www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
PR: Influx PR & Communicatie

Pega introduceert eerste RPA auto-balancing functie voor automatisch workload-beheer van bots

Nieuwe functionaliteit vermindert kosten van RPA-licenties, beheer en infrastructuur

AMSTERDAM – 18 november 2020 Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, komt als eerste met een Pega RPA Auto-balancing functionaliteit waarmee automatisch werklast wordt doorgestuurd naar bots die binnen de organisatie beschikbaar zijn. De nieuwe Pega Robot Manager™ optimaliseert met behulp van AI op slimme wijze de capaciteit en efficiency van bots zonder menselijke interventie.

Hoewel de naam Robotic Process Automation anders doet vermoeden, is de meeste RPA allesbehalve robotachtig als het gaat om het beheren van bots. Wanneer de vraag naar bot-assistentie stijgt of juist daalt, moeten medewerkers achter de schermen de beschikbare bots in de hele organisatie opnieuw toewijzen om ervoor te zorgen dat werkzaamheden op tijd wordt uitgevoerd. Veel organisaties compenseren deze pieken door extra botlicenties aan te schaffen terwijl dit alleen maar leidt tot nog meer botbeheer, toename van licentiekosten en beslag legt op capaciteit van virtuele machines.

Met behulp van Pega RPA Auto-balancing analyseert de nieuwe Pega Robot Manager alle taakverzoeken en wijst ze automatisch toe aan beschikbare bots. Wanneer er nieuwe of onverwachte vragen binnenkomen, worden deze realtime over de bots verdeeld om af te handelen. Wanneer de vraag naar bots groter is dan de capaciteit, is Pega RPA Auto-balancing ook in staat om prioriteit te geven aan belangrijke en minder belangrijke taken. Organisaties hoeven zo geen geld te verspillen aan onnodige aanvullende botlicenties en beheerbronnen.

"Veel organisaties omzeilen de beperkingen van RPA ironisch genoeg door nog meer bots aan te schaffen. Botbeheer geeft zo alleen maar meer kopzorgen en kost organisaties extra geld zonder echt schaalgrootte te realiseren. In deze laatste stap naar volledige geautomatiseerde RPA, optimaliseert Pega RPA Auto-balancing bot-efficiency en verlaagt kosten zonder menselijke tussenkomst. Hierdoor is de hele RPA-levenscyclus volledig geautomatiseerd", stelt Eric Musser, general manager, intelligent automation, Pegasystems.

Pega RPA, onderdeel van de Pega Infinity™ softwaresuite voor digitale transformatie, automatiseert repeterende taken die worden uitgevoerd door de user interface (UI) van bedrijfsapplicaties. Pega RPA gebruikt Deep Robotics om applicaties op codeerniveau te automatiseren, wat zorgt voor snellere, accuratere en flexibelere robotic automation op grote schaal. In combinatie met de intelligent automation functionaliteiten en mogelijkheden op het gebied van lowcode, biedt Pega nu een compleet end-to-end automatiseringsplatform.

Eerder dit jaar introduceerde Pega andere ‘handsfree’ beheertools voor bots, zoals:
  • Pega X-ray Vision, de eerste Robotic Process Automation (RPA)-tool in de markt die defecte bots opspoort en repareert, zonder menselijke interventie.
  • Pega Synchronization Server, die er automatisch voor zorgt dat bots de meest recente Robot Runtime software gebruiken. Ook zorgt het ervoor dat software-updates worden uitgevoerd zonder dat de IT-afdeling deze handmatig hoeft te installeren.
Pega RPA Auto-balancing is vanaf vandaag beschikbaar en is onderdeel van de nieuwe versie Pega Robot Manager. De prioriteer-functionaliteit komt aan het eind van dit jaar beschikbaar. Voor meer informatie over Pega RPA Auto-balancing, www.pega.com/products/pega-platform/robotic-automation/auto-balancing

Achtergrondinformatie:
Over Pegasystems
Pega (NASDAQ: PEGA) is de leider in cloudsoftware voor customer engagement en operational excellence. De meest erkende en succesvolle merken ter wereld vertrouwen op de AI-software van Pega om elke klantinteractie via elk kanaal te optimaliseren en ervoor te zorgen dat hun merkbeloften worden nagekomen. Met het low-code applicatie-ontwikkelingsplatform van Pega kunnen bedrijven snel apps bouwen en ontwikkelen om aan de behoeften van hun klanten en medewerkers te voldoen en digitale transformatie op wereldwijde schaal te stimuleren. Al meer dan 35 jaar maakt Pega hogere klanttevredenheid, lagere kosten en een hogere customer lifetime value mogelijk. Voor meer informatie: www.pega.com

Redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: info@influx-pr.com

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Pegasystems
Onderzoek Pega toont aan: belangrijke rol voor Decisioning Tools bij verbetering klantervaringen in een post-COVID wereld

Pega maakt digitale transformatie nog sneller en eenvoudiger met nieuwe versie Pega Infinity platform

Pega Process AI biedt zelfoptimaliserende procesautomatisering
Personio organiseert H.U.G. Digital 2021: het virtuele HR-event

Onafhankelijk onderzoeksbureau: Thinkwise biedt unieke strategie voor moderniseren van core business-applicaties met low-code

Nederlander kan rekeningen makkelijker betalen door gebrek aan betaalde uitjes

Twee derde van thuiswerkend Nederland wordt liever gestuurd op output dan uren

Port of Den Helder: van fossiele thuishaven naar levensader voor de energietransitie

Mendix benoemd tot ‘leader’ in uitgebreid low-code-onderzoek uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau

KnowBe4 introduceert nieuwe door artificial intelligence gedreven phishing-feature

DataRobot neemt Zepl over en breidt enterprise AI-platform uit met functies voor ervaren data scientists

Davina Michelle maakt internationale show op Hymn bekend

Maandalert Woningmarkt | mei 2021, De prijzen op de woningmarkt stijgen erg hard, aantal transacties neemt erg fors toe

Een op drie werkenden onvoorzichtig met privacygevoelige informatie

Kredietverzekeraar Coface voorzichtig optimistisch over herstel Nederlandse economie

Lexmark introduceert Cloud Bridge

Tanium benoemt Marc Levine als Chief Financial Officer

Fortinet biedt nieuwe oplossingen voor bescherming 5G-omgevingen en integratie met SASE
Qexpertise lanceert volledig nieuwe website

Zoom gaat meerjarig partnerschap met de European Tour aan

€150,00 claimen van HP?

NTT Global Threat Intelligence Report: stijging van 300 procent in aanvallen van opportunistic targeting

Logo Influx PR & Communicatie
Pegasystems contact

Logo Pegasystems

info@pega.com
  www.pega.com
Pegasystems sociaal

Pegasystems tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack