Van pc’s tot mobiele apparatuur, VDI en datacentra, Ivanti detecteert en inventariseert IT-middelen on-premises, in de cloud en aan de edge. Dit verbetert de IT-dienstverlening en vermindert risico’s door meer inzicht te bieden in de IT-omgeving en door automatisering. Het bedrijf helpt organisaties verder om moderne technologie in te zetten in het magazijn en in de hele toeleveringsketen om de levering te verbeteren, de noodzaak backend systemen aan te passen. Ivanti heeft zijn hoofdkantoor in Salt Lake City, Amerika, en heeft kantoren over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar  www.ivanti.nl en volg ons op @IvantiBenelux en @Golvanti.

1 Gartner, "Magic Quadrant for IT Service Management Tools", Rich Doheny, Keith Andes, Mark Cleary, 6 oktober 2020.

2 Gartner, "Critical Capabilities for IT Service Management Tools", Rich Doheny, Keith Andes, Mark Cleary, 7 oktober 2020.

Gartner beveelt geen enkele leverancier, product of dienst aan die in zijn onderzoekspublicaties worden weergegeven en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere aanwijzingen. De onderzoekspublicaties van Gartner bevatten de mening van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.
Laatste van Ivanti
71 procent van de IT-security professionals vindt patchen te complex en tijdrovend

Ivanti benoemt softwareveteraan Jeff Abbott als nieuwe CEO

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Logo Lubbers De Jong
Ivanti contact

Logo Ivanti

Ivanti sociaal

Ivanti tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo True (Broad Horizon)
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Powerful Business Women’s Club
Logo Cloud Technology Solutions NL
Logo Boomi