www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Influx PR & Communicatie

Pega introduceert eerste RPA auto-balancing functie voor automatisch workload-beheer van bots

Nieuwe functionaliteit vermindert kosten van RPA-licenties, beheer en infrastructuur

AMSTERDAM – 18 november 2020 Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, komt als eerste met een Pega RPA Auto-balancing functionaliteit waarmee automatisch werklast wordt doorgestuurd naar bots die binnen de organisatie beschikbaar zijn. De nieuwe Pega Robot Manager™ optimaliseert met behulp van AI op slimme wijze de capaciteit en efficiency van bots zonder menselijke interventie.

Hoewel de naam Robotic Process Automation anders doet vermoeden, is de meeste RPA allesbehalve robotachtig als het gaat om het beheren van bots. Wanneer de vraag naar bot-assistentie stijgt of juist daalt, moeten medewerkers achter de schermen de beschikbare bots in de hele organisatie opnieuw toewijzen om ervoor te zorgen dat werkzaamheden op tijd wordt uitgevoerd. Veel organisaties compenseren deze pieken door extra botlicenties aan te schaffen terwijl dit alleen maar leidt tot nog meer botbeheer, toename van licentiekosten en beslag legt op capaciteit van virtuele machines.

Met behulp van Pega RPA Auto-balancing analyseert de nieuwe Pega Robot Manager alle taakverzoeken en wijst ze automatisch toe aan beschikbare bots. Wanneer er nieuwe of onverwachte vragen binnenkomen, worden deze realtime over de bots verdeeld om af te handelen. Wanneer de vraag naar bots groter is dan de capaciteit, is Pega RPA Auto-balancing ook in staat om prioriteit te geven aan belangrijke en minder belangrijke taken. Organisaties hoeven zo geen geld te verspillen aan onnodige aanvullende botlicenties en beheerbronnen.

"Veel organisaties omzeilen de beperkingen van RPA ironisch genoeg door nog meer bots aan te schaffen. Botbeheer geeft zo alleen maar meer kopzorgen en kost organisaties extra geld zonder echt schaalgrootte te realiseren. In deze laatste stap naar volledige geautomatiseerde RPA, optimaliseert Pega RPA Auto-balancing bot-efficiency en verlaagt kosten zonder menselijke tussenkomst. Hierdoor is de hele RPA-levenscyclus volledig geautomatiseerd", stelt Eric Musser, general manager, intelligent automation, Pegasystems.

Pega RPA, onderdeel van de Pega Infinity™ softwaresuite voor digitale transformatie, automatiseert repeterende taken die worden uitgevoerd door de user interface (UI) van bedrijfsapplicaties. Pega RPA gebruikt Deep Robotics om applicaties op codeerniveau te automatiseren, wat zorgt voor snellere, accuratere en flexibelere robotic automation op grote schaal. In combinatie met de intelligent automation functionaliteiten en mogelijkheden op het gebied van lowcode, biedt Pega nu een compleet end-to-end automatiseringsplatform.

Eerder dit jaar introduceerde Pega andere ‘handsfree’ beheertools voor bots, zoals:
  • Pega X-ray Vision, de eerste Robotic Process Automation (RPA)-tool in de markt die defecte bots opspoort en repareert, zonder menselijke interventie.
  • Pega Synchronization Server, die er automatisch voor zorgt dat bots de meest recente Robot Runtime software gebruiken. Ook zorgt het ervoor dat software-updates worden uitgevoerd zonder dat de IT-afdeling deze handmatig hoeft te installeren.
Pega RPA Auto-balancing is vanaf vandaag beschikbaar en is onderdeel van de nieuwe versie Pega Robot Manager. De prioriteer-functionaliteit komt aan het eind van dit jaar beschikbaar. Voor meer informatie over Pega RPA Auto-balancing, www.pega.com/products/pega-platform/robotic-automation/auto-balancing

Achtergrondinformatie:
Over Pegasystems
Pega (NASDAQ: PEGA) is de leider in cloudsoftware voor customer engagement en operational excellence. De meest erkende en succesvolle merken ter wereld vertrouwen op de AI-software van Pega om elke klantinteractie via elk kanaal te optimaliseren en ervoor te zorgen dat hun merkbeloften worden nagekomen. Met het low-code applicatie-ontwikkelingsplatform van Pega kunnen bedrijven snel apps bouwen en ontwikkelen om aan de behoeften van hun klanten en medewerkers te voldoen en digitale transformatie op wereldwijde schaal te stimuleren. Al meer dan 35 jaar maakt Pega hogere klanttevredenheid, lagere kosten en een hogere customer lifetime value mogelijk. Voor meer informatie: www.pega.com

Redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: info@influx-pr.com

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Pegasystems
Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Pegasystems benoemt Nawal Hamarass tot Vice President Benelux & Nordics

Pega lanceert nieuw partnerprogramma voor meer klantwaarde en snellere ROI
Nederlands onbenut arbeidspersoneel zou best in de zorg- en onderwijssector willen werken

Klanten en analisten erkennen OutSystems als leider in het Gartner® Magic Quadrant voor Enterprise Low-Code Application Platforms

everis gaat verder onder de naam NTT DATA

Bijna kwart van werkend Nederland na corona weer aan de studie

Datagedreven werken must voor de toekomst, niet alleen voor grote bedrijven

Grote zorgen over effecten Digital Markets Act op Nederlandse startups en scale-ups

Mkb-bedrijven in zakelijke dienstverlening zien omzet in derde kwartaal flink stijgen

Samsung Electronics behoudt vijfde plaats in de lijst ‘Best Global Brands 2021’ van Interbrand
INTERCONNECT OPENT HAAR DEUREN TIJDENS NATIONALE DATACENTER DAG 2021

Sam Media lanceert XR Academy, een pakkend e-learning product in extended reality

NetApp vereenvoudigt en versnelt digitale transformatie voor klanten via partnerships met gerenommeerde public cloud-aanbieders

NetApp breidt hybrid cloudportfolio verder uit; organisaties halen meer rendement uit de cloud

Jamf biedt nieuwe oplossingen voor een veilige en gebruiksvriendelijke Apple-ervaring op het werk

Eaton lanceert de volgende generatie UPS met de 5PX Gen2

VSL rondt kalibratieproef met waterstof verrijkt aardgas succesvol af

TA505 keert terug met nieuwe FlawedGrace-variant

Aruba introduceert de volgende generatie switching-architectuur

Oostenrijkse ruimtevaartorganisatie simuleert Marsmissie met netwerktechnologie van LANCOM

GeONE voor tweede keer op rij Global M-Files Partner of the Year

Ruimtevaartorganisatie CNES kiest Orange Business Services om zijn data-centrische strategie te transformeren met Cloud-based data lake

Logo Influx PR & Communicatie
Pegasystems contact

Logo Pegasystems

info@pega.com
  www.pega.com
Pegasystems sociaal

Pegasystems tweets

Logo Sam Media
Logo NewChannel
Logo ValidSign
Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo True (Broad Horizon)
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo Trueson
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo OutSystems
Logo NTT DATA
Logo NCOI Opleidingen
Logo Cloud Technology Solutions (cts)
Logo NetApp
Logo Jamf
Logo Eaton
Logo VSL
Logo Ctac N.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Unit4
Logo Workday