www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureau
PR: LVTPR

AI-Powered Auto Personalization is voortaan standaard in Sitecore's toonaangevende Digital Experience Platform

Amsterdam, 30 oktober 2020Sitecore®, wereldwijd leider in digital experience management software, maakt bekend dat Sitecore Artificial Intelligence (AI) Auto Personalization Standard vanaf begin 2021 out-of-the-box beschikbaar zal zijn voor klanten met Sitecore Experience Platform™ 10 (XP). Deze innovatie vergroot de beschikbaarheid van Sitecore AI en geeft klanten de power van snelle en simpele personalisering, zónder budgetverhoging of extra team-uren. De organisatie kondigde dit en andere productverbeteringen aan op het Sitecore Symposium. Met Sitecore AI Auto Personalization Standard kunnen gebruikers meteen beginnen met personalisering, zónder handmatige definitie van gebruikerssegmenten en zónder minimaal vereiste traffic, en verder:
  • Het mogelijk maken van automatische personalisering, zoals afbeeldingen, tekstfragmenten en calls-to-action voor sites
  • Het bieden van directe zichtbaarheid van gepersonaliseerde prestaties met in XP geïntegreerde AI-analyse
  • Het traceren van kritische KPI's, zoals engagement value en bounce rates, om succes te meten
“De capaciteit om op schaal te personaliseren is vanaf nu een absolute must. Merken krijgen dit pas echt voor elkaar via AI, terwijl ze tegelijkertijd waardevermeerdering realiseren", zegt Desta Price, Executive Vice President of Product bij Sitecore. “Onze klanten moeten eenvoudig en kostenefficiënt kunnen werken met de power van AI. Daarom integreren we onze personaliseringsinnovatie rechtstreeks in ons digitale belevingsplatform en krijgen zij toegang tot de tools waarmee zij snel en op grote schaal gepersonaliseerde berichten kunnen delen.”

Sitecore biedt ook Sitecore AI Auto Personalization Premium aan – voor klanten die onbeperkt willen personaliseren – plus een AI-inzichtsdashboard met een gedetecteerd doelpubliek op basis van historische en dagelijkse gegevens.

Sitecore AI Auto Personalization werd voor het eerst getest in het Microsoft Partner Network, een project dat onlangs de 2020 Content Marketing Award for Best Use of Content Involving AI kreeg van het Content Marketing Institute.

Nieuwe opties voor het leveren van hoogwaardige content
Sitecore kondigde verder zijn nieuwe opties aan voor content-levering, voor begin 2021. Merken kunnen daardoor schaalbare, hoogwaardige ervaringen leveren en tegemoetkomen aan de groeiende behoefte van de veeleisende consument van vandaag de dag, én tegelijkertijd hun time-to-value verkorten. Met onder meer:
  • Sitecore Experience Manager® (XM), met een extra optie voor klanten om een uiterst schaalbaar leveringsplatform te gebruiken voor statische publicatie van Sitecore JSS-sites en runtime-contentlevering voor headless sites.
  • Sitecore Content as a Service (CaaS) functies, gebouwd op het Sitecore Content Hub™ SaaS-platform. Merken kunnen hun contentstrategie perfectioneren met gecentraliseerde plannings- en samenwerkingstools en verder atomic content publiceren op een uiterst schaalbaar leveringsplatform via hoogwaardige API's voor elk kanaal, op aanvraag.
“Merken willen content die voor hen werkt. En wij willen onze klanten helpen bij het toepassen van moderne tools en frameworks om content en ervaringen op schaal te leveren", zegt Tom De Ridder, CTO, Sitecore. “Deze nieuwe diensten bieden klanten extra opties om buitengewone ervaringen te leveren, maken opties mogelijk voor de JAMstack-architectuur in Sitecore XM en Content Hub, en geven ontwikkelingsteams de tools om bijzonder flexibele oplossingen te bedenken.”

Over Sitecore
Sitecore levert een digital experience platform waarmee 's werelds meest vooruitstrevende merken langdurige relaties met hun klanten op kunnen bouwen. Marktleider Sitecore kreeg al tal van awards en brengt als enige organisatie content, commerce en data samen in één verbonden platform, dat elke dag goed is voor miljoenen digitale ervaringen. Toonaangevende bedrijven als American Express, ASOS, Carnival Cruise Lines, Kimberly-Clark, L'Oréal en Volvo Cars vertrouwen op Sitecore, zodat zij hun klanten een boeiender en persoonlijker ervaring kunnen bieden. Ontdek meer op Sitecore.com.
Laatste van Sitecore

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Sitecore benoemt Steve Tzikakis tot Chief Executive Officer
Computer Security Day 2020: waar moeten bedrijven meer aandacht aan besteden?

Black Friday 2020 in Nederland: Wat kochten we en hoeveel gaven we uit?

‘Doorgaan tot de oplossing je past als die little black dress’

Ambulance Amsterdam zorgt voor veilige toegang voertuigen met Webfleet Solutions
Afripipes kiest Maunt als nieuwe distributeur

Pure Storage breidt het Pure as-a-Service aanbod uit en biedt ongekende transparantie

Nieuw opleidingsinstituut voor workforce management richt zich op veranderende arbeidsmarkt

Quion neemt voorsprong in hypotheekmarkt

Razer vervolgt e-sports-wereldtournee met Razer Invitational - Europe

Verdubbeling van het WLAN-spectrum: Europa staat op het punt een nieuw tijdperk in te luiden

Zivver behaalt 2e plek van Deloitte Technology Fast 50

Onderzoek Thycotic: dreiging AVG-boetes bepalen investeringsbeslissingen in cybersecurity

Resultaten nieuw onderzoek: "97% van de bedrijven vindt het verbeteren van de digitale ervaring voor gebruikers een prioriteit, maar 71% weet niet waar ze moeten beginnen"

Snelgroeiend Studytube 4 jaar op rij in Deloitte Technology Fast 50

Rival Foods, SusPhos en Bilihome winnen Rabo Duurzame Innovatieprijs 2020

Nieuwe testkit van HBK voor snelle check van printed circuit board (PCB’s)

ICT Concept gaat op overnamepad

Toptienlijst meest baanbrekende innovaties van de wetenschap in NL bekendgemaakt

Rockwell Automation neemt Fiix Inc. over, leverancier van cloudoplossingen voor onderhoudsmanagement

HashiCorp kondigt beschikbaarheid Consul 1.9 aan

Logo LVTPR
Sitecore contact

Logo Sitecore

Sitecore sociaal

Sitecore tweets

Logo Maunt
Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Schneider Electric
Logo Orange Cyberdefense
Logo Ivanti