www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: Clarity Benelux

Eaton introduceert nieuwe functionaliteiten en biedt de laagste TCO met de tweede generatie van het toonaangevende Eaton 93PM UPS-systeem

HotSync en het Hot Swap modulair ontwerp maken de Eaton 93PM G2 UPS schaalbaarder en flexibeler voor datacenters

Zaltbommel, 16 november 2020 - Eaton introduceert de tweede generatie van zijn toonaangevende Eaton 93PM driefase Uninterruptible Power Supply (UPS). Het modulaire en schaalbare ontwerp van de Eaton 93PM G2 stelt datacenteroperators in staat om de capaciteit en de stroombescherming op te schalen naarmate de bedrijfsbehoefte toeneemt. Tegelijkertijd krijgen zij de laagst mogelijke total cost of ownership (TCO) in de markt. Bescherming, beveiliging en bedrijfscontinuïteit vormen de basis van het nieuwe 93PM G2 UPS-assortiment. HotSync en Hot Swappable powermodules verhogen de beschikbaarheid en de ingebouwde beveiligingen verminderen elektrische risico’s. Daarnaast bieden cybersecurity en bewaking op afstand extra bescherming. De reeks zal vanaf december 2020 leverbaar zijn in Europa.

Modulaire en schaalbare UPS-opstellingen zijn flexibeler, efficiënter en kosteneffectiever, waardoor de klant precies kan kiezen welk vermogen hij nodig heeft en dat vermogen stapsgewijs kan verhogen in overeenstemming met de bedrijfsbehoefte. Toevoegen van capaciteit is eenvoudig, efficiënt en makkelijk te realiseren dankzij de Hot Swappable powermodules, die het mogelijk maken de UPS-capaciteit op elk gewenst moment te verhogen door eenvoudigweg extra powermodules aan de UPS toe te voegen. Eenheden kunnen in stappen van 50 of 60 kVA worden toegevoegd zonder dat het systeem stilstand heeft of de kritische belasting wordt beïnvloed.

"De 93PM-serie is altijd gericht geweest op twee pijlers: een goede TCO en de hoogst mogelijke beschikbaarheid," aldus Ingmar de Winter, Field Product Manager bij Eaton. "Deze tweede generatie bouwt voort op het succes van de eerdere 93PM-serie met de toevoeging van cybersecurity, Hot-Swappable powermodules en Eaton’s EnergyAware-oplossing die de overstap naar duurzame energie ondersteunt en de inkomsten voor het datacenter genereert. Samen verhogen deze nieuwe functies de efficiëntie, de beschikbaarheid en verlaging van de operationele kosten.”

De 93PM G2 UPS is ontworpen om 100% uptime te bieden voor bedrijven en kritieke infrastructuren. De systeembeschikbaarheid wordt verhoogd door HotSync. In een traditioneel UPS-systeem zou een verlies aan communicatie tussen UPS-systemen ervoor zorgen dat deze overschakelen op bypass, waardoor er geen back-up systeem en daarmee geen sprake van beveiliging meer is. De HotSync-capaciteit van de Eaton 93PM G2 elimineert deze single point of failure en zorgt zo voor een veel grotere betrouwbaarheid.

De cybersecuritystandaard van de UPS netwerkverbinding wordt gegarandeerd door het gebruik van de Eaton Gigabit netwerkkaart en Industrial Gateway-kaart: de eerste netwerkkaarten binnen de markt die zowel IEC 62443-4-2 als UL 29001-1 certificeringen hebben ontvangen.Om de beschikbaarheid en veiligheid van het systeem verder te vergroten beschikt de Eaton 93PM G2 UPS, net als alle premium driefase UPS-systemen van Eaton, over vooraf ontworpen, geteste en voorgeïnstalleerde componenten die voldoen aan de vereiste wettelijke standaarden en veilig gebruik garanderen. Dit is veiliger en kosteneffectiever dan de installatie van extra externe bescherming, waardoor doorgaans meer dan € 1.000 wordt bespaard op backfeed beveiliging en €500 op externe static switch zekeringen.

De Eaton 93PM G2 heeft de laagste TCO in zijn klasse, dankzij Eaton’s toonaangevende technologie die besparing en lagere operationele kosten mogelijk maakt en zelfs inkomsten kan genereren. De dubbele conversie-efficiëntie (tot 97%) verlaagt de operationele en koelingskosten; het vervangen van een oudere generatie UPS-systeem door de Eaton 93PM G2 zou binnen 2-3 jaar een rendement op de investering opleveren. Eaton’s Energy Saver System (ESS) verbetert de efficiëntie tot meer dan 99%, terwijl het Variable Module Management System (VMMS) helpt om een hoge efficiëntie te bereiken, zelfs als de belasting van de UPS laag is, wat typisch is voor redundante UPS-systemen.

De 93PM G2 is een Eaton EnergyAware UPS, die het rendement van de investering verhoogt en zo de concurrentiepositie versterkt. Hierdoor kunnen bedrijven milieuvriendelijk ondernemen en tegelijkertijd kijken naar de bredere toepassing van hernieuwbare energie. Op die manier werken bedrijven aan maatschappelijk verantwoord ondernemen, terwijl ze tegelijkertijd kosten besparen of zelfs extra inkomsten genereren. Die kunnen oplopen tot een teruggave van wel €50.000 euro per MW aan elektriciteit die is toegewezen aan de netwerkondersteuning. EnergyAware wordt uitgevoerd op een betrouwbare en gecontroleerde manier die geen invloed heeft op de bescherming van de kritische belasting.

De Eaton 93PM G2 UPS is te gebruiken met Eaton's Intelligent Power Management (IPM) software, die de UPS bewaakt en beheert als integraal onderdeel van de stroom- en IT-infrastructuur. Eaton’s nieuwe Remote Monitoring Service ondersteunt onderhoud en service en is standaard ingebouwd. Hiermee kan snel worden gereageerd op eventuele stroom- of cybersecuritygerelateerde bedreigingen van de UPS.

Ga voor meer informatie over de 93PM G2 UPS-reeks van Eaton naar: https://www.eaton.com/ie/en-gb/products/backup-power-ups-surge-it-power-distribution/backup-power-ups.html.

Meer informatie over de Eaton Intelligent Power Manager software en Eaton's producten en diensten op het gebied van stroomkwaliteit is te vinden op www.eaton.com.

Over Eaton
Eaton's powermanagement-divisie is wereldwijd toonaangevend, met diepgaande expertise van regionale toepassingen op het gebied van stroomdistributie en circuitbescherming, stroomkwaliteit, back-up en energieopslag, beheer en automatisering, persoonlijke veiligheid en beveiliging, structurele oplossingen en omgevingsoplossingen voor gecompliceerde of gevaarlijke omgevingen. Eaton levert diensten binnen het gehele proces, via verschillende kanalen en een geïntegreerd digitaal platform voor inzichten. Op die manier levert Eaton de energie voor wat er echt toe doet in industrieën over de hele wereld, en helpt het bedrijf klanten bij het oplossen van hun grootste uitdagingen op het gebied van power management.

Eaton's missie is om de kwaliteit van leven en het milieu te verbeteren door gebruik te maken van technologieën en diensten voor energiebeheer. Eaton biedt duurzame oplossingen die klanten helpen om hun elektrische, hydraulische en mechanische energie veiliger, efficiënter en betrouwbaarder te beheren. De omzet van Eaton in 2019 bedroeg $21,4 miljard en de producten van het bedrijf worden in meer dan 175 landen verkocht. Eaton heeft ongeveer 93.000 medewerkers. Meer informatie is te vinden op Eaton.com.

Voor meer persinformatie:
Eaton Persdesk
Tijs Manniën
eaton@clarity.pr
CISO-onderzoek: Mobiele apparaten centraal in cybersecurity-strategie

Sitech Services en Valid verlengen outsourcing-samenwerking

Rapport: Amerikaanse overheidsorganisaties verliezen miljoenen bij een gemiddeld datalek of netwerkprobleem

Splashtop haalt 50 miljoen dollar aan nieuwe financiering binnen en bereikt unicorn-status

In 2020 meer gegoogled naar (kinder)psycholoog en eenzaamheid

Nieuw jaar, nieuwe versie van DanaBot

Ontwikkelaars in detailhandel en horeca verhelpen kwetsbaarheden sneller dan andere sectoren

Voor het vierde jaar op rij groei voor TP Vision

Tablet als zoethoudertje?

Orange Business Services Flexible SD-WAN ondersteunt Getinge met meer flexibiliteit om de gezondheidssector te helpen

Thuiswerken is een blijvertje, maar een goede thuiswerkplek blijft een uitdaging

Pandemie stelt digitalisering Nederlandse MKB uit

Het project van Schneider Electric met E.ON wint de enerTIC Award voor groene en digitale ‘Smart Grid’-technologie

Jamf uitgeroepen tot ‘Leader’ in het IDC MarketScape: Worldwide Unified Endpoint Management Software for Apple Devices 2021-rapport

Schneider Electric en de VELUX Groep gaan samenwerken op het gebied van duurzame energie
Technische innovatie in de bouw: Begin met het juiste team

Voorkom het verspreiden van desinformatie met Easyscreen

Red Hat introduceert data resilience voor Enterprise Kubernetes-applicaties

Techone versterkt positie op gebied van hosting door overname Qweb

Gedoe rondom werkgeversverklaring avondklok verleden tijd voor iedere werkgever dankzij Visma | Raet

Heinen & Hopman kiest Medius voor geautomatiseerde factuurverwerking

Nederlander ziet geen plek voor zichzelf op kansrijke technische arbeidsmarkt

Haal meer plezier uit je PS5® en Xbox®: optimaliseer je online verbinding

Ivanti erkend als leider in de IDC MarketScape voor Worldwide UEM Software 2020-2021

Loogisch en MCS slaan handen ineen voor intensieve samenwerking op het gebied van Private LTE en Managed IoT

DataCore Software neemt Caringo over en voegt object storage toe aan zijn software-defined portfolio

Webfleet Solutions en Lytx bieden samen geïntegreerde videotelematica-oplossing

Kaspersky’s IT-beveiligingsaanbevelingen voor bedrijven in 2021

Western Digital en Qumulo ondersteunen Institute for Health Metrics and Evaluation met 2 petabyte

Diverzio en Local2Local slaan handen ineen

Zorgverzekeraar Zilveren Kruis bespaart 600.000 euro aan operationele kosten per jaar dankzij Mendix low-code platform

Logo Clarity Benelux

Logo Boys with Brains
Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.