www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
PR: LVTPR

Nieuwe Managing Director voor Intermax Cloudsourcing

Per 1 november heeft Intermax Cloudsourcing in de persoon van Sander Winthagen een nieuwe Managing Director. Ludo Baauw, voorheen Managing Director van Intermax Cloudsourcing, blijft actief in zijn rol als CEO van de Intermax Group.

Sander Winthagen heeft de afgelopen vijftien jaar zijn kennis en expertise in IT opgedaan bij verschillende (internationale) bedrijven in de cloud- en hostingsector. Met zijn persoonlijke en pragmatische aanpak, innovatieve werkwijze en visie op IT is hij een welkome aanvulling op het bestaande team van Intermax Cloudsourcing. Winthagen: "Ik heb ontzettend veel zin in mijn nieuwe rol bij dit prachtige bedrijf en kijk ernaar uit om de komende tijd alle nieuwe collega's – al dan niet virtueel – te ontmoeten en de mooie plannen voor Intermax Cloudsourcing verder vorm te geven en uit te voeren."

Ludo Baauw – voorheen Managing Director van Intermax Cloudsourcing – blijft actief als CEO van Intermax Group,. Baauw: "We zijn bij de zoektocht naar een nieuwe Managing Director niet over één nacht ijs gegaan. Het was voor ons heel belangrijk iemand te vinden die echt past bij ons bedrijf – een echte Intermakker, noemen we dat – en die zich ook identificeert met onze kernwaarden van betrokken, transparant en nieuwsgierig. Ik ben heel blij dat we die persoon nu hebben gevonden. Met de komst van Sander kan ik mij volledig gaan richten op het verder inrichten en vormgeven van de Intermax Group."

Over Intermax Cloudsourcing
Intermax is het meest gecertificeerde cloudsourcingbedrijf van Nederland. De visie van het bedrijf – systemen zijn er om mensen te ondersteunen, niet andersom – zorgt ervoor dat Intermax de weg naar de cloud op een unieke manier benadert. De beste oplossingen worden niet gevonden in de techniek, maar in de beleving van de mensen die het gebruiken. Veiligheid, efficiëntie, betrokkenheid en transparantie staan bij Intermax hoog in het vaandel. En niet zonder resultaat: het bedrijf won al meerdere malen de Best Workplace-award.

Intermax Cloudsourcing is onderdeel van de Intermax Group. Meer informatie is te vinden op de website.
Laatste van Intermax
Nieuwe Managing Director voor Intermax Cloudsourcing

Twee nummer 1-posities voor Intermax Cloudsourcing in IT-Experience Benchmark 2020

Beep.nl, Intermax Cloudsourcing, It’s from Rotterdam Honey sluiten met Rotterdamse wethouder Wijbenga honingbijen aan op de cloud