www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: MCS PR

NCC Group benoemt Inge Bryan tot managing director voor het Europese vasteland

Delft, 30 oktober 2020 - NCC Group plc heeft Inge Bryan benoemd tot managing director voor de activiteiten van het bedrijf op het Europese vasteland, waaronder Fox-IT en het voormalige Fort Consult (Denemarken). Haar aanstelling gaat in op 1 januari 2021. Bryan wordt ook lid van het Group Executive Committee van NCC Group.

Op dit moment is Bryan nog lid van het cybersecurity executiveteam van Deloitte Risk Advisory, dat de vitale infrastructuur van Nederland - inclusief de centrale overheid - beveiligt. Daarvoor vervulde zij diverse andere functies op het gebied van cyber en security, onder andere bij de Nationale Politie en bij de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD). Ook was ze Ambassaderaad Justitie en Veiligheid bij de Nederlandse ambassade in Parijs. In 2019 is Bryan door tijdschrift ‘Opzij’ opgenomen in de top 100 van meest invloedrijke vrouwen van ons land en in datzelfde jaar was zij ook een van de Nederlandse InspiringFifty: de lijst van 50 ‘Topvrouwen in Tech’.

Adam Palser, Chief Executive Officer van NCC Group: “Ik ben verheugd om Inge te mogen verwelkomen bij NCC Group. Ze brengt een schat aan cyber- en veiligheidservaring mee en is zich als geen ander bewust van de cruciale rol die cyberbeveiliging speelt bij het beschermen van onze samenleving. We hebben ambitieuze groeiplannen voor onze activiteiten in Europa en ik kijk ernaar uit om samen met Inge ons bedrijf verder laten groeien.”

Tot Bryan in januari begint aan haar nieuwe uitdaging, zal Robert Horton de activiteiten op het Europese vasteland op interim-basis blijven leiden. Tomas Sorensen-Boye, algemeen directeur van het voormalige Fort Consult (Kopenhagen), heeft besloten zijn carrière elders voort te zetten. Hij blijft wel als adviseur bij het bedrijf betrokken.

Adam vervolgt: “Ik dank Thomas voor zijn uitzonderlijke leiderschap en zijn inzet voor de groei van ons merk in Scandinavië en in de rest van Europa. Ik ben blij dat hij ons blijft adviseren op het gebied van onze Europese activiteiten en ben ervan overtuigd dat hij een geweldige steun zal zijn voor Inge, wanneer zij begint aan haar nieuwe job.”

Over Fox-IT
Fox-IT voorkomt, onderzoekt en beperkt de meest serieuze dreigingen door cyberaanvallen, datalekken of fraude met innovatieve oplossingen voor overheid, defensie, politie, vitale infrastructuur, banken en grote bedrijven wereldwijd. In zijn aanpak combineert het bedrijf slimme ideeën met technologie om hiermee innovatieve oplossingen te bieden die zorgen voor een veilige maatschappij. Fox-IT ontwikkelt producten en maatwerkoplossingen om de beveiliging van gevoelige overheidssystemen te garanderen, industriële netwerken te beschermen, online bankiersystemen te verdedigen en strikt vertrouwelijke data te beveiligen. Kijk voor meer informatie op https://www.fox-it.com/nl/ of op de Fox-IT newsroom: https://www.fox-it.com/nl/over-fox-it/corporate-nieuws/.

Contact voor de media
Maarten Slootmaekers
Communications & PR
M +31 (0) 6 29 45 48 42
E maarten.slootmaekers@fox-it.com
Laatste van Fox-IT
Cybersecurity-expert Fox-IT en opleider Security Academy bundelen krachten

Fox-IT verkrijgt Splunk Elite-partnerstatus

NCC Group benoemt Inge Bryan tot managing director voor het Europese vasteland

Logo MCS PR
Fox-IT contact

Logo Fox-IT

fox@fox-it.com
  www.fox-it.com/nl
Fox-IT sociaal

Fox-IT tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.