www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nl
PR: Progress Communications

AI-Powered Auto Personalization is voortaan standaard in Sitecore's toonaangevende Digital Experience Platform

Amsterdam, 30 oktober 2020Sitecore®, wereldwijd leider in digital experience management software, maakt bekend dat Sitecore Artificial Intelligence (AI) Auto Personalization Standard vanaf begin 2021 out-of-the-box beschikbaar zal zijn voor klanten met Sitecore Experience Platform™ 10 (XP). Deze innovatie vergroot de beschikbaarheid van Sitecore AI en geeft klanten de power van snelle en simpele personalisering, zónder budgetverhoging of extra team-uren. De organisatie kondigde dit en andere productverbeteringen aan op het Sitecore Symposium. Met Sitecore AI Auto Personalization Standard kunnen gebruikers meteen beginnen met personalisering, zónder handmatige definitie van gebruikerssegmenten en zónder minimaal vereiste traffic, en verder:
  • Het mogelijk maken van automatische personalisering, zoals afbeeldingen, tekstfragmenten en calls-to-action voor sites
  • Het bieden van directe zichtbaarheid van gepersonaliseerde prestaties met in XP geïntegreerde AI-analyse
  • Het traceren van kritische KPI's, zoals engagement value en bounce rates, om succes te meten
“De capaciteit om op schaal te personaliseren is vanaf nu een absolute must. Merken krijgen dit pas echt voor elkaar via AI, terwijl ze tegelijkertijd waardevermeerdering realiseren", zegt Desta Price, Executive Vice President of Product bij Sitecore. “Onze klanten moeten eenvoudig en kostenefficiënt kunnen werken met de power van AI. Daarom integreren we onze personaliseringsinnovatie rechtstreeks in ons digitale belevingsplatform en krijgen zij toegang tot de tools waarmee zij snel en op grote schaal gepersonaliseerde berichten kunnen delen.”

Sitecore biedt ook Sitecore AI Auto Personalization Premium aan – voor klanten die onbeperkt willen personaliseren – plus een AI-inzichtsdashboard met een gedetecteerd doelpubliek op basis van historische en dagelijkse gegevens.

Sitecore AI Auto Personalization werd voor het eerst getest in het Microsoft Partner Network, een project dat onlangs de 2020 Content Marketing Award for Best Use of Content Involving AI kreeg van het Content Marketing Institute.

Nieuwe opties voor het leveren van hoogwaardige content
Sitecore kondigde verder zijn nieuwe opties aan voor content-levering, voor begin 2021. Merken kunnen daardoor schaalbare, hoogwaardige ervaringen leveren en tegemoetkomen aan de groeiende behoefte van de veeleisende consument van vandaag de dag, én tegelijkertijd hun time-to-value verkorten. Met onder meer:
  • Sitecore Experience Manager® (XM), met een extra optie voor klanten om een uiterst schaalbaar leveringsplatform te gebruiken voor statische publicatie van Sitecore JSS-sites en runtime-contentlevering voor headless sites.
  • Sitecore Content as a Service (CaaS) functies, gebouwd op het Sitecore Content Hub™ SaaS-platform. Merken kunnen hun contentstrategie perfectioneren met gecentraliseerde plannings- en samenwerkingstools en verder atomic content publiceren op een uiterst schaalbaar leveringsplatform via hoogwaardige API's voor elk kanaal, op aanvraag.
“Merken willen content die voor hen werkt. En wij willen onze klanten helpen bij het toepassen van moderne tools en frameworks om content en ervaringen op schaal te leveren", zegt Tom De Ridder, CTO, Sitecore. “Deze nieuwe diensten bieden klanten extra opties om buitengewone ervaringen te leveren, maken opties mogelijk voor de JAMstack-architectuur in Sitecore XM en Content Hub, en geven ontwikkelingsteams de tools om bijzonder flexibele oplossingen te bedenken.”

Over Sitecore
Sitecore levert een digital experience platform waarmee 's werelds meest vooruitstrevende merken langdurige relaties met hun klanten op kunnen bouwen. Marktleider Sitecore kreeg al tal van awards en brengt als enige organisatie content, commerce en data samen in één verbonden platform, dat elke dag goed is voor miljoenen digitale ervaringen. Toonaangevende bedrijven als American Express, ASOS, Carnival Cruise Lines, Kimberly-Clark, L'Oréal en Volvo Cars vertrouwen op Sitecore, zodat zij hun klanten een boeiender en persoonlijker ervaring kunnen bieden. Ontdek meer op Sitecore.com.
Laatste van Sitecore
Sitecore breidt uit met de overname van Boxever en Four51

Sitecore maakt de Most Valuable Professionals van 2021 bekend

Sitecore haalt investeringsplan van 1,2 miljard dollar binnen om groei te versnellen

Logo Progress Communications
Sitecore contact

Logo Sitecore

Sitecore sociaal

Sitecore tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.

www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl