www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: LVTPR

Extreme Networks derde jaar op rij uitgeroepen tot leider in 2020 Gartner Magic Quadrant voor vaste en WLAN-toegangsinfrastructuur

Rapport behandelt hardware- en softwareleveranciers die ondersteuning bieden bij het koppelen van devices aan enterprise-WLAN- of wifinetwerken

Amstelveen, 10 november 2020Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR), een cloudgedreven netwerkbedrijf, is door Gartner, Inc. uitgeroepen tot leider in het Gartner Magic Quadrant voor vaste en WLAN-toegangsinfrastructuur. Het rapport verscheen op 4 november 2020 en is geschreven door Bill Menezes, Christian Canales, Tim Zimmerman en Mike Toussaint. Het is het derde jaar op rij dat Extreme leider wordt genoemd in dit jaarlijkse onderzoeksrapport.

Volgens Gartner heeft een leverancier in het leiderskwadrant aangetoond dat hij in staat is om aan een grote verscheidenheid aan klantbehoeften te voldoen door de breedte van zijn toegangsportfolio. Leiders kunnen de markt vormgeven en complete en onderscheidende toegangsapplicaties leveren, evenals wereldwijde service en ondersteuning. Leiders moeten hebben aangetoond dat ze in staat zijn om sterke relaties met hun kanalen en klanten te onderhouden en dat ze geen duidelijke hiaten in hun portfolio hebben.

Voordat Extreme werd uitgeroepen tot leider in het Gartner Magic Quadrant, werd het in februari 2020 voor het tweede achtereenvolgende jaar erkend als 2020 Gartner Peer Insights Customers’ Choice voor vaste en WLAN-toegangsinfrastructuren. Gemeten vanaf 5 mei 2020 kreeg het bedrijf op een schaal van 1 tot 5 een 4,9 van klanten uit diverse branches, waaronder de gezondheidszorg, het onderwijs en communicatie.

Na de publicatie van het Magic Quadrant-rapport in 2019 heeft Extreme ExtremeCloudTM IQ gelanceerd, een machine learning en AI-cloudbeheerplatform. Dit vereenvoudigt de onboarding, configuratie, monitoring, beheer, troubleshooting, notificaties en rapportages voor devices in vaste en draadloze netwerkinfrastructuren. Het platform is ongeëvenaard in zijn vermogen om beheerders te voorzien van een 360-gradenoverzicht van het device, de klant, de applicatie en de gezondheid en prestaties van het netwerk. Het is het eerste end-to-end cloudbeheerplatform in de branche, de eerste cloudnetwerkbeheerarchitectuur die niet gebonden is aan een bepaalde vorm van cloudhosting of een bepaald cloudbesturingssysteem, en het eerste cloudplatform dat ongelimiteerde data biedt en daarmee de nieuwe standaard zet voor toegang tot clouddata en -inzichten.

Ed Meyercord, president en CEO van Extreme Networks, Inc.
“Het netwerk was nog nooit zo belangrijk als nu om de samenleving verbonden te houden en de wereldeconomie draaiend, en de cloud wordt steeds aantrekkelijker voor klanten die gedistribueerde vaste en draadloze netwerken beheren. We zijn trots dat Gartner ons voor het derde jaar op rij heeft uitgeroepen tot leider op het gebied van vaste en WLAN-toegangsinfrastructuur. We zijn ervan overtuigd dat ons steeds groter wordende cloudgedreven portfolio en onze focus op de klant onze leidinggevende positie in de markt zullen versterken.”

Aanvullende bronnen

Disclaimer
Gartner doet geen enkele aanbeveling over verkopers, producten of diensten die worden genoemd in zijn onderzoekspublicaties, en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die verkopers te selecteren met de hoogste beoordelingen of een andere aanduiding. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet worden geïnterpreteerd als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, met inbegrip van garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc (EXTR) biedt een probleemloze netwerkervaring die iedereen verder brengt. We verkennen de grenzen van technologie met de kracht van machine learning, artificial intelligence, analytics en automatisering. Meer dan 50.000 klanten wereldwijd vertrouwen op onze end-to-end netwerkoplossingen in de cloud en op onze topservice die hen helpt bij het versnellen van de digitale transformatie en hen laat groeien. Meer informatie is te vinden op de website van Extreme – of volg ons op Twitter, LinkedIn en Facebook.

Extreme Networks, ExtremeSwitching, ExtremeWireless, ExtremeCloud en het logo van Extreme Networks zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en andere landen. Andere handelsmerken die hierin worden getoond zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Extreme Networks
Nieuw rapport van 650 Group: Extreme groeit uit tot op een na grootste cloudnetwerkleverancier

Extreme introduceert cloud-native platform voor netwerkinzicht voor serviceproviders

Extreme Networks breidt AI-gedreven mogelijkheden in CoPilot uit voor druk belaste netwerkbeheerders
Essentra Components neemt Chinese onderdelenfabrikant over

Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Nederlandse bedrijven sluiten wereldwijd hoogste verzekering af tegen ransomware-aanvallen

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

Total Economic Impact-onderzoek: Dataiku levert bedrijven een return-on-investment van 423 procent

Macaw wordt comdirect’s socialmedia-leadagency

KnowBe4 ontvangt vier ISO-certificeringen van ISOQAR
Worldstream breidt uit naar Duitsland met nieuw datacenter bij maincubes in Frankfurt

fonQ groeit met 142% jaar over jaar dankzij gebruik van Mirakl-marktplaatsplatform

53 procent van de Nederlanders vindt dat ze voor een normaal leven hun gegevens moeten delen met techreuzen als Google

Werkgevers overschatten de productiviteit van medewerkers bij het thuiswerken

Conscia benoemt Pascal Huijbers tot CTO Conscia Group

Visma | Raet splitst op in Visma | Raet en Visma | YouServe

Waard€volle Club partners CBMK Creditmanagement en Budgetcoach Groep lanceren Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit

Proactiviteit vereist voor toekomstig succes in e-commerce

Fortinet lanceert security service FortiTrust: flexibele licentie per gebruiker

Rooskens Group kiest voor Oracle Transportation Management ter ondersteuning van snelle bedrijfsuitbreiding

Western Digital introduceert draagbare WD Elements SE SSD

Logo LVTPR
Extreme Networ.. contact

Logo Extreme Networks

www.extremenetworks.com
Extreme Networ.. sociaal

Extreme Networ.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.
Logo NTT DATA
Logo Barracuda Networks