Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

TIE Kinetix presenteert de “Fall Release” van het FLOW platform

Introductie van geavanceerde portaalaanpassingen

TIE Kinetix, de toonaangevende leverancier van Partner Automation-oplossingen, heeft vandaag de FLOW Partner Automation Fall Release 2020 gepresenteerd. In deze release worden onder meer geavanceerde portaalaanpassingen gelanceerd. Nieuwe maatwerkopties stellen de platformbeheerders (admins) bij klanten in staat om eenvoudig persoonlijke platformthema’s in te stellen, gerichte notificaties naar gebruikers te verzenden, en meer. Daarnaast zijn er aanvullende updates die de mogelijkheden van het platform voor documentuitwisseling verder uitbreiden.

Het FLOW Partner Automation-platform, hierna FLOW genoemd, wordt voortdurend geoptimaliseerd om te voldoen aan de steeds veranderende behoeften van TIE Kinetix-klanten. Het meest noemenswaardige is dat bedrijfsportaal beheerders persoonlijke platformthema’s kunnen instellen die kunnen worden toegepast op alle gebruikers van hun organisatie door specifieke kleuren toe te wijzen aan portaalelementen (bijv. navigatiebalk). Door middel van een ingebouwde kleurselectietool kan dit eenvoudig worden geconfigureerd en is het gebruik van technische CSS-methodiek met bestandsuploads niet langer van toepassing. Daarnaast hebben platformbeheerders bij klanten de mogelijkheid om gerichte e-mailnotificaties te versturen naar gebruikers op basis van specifieke gebruikersrollen, gebruikte oplossingen, en meer.

De verbeteringen op het gebied van documentuitwisseling bevatten onder meer verbeterde data extractie om een 100% correcte verwerking van complexe PDF-documenten te realiseren, evenals de mogelijkheid voor E-Archiving klanten om archiefgegevens te exporteren naar Google Big Query voor rapportagemogelijkheden. De gebruikerservaring is verder vereenvoudigd met de toevoeging van een snelkoppeling (tandwielvormig pictogram) bij het indienen van documenten om snel toegang te hebben tot de (configuratie)instellingen.

Andere verbeteringen in FLOW:
  • Nu ook “Liggende“ opmaak beschikbaar naast “Staand” voor het afdrukken van SSCC-labels van de DESADV
  • Gedeeltelijke doorloopmogelijkheden voor ASN Order Responses
  • Optie om persoonlijke SITE commando's toe te voegen voor FTP(S)
  • Apparaat herkenning om FLOW-gebruikers te leiden naar de juiste inlogpagina
  • Verbeterde rapportage en voortgangsrapporten van de leveranciersadoptie voor overheidsklanten (B2G)
Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix, zegt: "We hebben een grote vooruitgang gezien op ons platform sinds de lancering van FLOW versie 2.0. Door technische barrières te verwijderen en de FLOW-platformbeheerders bij onze klanten te voorzien van de middelen die nodig zijn om verschillende aspecten van het portaal aan te passen aan hun verschillende behoeften, zonder contact op te nemen met ons supportteam, hebben we het proces ongecompliceerd gemaakt en de gebruikerservaring aanzienlijk verbeterd"

De Fall Release voert verbeteringen door binnen alle beschikbare modules in het FLOW platform. Voor een gedetailleerd overzicht van de ontwikkelingen, bezoek: https://tiekinetix.com/release-notes

Over TIE Kinetix
Bij TIE Kinetix leveren wij Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen aan bedrijven, (semi-)overheidsinstanties en hun zakenpartners om supply chain processen te vereenvoudigen door volledig elektronische uitwisseling van zakelijke documenten. FLOW Partner Automation, ons software platform, stelt de gebruikers in staat om slimmer samen te werken met hun zakenpartners en de communicatie te stroomlijnen door naadloze integratie met elk bestaand (IT-) systeem. Sinds 1987 ondersteunen wij alle EDI- en e-facturatiestandaarden en de communicatiemethoden die hier wereldwijd voor worden gebruikt. Ons internationale team deelt hun expertise en ervaring met onze ruim 2.500 klanten en vereenvoudigen de jaarlijkse uitwisseling van meer dan 1 miljard documenten via FLOW.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext: TIE) en heeft kantoren in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Australië en de Verenigde Staten. Ga voor meer informatie naar www.TIEKinetix.com/nl en volg ons op Linkedin, Twitter, Facebook, Xing en Youtube.

TIE Kinetix N.V.
Patrick van Boom
De Corridor 5d
3621 ZA Breukelen

T: +31-88-369-8000
E: info@TIEKinetix.com
W: www.TIEKinetix.com/nl
Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank

TIE Kinetix presenteert de Summer Release 2021 van het FLOW Platform

TIE Kinetix sluit overeenkomst met Olympia, leverancier van de Gemeente Amsterdam
TIE Kinetix N... contact

Logo TIE Kinetix N.V.

+31-88-369-8000
  info@TIEKinetix.com
  tiekinetix.com/nl
TIE Kinetix N... sociaal

TIE Kinetix N... tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.