www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: CheckTwice

Cisco levert nieuwe platformoplossingen voor flexibele workloads in public en private clouds

SAMENVATTING
  • Nieuwe oplossingen stellen IT-teams in staat om hun activiteiten te vereenvoudigen en consistentie te bereiken in on-premise, edge en public clouds door best-in-class inzichten en automatisering.
  • Nieuwe software oplossingen versnellen de prestaties van applicaties en digitale diensten in een hypergedistribueerde wereld door teams, infrastructuur en tools met elkaar te verbinden.
Amsterdam, 3 november 2020 - Cisco kondigt software-oplossingen aan die IT-operaties in on-premise datacenters en multicloud omgevingen vereenvoudigen. Dit biedt klanten een grotere bedrijfsflexibiliteit en stelt het ontwikkelaars in staat om sneller innovatieve applicatie-ervaringen te leveren en op te schalen.

De bedrijfsomgeving van vandaag de dag verandert sneller dan ooit. Applicaties zijn meer verspreid, werknemers zijn mobieler en de eisen die aan systemen worden gesteld zijn groter dan ooit. Om deze uitdagingen het hoofd te bieden, hebben IT-teams meer inzicht en automatisering nodig om werkelijke technologische flexibiliteit te leveren.

"Complexiteit kan IT-teams verlammen. Systemen zijn niet langer krachtig, maar broos. Om de IT zo flexibel te maken als bedrijven nodig hebben, hebben ze oplossingen nodig die absoluut eenvoudig zijn", zegt Marc Samsom, Manager Networking, Datacenter en Collaboration Solutions, Cisco Nederland. "Dit jaar werd technologie over de hele wereld op de proef gesteld door ongekende veranderingen. Deze fundamentele verschuiving in de manier waarop bedrijven, scholen en overheden werken, vereist dat IT-teams op een andere manier functioneren. Cisco kondigt nu IT-platforms aan voor multicloud-operaties die geavanceerde inzichten en automatisering bieden om organisaties te sneller helpen transformeren".

Cisco brengt ongekende efficiency naar cloud-, applicatie-, SecOps-, NetOps- en DevOps-teams. Als cloud-neutrale leverancier stelt alleen Cisco klanten in staat om zowel keuzevrijheid als controle over hun volledige IT-stack te behouden met vereenvoudigde en consistente operaties. Cisco biedt overzicht van de applicatie tot aan de infrastructuur, waardoor klanten de beste applicatie-ervaringen kunnen aanbieden. De nieuwe oplossingen omvatten:
  • Cisco Intersight: Cisco Intersight bouwt voort op Cisco’s toonaangevend platform voor systeembeheer met als doel 's werelds eenvoudigste hybride cloudplatform te worden dat private datacenters met private clouds verbindt. Met de nieuwe Intersight Kubernetes Service kunnen infrastructuurteams nu het beheer van de Kubernetes lifecycle en containerapplicaties binnen elke omgeving automatiseren. Dit betekent een belangrijke sprong vooruit in het container-ecosysteem door het stimuleren van snelle en consistente applicatie-innovatie. Intersight Workload Optimizer vereenvoudigt het beheer van applicatie-resources aanzienlijk. Met één enkele tool die real-time, full-stack zichtbaarheid en inzichten biedt, kunnen klanten de performance en de kosten van applicaties in balans brengen. Intersight-integratie met AppDynamics biedt IT-teams inzicht om het beheer van infrastructuur en applicaties te verbeteren en problemen die de gebruikerservaring kunnen beïnvloeden voor te blijven.
  • Cisco Nexus Dashboard: Het Cisco Nexus Dashboard is één enkel inzichtelijk en geautomatiseerd platform om multicloud datacenternetwerken te bedienen die on-premise, virtuele edge en cloudsites omvatten. Door het consolideren van Cisco's portfolio van operationele diensten en kritische diensten van derden, biedt Nexus Dashboard één eenvoudige interface voor het beheer van de lifecycle van applicaties, van de configuratie tot het onderhoud en de optimalisatie. Het Nexus Dashboard stimuleert de toepassing van een cloud-native applicatie-aanpak die leidt tot sneller rendement op de investering in de infrastructuur.
  • Cisco Identity Services Engine (ISE): Cisco ISE vereenvoudigt nu veilige netwerktoegang binnen alle domeinen, waardoor de zero-trust werkplek wordt uitgebreid tot overal en op elk device. Met de nieuwste innovaties kunnen klanten ISE gebruiken om op een intelligente manier IoT endpoints te identificeren, zodat zij daarvoor consistent beleid vanuit de cloud kunnen afdwingen en om teams de slagvaardigheid en flexibiliteit te geven die ze nodig hebben om hun organisatie te beveiligen.
De nieuwe Cisco Intersight-innovaties en het Cisco Nexus Dashboard komen eind 2020 beschikbaar. Cisco Intersight Kubernetes Service komt in de eerste helft van 2021 beschikbaar. De Cisco ISE-innovaties zijn nu beschikbaar.

Aanvullende informatie:

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd leider in IT en helpt organisaties optimaal gebruik te maken van de kansen van morgen, door te laten zien wat er mogelijk is door zaken te verbinden die voorheen niet verbonden waren. Kijk voor het laatste nieuws op thenetwork.cisco.com. Meer informatie over Cisco is beschikbaar via www.cisco.com, www.cisco.nl en voor mobiele gebruikers via m.cisco.nl. Nieuws, achtergronden en foto’s vindt u op de EMEAR Network: ciscoemearnetwork.com of in de Cisco Newsroom: newsroom.cisco.com.

Voor meer informatie:

Cisco
Michelle Fresco
E-mail: mfresco@cisco.com

Of

Check Twice
Cisco Persdesk
E-mail: cisco@checktwice.nl
Laatste van Cisco
Cisco-onderzoek: constante verandering is essentieel in cybersecurity

Cisco kondigt groot aantal Webex-innovaties aan voor slimme en naadloze hybride samenwerking

Private sector verwacht de regie over AI-governance kwijt te raken aan overheid

Ivanti erkend als leider in de IDC MarketScape voor Worldwide UEM Software 2020-2021

Partners VIVES en Infolearn verzorgen infectiepreventie e-learning voor 150.000 zorgprofessionals in opdracht van Vlaamse overheid

Razer introduceert Naga X voor MMO-gamers
Cartridge & Toner gigant Alleeninkt.nl na overname van Inktprecies.nl in race voor marktleiderschap printer-land

Philadelphia Zorg kiest voor roostersoftware Intus

Ontdek offertes die bijna zichzelf schrijven met behulp van kunstmatige intelligentie in de nieuwe update van Offorte.com

Social Selling met LinkedIn: “Stilletjes verkopen in een digitaal thuiswerktijdperk (en daarna)”

5 krachtige tips om een boekhoudprogramma te kiezen

Myth Busted: 5 hardnekkige misverstanden over elektrisch rijden

Schneider Electric, Enel en het World Economic Forum publiceren het rapport 'Net Zero Carbon Cities: an Integrated approach'

Mammoet verhuist SAP-omgeving naar myBrand private cloud

Heuvelman Staalhandel klaar voor de toekomstmet low-code ERP-oplossing van Thinkwise

Dutch IT Channel Datacenter Project is gestart

Onderzoek Zendesk: zakelijk succes in 2021 hangt af van het leveren van uitzonderlijke customer experience

Tanium en open source-platform OpenCTI verbeteren gezamenlijk informatievoorziening cyberdreigingen

BT wint contract om Nederlandse diplomatieke missies over de hele wereld met elkaar te verbinden

Autohopper ontwikkelt app om franchisenemers meer inzicht te geven in verhuurproces

Flex-Appeal kondigt rebranding aan naar Oneteam

Tessa de Vor, de nieuwe managing director van Adapt Analytics, zet medewerkers op 1

Lavide Holding NV tekent Letter of Intent

VodafoneZiggo en Discovery kondigen nieuwe samenwerking aan inclusief streamingdienst discovery+

Logo CheckTwice

Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Orange Cyberdefense