www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Marcommit

Telindus ontvangt North EMEAR Award voor Technology Excellence Partner of the Year: Security

Cisco Nederland benoemt Telindus tot Security Partner of the Year en Transformation & Innovation Partner of the Year

Utrecht – Gisteren is Telindus door Cisco benoemd tot North EMEAR Technology Excellence Partner of the Year in de categorie Security. Eerder deze week mocht Telindus al de Nederlandse Security Partner of the Year en Transformation & Innovation Partner of the Year award in ontvangst nemen. Ieder jaar reikt Cisco awards uit aan de partners die een grote groei hebben gerealiseerd of die zich op een andere manier hebben weten te onderscheiden. De drie gewonnen awards geven aan dat Telindus het afgelopen jaar uitstekende resultaten heeft geboekt en heeft bewezen van grote strategische waarde te zijn voor Cisco Nederland in het ontwikkelen van security oplossingen.

Technology Excellence Partner of the Year: Security Noord-Europa 2020
Telindus heeft in Cisco de ideale samenwerkingspartner gevonden om de transformatie naar een Managed Service Provider handen en voeten te geven. De nieuwe strategie van Telindus richt zich op het bieden van end-to-end ICT-oplossingen voor cloud, connectivity en security. De security awards heeft de organisatie te danken aan haar commitment aan Cisco’s Security Architecture en de ontwikkeling van een aantal op Cisco gebaseerde Managed Security Services. Deze diensten sloten dusdanig aan op de behoeften in de markt, dat dit heeft geresulteerd in een groei die boven verwachting is. Daarnaast heeft Telindus haar organisatie als Managed Service Provider zo ingericht dat nieuwe diensten en oplossingen sneller worden ontwikkeld en naar de markt kunnen worden gebracht. Hiervoor heeft Telindus de erkenning ontvangen met de Transformation & Innovation Partner of the Year award.

Joris Leupen, Managing Director bij Telindus: “We zijn ontzettend trots op de drie gewonnen awards. Deze awards zetten de kroon op onze geslaagde transformatie naar Managed Service Provider en zijn een blijk van waardering naar de Telindus collega’s die dit mogelijk hebben gemaakt. Een samenwerking bestaat in het begin uit commitment, maar uiteindelijk is de executie het belangrijkst. Het is fijn om te zien dat alle inspanningen hebben geleid tot het gewenste resultaat en dat we worden gewaardeerd door onze partner. Doordat thuiswerken de nieuwe norm is geworden, zien we de vraag naar onze security dienstverlening flink toenemen. Hoe mooi is het dat we vanuit Cisco de bevestiging ontvangen dat we met onze managed security service oplossingen op de juiste manier bezig zijn. Tegelijkertijd is dit een bevestiging voor onze klanten dat zij bij ons in goede handen zijn. Samen met onze klanten en dienstverleners zullen we het komende jaar onze Managed diensten blijven ontwikkelen en hierin is Cisco een zeer belangrijke samenwerkingspartner.”

Over de awards
Op de Cisco Partner Summit wordt jaarlijks beoordeeld wie de best presterende partners binnen specifieke technologiemarkten in Noord-Europa zijn. Cisco Nederland maakt ieder jaar bekend welke Nederlandse partners de awards hebben gewonnen voor de samenwerking met hun klanten en Cisco Nederland. Voor het leveren van Cisco’s technologie en de dienstverlening aan klanten is goede samenwerking met partners doorslaggevend.
Laatste van Telindus
Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Carlo Atzeni aangesteld als Marketing Lead bij Telindus

Telindus stelt Barney Laisina aan als Customer Success Manager
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone

Logo Marcommit

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks