www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: Marcommit

Telindus ontvangt North EMEAR Award voor Technology Excellence Partner of the Year: Security

Cisco Nederland benoemt Telindus tot Security Partner of the Year en Transformation & Innovation Partner of the Year

Utrecht – Gisteren is Telindus door Cisco benoemd tot North EMEAR Technology Excellence Partner of the Year in de categorie Security. Eerder deze week mocht Telindus al de Nederlandse Security Partner of the Year en Transformation & Innovation Partner of the Year award in ontvangst nemen. Ieder jaar reikt Cisco awards uit aan de partners die een grote groei hebben gerealiseerd of die zich op een andere manier hebben weten te onderscheiden. De drie gewonnen awards geven aan dat Telindus het afgelopen jaar uitstekende resultaten heeft geboekt en heeft bewezen van grote strategische waarde te zijn voor Cisco Nederland in het ontwikkelen van security oplossingen.

Technology Excellence Partner of the Year: Security Noord-Europa 2020
Telindus heeft in Cisco de ideale samenwerkingspartner gevonden om de transformatie naar een Managed Service Provider handen en voeten te geven. De nieuwe strategie van Telindus richt zich op het bieden van end-to-end ICT-oplossingen voor cloud, connectivity en security. De security awards heeft de organisatie te danken aan haar commitment aan Cisco’s Security Architecture en de ontwikkeling van een aantal op Cisco gebaseerde Managed Security Services. Deze diensten sloten dusdanig aan op de behoeften in de markt, dat dit heeft geresulteerd in een groei die boven verwachting is. Daarnaast heeft Telindus haar organisatie als Managed Service Provider zo ingericht dat nieuwe diensten en oplossingen sneller worden ontwikkeld en naar de markt kunnen worden gebracht. Hiervoor heeft Telindus de erkenning ontvangen met de Transformation & Innovation Partner of the Year award.

Joris Leupen, Managing Director bij Telindus: “We zijn ontzettend trots op de drie gewonnen awards. Deze awards zetten de kroon op onze geslaagde transformatie naar Managed Service Provider en zijn een blijk van waardering naar de Telindus collega’s die dit mogelijk hebben gemaakt. Een samenwerking bestaat in het begin uit commitment, maar uiteindelijk is de executie het belangrijkst. Het is fijn om te zien dat alle inspanningen hebben geleid tot het gewenste resultaat en dat we worden gewaardeerd door onze partner. Doordat thuiswerken de nieuwe norm is geworden, zien we de vraag naar onze security dienstverlening flink toenemen. Hoe mooi is het dat we vanuit Cisco de bevestiging ontvangen dat we met onze managed security service oplossingen op de juiste manier bezig zijn. Tegelijkertijd is dit een bevestiging voor onze klanten dat zij bij ons in goede handen zijn. Samen met onze klanten en dienstverleners zullen we het komende jaar onze Managed diensten blijven ontwikkelen en hierin is Cisco een zeer belangrijke samenwerkingspartner.”

Over de awards
Op de Cisco Partner Summit wordt jaarlijks beoordeeld wie de best presterende partners binnen specifieke technologiemarkten in Noord-Europa zijn. Cisco Nederland maakt ieder jaar bekend welke Nederlandse partners de awards hebben gewonnen voor de samenwerking met hun klanten en Cisco Nederland. Voor het leveren van Cisco’s technologie en de dienstverlening aan klanten is goede samenwerking met partners doorslaggevend.
Laatste van Telindus
Telindus zorgt met Cisco SecureX voor cybersecurity op maat

Telindus en Cisco onderstrepen het belang van een sterk bedrijfsnetwerk met Managed SD-LAN

Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data

Logo Marcommit
Telindus contact

Logo Telindus

info@telindus.nl
  www.telindus.nl
Telindus sociaal

Telindus tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise