www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
PR: MCS PR

Pure Storage breidt het aanbod van het partnerprogramma voor het leveren van de Modern Partner Experience verder uit

Uitbreidingen helpen partners oplossingen te verkopen in een virtuele wereld

Amsterdam, 5 november 2020 - Vandaag heeft Pure Storage verdere uitbreiding aangekondigd voor het Pure Partner Program om partners te voorzien van meer incentives, marketing, ondersteuning en educatieoplossingen. Pure kondigt ook de beschikbaarheid aan van het nieuwe Pure Wavemakers Program om partners te belonen die het meeste succes hebben met het verkopen van oplossingen, trainingen en sales. Pure is een 100% kanaalgericht bedrijf en het programma zet partners op de eerste plaats.

De uitbreidingen maken het partners makkelijker om de Moderne Data Experience te leveren met storage-oplossingen die naadloos, flexibel en betrouwbaar zijn en een abonnement op innovatie bieden. Het Pure Partner Program evolueert voortdurend om ervoor te zorgen dat partners altijd kunnen beschikken over wat ze nodig hebben om Pure-oplossingen te leveren.

"We blijven op één lijn met onze partners en verbeteren ons programma op basis van hun feedback. Ons programma blijft uniek omdat we een 100% kanaalgericht bedrijfsmodel hebben", zegt Matthieu Brignone, VP Channel EMEA & LATAM. "We streven ernaar om onze partners te voorzien van middelen die hun leven makkelijker maken en hen in staat stellen om met Pure te groeien en hun doelstellingen en zakelijke verwachtingen te overtreffen".

De verbeteringen zijn bedoeld om partners op te leiden, te ondersteunen, te belonen en om ze meer mogelijkheden te geven hun klanten een Moderne Data Experience te leveren. De updates stellen partners in staat om naadloze oplossingen te leveren.

Versterken van partners in een virtuele wereld:
Pure heeft onlangs een nieuw Partner Portal opgezet dat de nieuwste verkoop- en technische middelen, trainingen, gepersonaliseerde marketingcampagnes, een digital asset library, social selling content en meer biedt, allemaal binnen handbereik van de partners.

Pure heeft ook de Pure Sizer Tool uitgebreid, het platform dat wordt gebruikt voor het dimensioneren van FlashArray //X. De tool beveelt ook configuraties aan en komt met extra modellen die mogelijk in aanmerking komen, gebaseerd op Pure1's backend analytics. Met deze uitbreiding hebben partners nu toegang tot de Pure Sizer Tool voor de FlashArray //X70- en //X90-modellen, waardoor ze direct toegang hebben tot informatie over performance en capaciteit voor het gehele FlashArray //X-portfolio. Partners kunnen configuraties op basis van behoefte aan capaciteit en performance aanpassen aan de hand van input uit de IT-omgeving van de klant en vaststellen welke capaciteits- en omgevingsspecificaties nodig zijn voor een FlashArray.

Technische Partner Community beloond met Pure WaveMakers:
Vanwege de vraag naar partners, introduceert Pure een wereldwijde technische partnergemeenschap, Pure WaveMakers genaamd. Partners krijgen hiermee extra middelen om met succes de verkoop te versnellen en uit te breiden. Tegelijkertijd vormen zij een unieke technische gemeenschap waar ze op kunnen vertrouwen. Het programma biedt partners toegang tot exclusieve evenementen en biedt specifieke inhoud en training. Pure WaveMakers-partners krijgen een uitgebreide preview van komende aankondigingen. Ook hebben ze toegang tot een nieuw online netwerk van hun collega's en tot de technische resources van Pure - allemaal toegankelijk via het Pure Partner Portal. Het programma onderscheidt drie niveaus: Members, Champions en Legends. Naarmate de partners hun omzet verhogen, aanvullende trainingen volgen en promotie-initiatieven afronden, zullen ze doorstromen naar het volgende niveau. Het Pure WaveMakers programma is vanaf 16 november beschikbaar voor gekwalificeerde partners.

Uitbreiding van de opleidings- en trainingsmogelijkheden
De trainingsmiddelen van Pure zijn geëvolueerd om aan de behoeften van de partners te voldoen en hen in staat te stellen hun kennis met het portfolio te laten groeien. Partners kunnen nu een gepersonaliseerd leertraject volgen op basis van hun specifieke rol. De training kan op een selfservice manier worden gevolgd met on-demand cursussen, maar ook met trainingen die door instructeurs worden gegeven, met hands-on demo's en allemaal online. Er zijn ook nieuwe trainingen beschikbaar voor de verkoop van abonnementen en nieuwe use cases voor de opslag van bestanden en objecten.

Meer investeringen in incentives voor partners
Pure biedt extra incentives voor partners die nieuwe klanten verwerven en voor partners die Pure as-a-Service verkopen. Pure-as-a-Service maakt dynamische storage mogelijk, biedt flexibel on-demand gebruik en stelt partners in staat om kun klanten een probleemloze cloudervaring te leveren. Daarnaast beloont Pure loyale partners met VIP-punten, die zij kunnen inwisselen voor beloningen op basis van hun transacties.

Pure biedt partners opleidingen, beloningen en support zodat zij op één lijn blijven met de continue technologische innovatie van Pure. De basisprincipes van het Pure’s partnerprogramma, eenvoud en transparantie, blijven intact gedurende de evolutie van het programma. Meer informatie voor potentiële partners: https://www.purestorage.com/partners.html.

Over Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt moderne organisaties data om te zetten in zakelijk voordeel. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis en helpt klanten data te benutten, terwijl de complexiteit en de kosten van het beheer van de onderliggende infrastructuur worden verminderd. Pure levert een moderne data-ervaring waarmee organisaties naadloos via meerdere clouds kunnen opereren met een geautomatiseerd storage-as-a-service model. Met een gecertificeerde NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:
Voor meer informatie:
Check Twice, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@checktwice.nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, AIRI, Evergreen, FlashBlade, FlashStack en Pure1 zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
Laatste van Pure Storage
Concha y Toro revolutionaliseert het wijnmaken door traditie te combineren met technologie

Pure Storage FlashBlade nadert $1 miljard aan omzet en is in gebruik bij meer dan 25% van de Fortune 100 bedrijven

Pure Storage brengt toonaangevende block storage naar Microsoft Azure
SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

De kracht van SMS voor het IJsselland Ziekenhuis

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

NorthC Datacenters breidt uit in Zuid-Holland

Mendix: de volgende stap in procesautomatisering is ‘hyperautomatisering’

Sentia nieuwe cloudpartner SURF voor IaaS-diensten

RS Components kiest Orange Business Services als exclusieve managed service provider om de zakelijke flexibiliteit wereldwijd te verbeteren

Robots, cloud en dienstverlening op afstand: echte waarde ligt in de totaalervaring

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

Info Support behaalt Kubernetes on Microsoft Azure advanced specialization

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

CyberArk introduceert aanvalstool om container-omgevingen te testen

De Clickdrive-app wil de ‘Independer’ worden in de rijschoolmarkt
Algoritme van MusicInBrands verkocht aan Private investeerder

Driekwart jongeren vindt werkgever verantwoordelijk voor de gezondheid van medewerkers

Zyxel Nebula lanceert meest uitgebreide cloud-netwerkoplossing met firewall voor mkb

Digitale Binnenhof Academy van start!

Oracle helpt organisaties de werknemerservaring te verbeteren met Oracle Journeys

easyJet start online pilotenschool voor kinderen

ARAG integreert M-Files en Salesforce voor 360-graden klantbeeld

Marc Lelijveld als enige Nederlander door Microsoft erkend als ‘FastTrack Recognized Solution Architect’ voor Power BI

Visio en Zivver maken veilig mailen toegankelijk voor blinden en slechtzienden

Avaya benoemt Michiel Noordermeer tot Regional Sales Leader Benelux

Onderzoek: Marktleider Albert Heijn verliest rap aan reputatie door te zelfverzekerde houding

Forse stijging fraudemeldingen online shoppen

Logo MCS PR
Pure Storage contact

Logo Pure Storage

info@purestorage.com
  www.purestorage.com
Pure Storage sociaal

Pure Storage tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Greenhouse Datacenters
Logo Unit4
Logo Extreme Networks