Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
PR: Marcommit

Lightspeed verbetert de contactloze ervaring voor restaurants met Order Ahead

De wereldwijde leider op het gebied van kassasoftware introduceert een online bestelplatform voor het afhalen van maaltijden

Amsterdam - Lightspeed presenteert Order Ahead; een kostenefficiënt online bestelplatform dat is ontworpen om het afhalen van maaltijden toegankelijker te maken, en zo restaurants te ondersteunen in het aanbieden van een volledig contactloze horecaervaring. Nu COVID-19 een wereldwijde groei in afhalen en maaltijdbezorging tot gevolg heeft, zoeken horeca-ondernemingen naar technologische oplossingen om de bijkomende problemen en hoge commissies rondom afhaal- en bezorgservices te verminderen. Lightspeed Order Ahead integreert volledig met Lightspeed eCom voor Restaurant. Samen vormen ze een krachtige digitale hub, waarmee horeca-ondernemers hun zaak kunnen voorbereiden op de toekomst.

“Nu de pandemie de digitale transformatie van de horeca in een stroomversnelling heeft gebracht en gasten zich meer richten op afhalen en bezorgen, is het voor het langetermijnsucces van een onderneming belangrijker dan ooit om ook potentiële gasten te bereiken die zich buiten de vier muren van jouw restaurant bevinden”, aldus Dax Dasilva, oprichter en CEO van Lightspeed. “Order Ahead maakt het mogelijk voor ondernemers om een nieuw verkoopkanaal direct te integreren met hun bestaande kassasysteem, en zo hun gasten een volledig contactloze ervaring aan te bieden.”

Voornaamste eigenschappen en voordelen van Order Ahead:
  • Naadloze integratie en real time updates: Restaurants accepteren online bestellingen rechtstreeks in hun Lightspeed kassasysteem, waardoor alle bestellingen automatisch in de juiste volgorde binnenkomen bij de keuken. Daarnaast kunnen restaurants via SMS real time updates sturen naar hun gasten op afstand, waardoor deze van begin tot eind op de hoogte zijn van de status van hun bestelling.
  • Moeiteloos en contactloos bestellen: Bied je gasten een uitgebreid scala aan veilige en flexibele afhaal- en bezorgmogelijkheden, waaronder de mogelijkheid om contactloos te betalen, online een bestelling te plaatsen voor nu of later, of hun bestelling te laten thuisbezorgen. Dit allemaal zonder commissie af te dragen aan derden.
  • Gestroomlijnde online ervaring: Lightspeed Order Ahead geeft gebruikers de mogelijkheid om hun website te personaliseren en informatie als openingstijden, bereidingstijden, en afhaal- en bezorgmogelijkheden aan te passen.
“COVID-19 heeft de manier waarop we onze zaak managen volledig veranderd. We wisten dat we op zoek moesten naar een partner die volledig is geïntegreerd met maaltijdbezorging. Lightspeed Order Ahead is eenvoudig in gebruik en zorgt ervoor dat mijn werknemers veilig zijn,” aldus Juliana Carlucci, eigenaar van Happy Burger in Toronto, Ontario. “Nu kunnen we de komende maanden gewoon omzet blijven draaien, ook al zijn door de pandemie onze restaurants nog steeds gesloten.”

Order Ahead is de nieuwste toevoeging aan Lightspeed’s innovatieve product suite voor de horeca. Hiervoor lanceerde Lightspeed eCom voor Restaurant, een product waarmee horeca-ondernemers eenvoudig en naadloos hun onderneming kunnen uitbreiden naar online. Of het gaat om het aanprijzen van publieksfavorieten, de promotie van merchandise of de verkoop van unieke ingrediënten, dit nieuwe eCom platform geeft restaurants de mogelijkheid om ook online de relatie met hun gasten te versterken en minder afhankelijk te zijn van één inkomstenbron.
Laatste van Lightspeed
Lightspeed introduceert ‘Winkelen op afspraak’ en biedt retailers zekerheid rondom heropening

Lightspeed biedt flexibele en veilige betaalmogelijkheid voor restaurants door integratie met Tikkie Check

Lightspeed verbetert de contactloze ervaring voor restaurants met Order Ahead

Logo Marcommit
Lightspeed contact

Logo Lightspeed

info.nl@lightspeedhq.com
  www.lightspeedhq.nl
Lightspeed sociaal

Lightspeed tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis