www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Marcommit

ilionx versterkt business intelligence-strategie van Diagnostiek voor U

Utrecht – Diagnostiek voor U, leidend diagnostisch centrum in Zuidoost Brabant, kiest voor IT-dienstverlener ilionx om haar business intelligence-strategie naar een hoger niveau te tillen. De migratie en vernieuwing van het datawarehouse van Diagnostiek voor U en de implementatie van de business intelligence-oplossing ZorgControl staan centraal in de samenwerking. Relevante data wordt eenvoudig ontsloten en de organisatie krijgt onder andere toegang tot management-dashboards, prestatie-indicatoren en strategische rapportages. Ook kunnen bepaalde trends en patronen worden ontdekt in diagnostische gegevens, wat resulteert in een betere dienstverlening van Diagnostiek voor U aan haar klanten in de zorg.

Toekomstbestendig datawarehouse
Een belangrijk speerpunt in de datastrategie van Diagnostiek voor U is het leveren van goed advies aan zowel de eigen medewerkers als aan haar klanten. Met een nieuw, gebruiksvriendelijk en toekomstbestendig Microsoft Azure datawarehouse heeft de organisatie een flexibele omgeving in handen die aansluit bij dit speerpunt. In het traject worden Power BI-dashboards opgeleverd die Diagnostiek voor U zelf kan aanpassen. Haar medewerkers worden door ilionx opgeleid, zodat zij het datawarehouse zelfstandig kunnen uitbreiden en rapportages kunnen maken. Zo ontsluit de organisatie snel data uit haar (zorg)systemen en genereert zij geconsolideerde rapportages die eigen medewerkers en zorgverleners verder helpen.

Medisch research op basis van data science
ZorgControl geeft Diagnostiek voor U de mogelijkheid om stappen te zetten richting medische research op basis van data science. Zorgverleners krijgen hiermee meer grip op hun testaanvragen en kunnen hier patronen in herkennen. Op basis van data uit bestaande uitslagen en testwaardes kan worden bepaald wat de beste diagnostiek is voor een patiënt. Hierdoor kan er efficiënter worden gewerkt, waardoor de patiënt sneller en goedkoper is geholpen.

Timo van der Berg, Sectormanager Digitalisering & ICMT bij Diagnostiek voor U: “ilionx is breed vertegenwoordigd in de zorgsector. Dat maakt dat zij onze dienstverlening goed begrijpen, wat erg prettig werkt. Ook brengen zij de nodige kennis op het gebied van security mee. Hierdoor kunnen we rekenen op een goede beveiliging van de nieuwe omgeving. Deze combinatie zorgt ervoor dat we veel vertrouwen hebben in onze samenwerking.”

Jacques Born, Accountmanager bij ilionx: “Ik ben erg blij dat Diagnostiek voor U gekozen heeft voor ilionx. Onze open en persoonlijke manier van zakendoen komt overeen. We zijn gestart met een vooronderzoek en hebben duidelijk gekaderd hoe de doelstellingen samen bereikt gaan worden. Dit zorgt ervoor dat we hetzelfde doel voor ogen hebben en weten wat we van elkaar kunnen verwachten. Ik kijk dan ook uit naar een succesvolle samenwerking.”
Laatste van ilionx
Sterk duurzaamheidsbeleid ilionx bevestigd met MVO Prestatieladder certificaat

ICTZ gaat verder onder de naam ilionx

ilionx transformeert waterschap Noorderzijlvest in datagedreven organisatie met business intelligence

Logo Marcommit
ilionx contact

Logo ilionx

info@ilionx.com
  www.ilionx.com
ilionx sociaal

ilionx tweets

Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Cloud ÉÉN
Logo BarTrack
Logo Maunt
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Northwave
Logo MCS B.V.
Logo RoSecure
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Red Hat, Inc.
Logo Pegasystems