www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Deel dit nu via
PR: Marcommit

Novalnet sluit partnership met Banking Circle

Betaalinstelling Novalnet verlaagt de kosten en verwerkingstijd van internationaal betaalverkeer en FX met hulp van innovatieve financiële infrastructuur

Amsterdam - Novalnet AG, een full-service betaalinstelling, werkt samen met Banking Circle voor snellere en goedkopere betalingen en valutahandel (FX). Banking Circle helpt Novalnet bij het ondersteunen van meer dan 12.000 klanten met het beheren en behouden van hun cashflow door de transactiekosten en verwerkingstijd van lokaal en internationaal betaalverkeer en FX substantieel te verlagen.

Oplossing voor pijnpunten
Novalnet is gericht op het oplossen van de talloze uitdagingen voor online retailers op het gebied van betalingen. Via een enkele integratie biedt Novalnet zijn klanten verwerking van nationale en internationale betaalmethoden, realtime fraudepreventie en risicobeheer, geautomatiseerde facturering, abonnementen- en ledenbeheer, geïntegreerde marktplaatsoplossingen, claimbeheer en eenvoudige rapportage. De betaalmodules voor de meer dan honderd shop systems zijn gebruiksvriendelijk en zorgen voor een veilig en naadloos betaalproces, wat resulteert in hogere conversie voor de klanten van Novalnet.

Dankzij Banking Circle kan Novalnet betalingen en FX aanbieden in vierentwintig valuta's, waardoor dubbele FX-conversies en FX mark-ups worden vermeden. Met Banking Circle Real-time FX, verhoogt Novalnet ook de FX marges en worden de kosten voor het beheer van internationale bankpartners verlaagd.

Hoge standaard
Gabriel Dixon, oprichter en CEO van Novalnet: “Novalnet zet een hoge standaard in de betaalwereld door constant te innoveren op het gebied van functies en functionaliteit. Onze betaalexperts ontwikkelen technische oplossingen die de prestaties en winstgevendheid van betaalproducten wereldwijd verbeteren, zodat we onze klanten een complete oplossing bieden. Om onze ambitie om wereldleider te worden waar te maken, werken we samen met de beste partners in het financiële ecosysteem, Banking Circle is precies zo’n partner. Ons wereldwijde klantenbestand vereist een oplossing die tegemoetkomt aan lokale en internationale afwikkelvereisten op een kostenefficiënte manier. Dat is precies wat het moderne platform en assortiment aan betaal- en verrekenrekeningen van Banking Circle in meerdere valuta's doet. Het Banking Circle-platform is geïntegreerd in de betalingsmotor van Novalnet en levert onmiddellijke resultaten zoals schaalbaarheid, kostenbesparingen op SWIFT, extra inkomsten met FX en een verhoogde klanttevredenheid."

Anders la Cour, medeoprichter en CEO van Banking Circle: “Als aanbieder van financiële infrastructuur geeft Banking Circle betaalinstellingen zoals Novalnet de mogelijkheid om hun klanten effectieve betaaloplossingen aan te bieden met lage kosten en een hoge mate van flexibiliteit en veiligheid. Ons wereldwijde klantenbestand vereist een oplossing die op een kostenefficiënte manier tegemoetkomt aan de lokale en internationale regels en technische vereisten. Dat is precies wat Banking Circle’s moderne platform en infrastructuur doet. Het Banking Circle-platform is geïntegreerd in Novalnet’s bestaande systemen en levert direct resultaten zoals schaalbaarheid, kostenbesparingen op SWIFT, een nieuwe inkomstenbron uit FX en verhoogde klanttevredenheid.”
Laatste van Banking Circle

Logo Marcommit
Banking Circle contact

Logo Banking Circle

Banking Circle sociaal

Banking Circle tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo True (Broad Horizon)
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Powerful Business Women’s Club
Logo Cloud Technology Solutions NL
Logo Boomi