www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: AxiCom

Razer introduceert de Kaira Pro: de ultieme headset voor gamen met de XBOX en via de cloud

De Kaira Pro Designed for Xbox brengt innovatieve audiotechnologie van Razer naar de Xbox Series X|S en Xbox Game Pass voor topgeluid op elk platform, waar en hoe je ook speelt

IRVINE, Californië – Razer™, het vooraanstaande lifestylemerk voor gamers, introduceert vandaag de Kaira Pro Designed for Xbox. Deze krachtig presterende draadloze gaming-headset voor de Xbox Series X|S maakt gebruik van de nieuwste bekroonde audiotechnologieën van Razer om de audio-ervaring naar een hoger plan te brengen voor de nieuwe generatie Xbox-consoles. De combinatie van TriForce Titanium-drivers van 50 mm, de HyperClear Supercardioid Mic van Razer en connectiviteit op basis van Xbox Wireless en Bluetooth 5.0 helpt spelers van Xbox Series X|S- en cloud-games aan voortreffelijk geluid en optimaal verstaanbare spraakcommunicatie.

Er zijn momenteel meer danhonderdspeltitels voorXbox-consoles, pc’s en,dankzij deopkomst van cloud-games, mobiele apparaten metAndroidwaar spelers uit kunnen kiezen indienzein het bezit zijn van een Xbox Game Pass Ultimate-abonnement.Tot nu toewas er sprake van gebrekkige compatibiliteit met de verschillende platforms, zodatgamersverschillendeheadsets moestengebruiken om hetzelfde spel op verschillende apparaten te spelen. Dit ging vaak ten koste van de prestaties en functionaliteit. Met deRazer Kaira Prokunnen gamers dezelfde hoogwaardige headsetmet veel functiesgebruiken in combinatie methunXbox Series X|S,pc en smartphone of tablet met Android. Daarmee kunnen ze genieten van rijk, meeslepend geluid en ruisvrije communicatieen zowel thuis als onderweg profiteren van een optimale spelervaring.

“Gamers kunnen tegenwoordig overal waar zij maar willen hun favoriete games spelen. De behoefte aan een krachtige headset die ondersteuning voor meerdere platforms biedt is daarmee groter dan ooit”, zegt Alvin Cheung, senior vice president van de business unit Peripherals van Razer. “Met de Kaira Pro kunnen gamers nu beschikken over één headset voor thuisgebruik op hun Xbox Series X|S of pc die zich ook perfect leent om onderweg op hun smartphone of tablet met Android te spelen. Met de combinatie van de Kaira Pro, een Razer Kishi en Xbox Game Pass Ultimate kunnen zij de complete console-ervaring overal met zich meenemen.”

Een nieuwe mobiele spelervaring voor Xbox-games
De Kaira Pro is speciaal ontwikkeld voor compatibiliteit en connectiviteit met een verscheidenheid aan platforms en apparaten. De headset kan zonder dongle met behulp van Xbox Wireless en Bluetooth 5.0 met de nieuwe Xbox Series X|S worden verbonden. Gebruikers van een pc met Windows 10 of een mobiel apparaat met Android kunnen de Kaira Pro verbinden via Bluetooth 5.0. Daarmee kunnen ze de headset gebruiken op elke locatie waar ze maar willen gamen.

De Kaira Provoorziet in eeninnovatief ontwerp met twee microfoons. De afneembaremicrofoonRazer HyperClear Supercardioid Miczorgt voorkraakhelder geluidtijdens gesprekken met andere spelers. Dezemicrofoon kan onderweg worden verwijderd, waaropdeingebouwde mobiele microfoon die in de headset is verborgen automatisch despraakcommunicatie overneemt.DeKaira Probehoudtop die manierzijnstrakke look enlichte gewicht.

Ondersteund door meervoudig bekroonde audiotechnologie
De Kaira Pro brengt de laatste audiotechnologie van Razer naar de Xbox Series X|S. De headset is voorzien van dezelfde 50 mm Razer TriForce Titanium-drivers die hun debuut maakten in de meervoudig bekroonde Razer BlackShark V2. De Kaira Pro biedt daarmee kraakhelder geluid met afzonderlijk afstelbare hoge, lage en middentonen. De duidelijke treble, het rijke mid-range geluid en een volle bas zorgen voor een meeslepende audio-ervaring. Via de preset-knop kunnen Xbox-gamers kiezen tussen vier voorkeursinstellingen voor de equalizer. Zo biedt de FPS Mode een optimale weergave van geluiden binnen games, zoals voetstappen van de vijand, terwijl de Bass Mode een overweldigend en krachtig spelgeluid oplevert.

De Razer Kaira Pro is voorzien van de Razer HyperClear Supercardioid Mic en kan daarmee zelfs in het heetst van de strijd kraakheldere spraakcommunicatie bieden. Een geoptimaliseerde functie voor spraakisolatie filtert omgevingsgeluiden op de achtergrond en aan weerskanten van de gebruiker uit. Een geoptimaliseerde behuizing zorgt voor extra helderheid en een accurate vastlegging van het stemgeluid, zodat je teamleden alles wat je zegt probleemloos verstaan.

Optimaal comfort op de sofa en onderweg
De Kaira Pro is ontwikkeld voor langdurige speelsessies. De oordoppen zijn vervaardigd van ultrazacht, goed ademend traagschuim en ontworpen om de warmteontwikkeling en daarmee zweten te minimaliseren. De zachte, goed gewatteerde hoofdband met een licht frame van roestvrij staal zorgt voor optimale flexibiliteit en robuustheid. De Kaira Pro Designed for Xbox is de ultieme audio-oplossing om de spelervaring met de Xbox naar een hoger plan te brengen. Of je je favoriete games nu op de Xbox Series X|S speelt of via de cloud op mobiele apparaten met Android met Xbox Game Pass Ultimate, de Kaira Pro biedt in elke situatie een kwalitatief hoogwaardige geluidservaring en kraakheldere spraakcommunicatie.

OVER DEKAIRA PRO DESIGNED FOR XBOX:

Koptelefoons
  • Frequentierespons: 20 Hz – 20 kHz
  • Impedantie: 32Ohm bij1 kHz
  • Gevoeligheidbij1 kHz: 108 dB
  • Driversvan50 mmmetneodymiummagneten
  • Diameter binnenkant oordop:breedte56mm /lengte67mm
  • Ovalen oordoppen:volledig oorbedekkend,warmteoverdragendestof, perfect voor langdurig draagcomfort
  • Verbindingstype:directe aansluiting opXbox /via Xbox Wireless Adaptervoor Windows 10
  • Draadloos bereik: 10 m
  • Draadloze frequentie: 2,4GHz /5 GHz
  • Batterijwerkduur:tot15uur(metChroma Lighting)/20uur(zonderChroma Lighting)
Microfoon
  • Frequentierespons: 100 – 10.000 Hz
  • Signaal-ruisverhouding: > 60 dB
  • Gevoeligheid bij 1kHz-54 ± 3 dB
  • Unidirectioneel pick-uppatroon
Bereik
  • Draadloos bereik viaBluetooth:tot10m
Productbenodigdheden
  • Xbox One / Xbox One S / Xbox One X/ Xbox Series X|S
  • PC (Windows 10ofhoger)*
  • Mobieleapparaten metBluetooth 5.0-connectiviteit
* Vereist mogelijk deXbox Wireless AdaptervoorWindows 10 (niet inbegrepen/los verkrijgbaar)

PRIJS EN BESCHIKBAARHEID
ADVIESPRIJS €169,99
Razer.com: 5 november2020
Erkende dealers:vierde kwartaal van 2020

Kaira Designed for Xbox:console-audiodie de concurrentie aankan
Razerintroduceerde vandaag ook deKaira Designed for Xbox. Deze voor e-sportcompetitiesgeschikte audioheadset voor deXbox Series X|Sbiedt veel van degeavanceerde functiesdie in deKaira Prote vinden zijn, maar is speciaalontwikkeldvoorconsolepuristen.DeKaira Designed for Xboxmaakt gebruik van dezelfdeRazer TriForce Titanium-drivers van 50 mm als deKaira Proom uiterst meeslepend geluid te bieden,en dezelfdeRazer HyperClear Cardioid Micvoor heldere spraakcommunicatie. Deze boom-microfoon isbij deKaira Designed for Xboxechter niet afneembaar.DeKaira Designed for Xboxmaakt gebruik vanXbox Wirelessomprobleemloze connectiviteit met lage latencyte bieden. Zijn goed gewatteerde hoofdband met zachte oordoppen van ademend materiaalzorgt voorlangdurig spelcomfort.

OVER DEKAIRA DESIGNED FOR XBOX:
  • Razer™TriForceTitanium-driversvan 50 mmvoor hoogwaardigegeluidsprestaties
  • Razer™ HyperClear Cardioid Micvooroptimaal verstaanbaregesprekken
  • FlowKnit-oordoppen van traagschuim voor langdurig comfort
  • Knopvoor het schakelen tussenequalizermodi en het maken van een draadloze verbinding met de Xbox
  • Xbox Wirelessvoor probleemloze connectiviteit met lage latency
PRIJS EN BESCHIKBAARHEID
ADVIESPRIJS €119,99
Razer.com: 5 november 2020
Erkende dealers: vierde kwartaal van 2020

AANVULLENDE PRODUCTINFORMATIE
Een speciale perskit is hier te vinden.
Laatste van Razer Europe
MAD Lions voegt zich bij Team Razer

Razer toont op CES 2021 concepten voor mondkapje en gaming-stoel

Razer introduceert nieuwe versies Blade 15 en Blade Pro 17 met NVIDIA GeForce RTX 30 Series grafische kaart