www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Nielsen Brandbank partners with SRC System Integrators

SRC System Integrators and Nielsen Brandbank are delighted to announce that the global leading digital content provider have joined forces to support supplier organisations achieve complete and GS1 certified product data in the right place, at the right time.

As leaders in digital product content, Nielsen Brandbank understands that GS1 certified product data is not just an exit point for recipients to receive, it is an essential part of the supplier organisations and needs to be at the center of the product content ecosystem. Through the partnership with Nielsen Brandbank and SRC System Integrators, clients will have a centralised product data management flow that is integrated as part of the new product development process. With these elements running in unison, it significantly minimises the effort for clients distributing GS1 certified product data to recipients. Additionally, the integration between Nielsen Brandbank and SRC System Integrators will be driving further efficiency through a real-time connector so there is no latency between the sources or different versions of products scattered amongst different places and systems.

Danny van der Heijden, Head of Benelux Sales at Nielsen Brandbank commented, “The partnership with SRC System Integrators was a no-brainer, as Nielsen Brandbank has grown closer to our client’s organisations and has become an integral element of their business and processes as a GS1 certified Data Management Service and a key partner in ecommerce content creation, management and distribution. The partnership with SRC ensures our clients have certified product content available at the right place and at the right time with very little effort.”

Thierry Van Veen, CEO at SRC System Integrators stated, “Partnering with Nielsen Brandbank is a win-win for our customer base. Suppliers struggling with the production of high quality product data can now rely on SRC-PIM and Nielsen Brandbank to help streamlining their data enrichment processes. Through SRC’s ‘First Time Right’ principle, validating product data against the latest data standards at any given time, and Nielsen Brandbank top of the market technology solutions, suppliers can rest assured they will receive top-shelf product information.”

By leveraging the new partnership, clients now have the chance to connect and integrate to distribute their GS1 certified product data in the right place, at the right time.

If you would like to learn more about the partnership and how you can get involved please reach out to either Nielsen Brandbank or SRC System Integrators using the below contact details.

Contact Nielsen Brandbank:
Danny van der Heijden, danny.vanderheijden@nielsen.com

Contact SRC System Integrators:

NL

Nielsen Brandbank en SRC System Integrators gaan partnership aan

SRC System Integrators en Nielsen Brandbank zijn blij te kunnen melden dat de toonaangevende organisaties op het gebied van digitale content creatie & distributie hun krachten hebben gebundeld. Zij doen dit om leveranciers te voorzien van complete en gecertificeerde productinformatie, op het juiste moment en op de juiste plek.

Als leider in digitale product content begrijpt Nielsen Brandbank dat GS1-gecertificeerde productdata niet alleen bestemd is voor retailers, maar ook belangrijk is voor leveranciers. Het is de spil van het product content-ecosysteem. Door het partnerschap van Nielsen Brandbank en SRC System Integrators kan er een gecentraliseerd productdata-managementsysteem aangeboden worden, dat geïntegreerd is zowel in het productontwikkelingsproces, als in de creatie van digitale product content. Zodoende kost het de leverancier minder moeite om GS1-gecertificeerde productinformatie te verspreiden naar hun klanten. Verder zorgt de integratie voor efficiëntie door een real-time connector, zodat er een naadloze verbinding is tussen de verschillende systemen.

Danny van der Heijden, Head of Sales Benelux bij Nielsen Brandbank licht toe: “Het partnerschap met SRC System Integrators was een no-brainer voor ons. Nielsen Brandbank integreert in toenemende mate met organisaties van onze leveranciers en vormt daarmee een essentieel onderdeel van het “New Product Development process”. Als GS1-gecertificeerd Data Management Service zijn wij partner voor de creatie, beheer en distributie van online product content. De samenwerking met SRC verzekert onze leveranciers van gecertificeerde productinformatie, op iedere gewenste plek en tijd, middels diverse distributiekanalen, zonder dat het enige moeite kost.”

Thierry Van Veen, CEO bij SRC System Integrators: “De samenwerking met Nielsen Brandbank is een win-winsituatie voor onze klanten. Leveranciers die moeite hebben met het aanleveren van productdata van hoge kwaliteit kunnen nu op SRC-PIM en Nielsen Brandbank vertrouwen om hun dataverrijkingsproces te stroomlijnen. Door het ‘First Time Right’-principe van SRC, het valideren van productinformatie volgens de laatste marktstandaarden op ieder moment, en de hoogstaande technologische oplossingen van Nielsen Brandbank kunnen leveranciers erop rekenen dat ze product content van de bovenste plank zullen ontvangen.”

Door gebruik te maken van deze nieuwe samenwerking, hebben leveranciers nu de mogelijkheid om hun GS1-gecertificeerde productdata te verbinden en te integreren, zodat de informatie beschikbaar is op ieder gewenst moment. Als je meer wil weten over de samenwerking of over hoe je kunt deelnemen, neem dan contact op met Nielsen Brandbank of SRC System Integrators via onderstaande contactgegevens.

Contactpersoon Nielsen Brandbank:
Danny van der Heijden, danny.vanderheijden@nielsen.com

Contactpersoon SRC System Integrators:

FR

Nielsen Brandbank et SRC System Integrators entrent en partenariat

SRC System Integrators et Nielsen Brandbank sont ravis d'annoncer que le principal fournisseur mondial de contenu numérique a uni ses forces pour aider les organisations de fournisseurs à obtenir des données complètes et certifiées GS1 au bon endroit, au bon moment.

En tant que leader du contenu numérique des produits, Nielsen Brandbank comprend que les données sur les produits certifiés GS1 ne sont pas seulement un point de sortie pour les destinataires, elles sont une partie essentielle des organisations de fournisseurs et doivent être au centre de l'écosystème du contenu des produits. Grâce au partenariat avec Nielsen Brandbank et SRC System Integrators, les clients disposeront d'un flux de gestion des données produit centralisé qui sera intégré dans le cadre du processus de développement de nouveaux produits. Avec ces éléments fonctionnant à l'unisson, cela minimise considérablement l'effort pour les clients de distribuer des données de produits certifiés GS1 aux destinataires. Additionellement, l'intégration entre Nielsen Brandbank et SRC System Integrators améliorera l'efficacité grâce à un connecteur en temps réel afin qu'il n'y ait pas de latence entre les sources ou les différentes versions de produits dispersés entre différents endroits et systèmes.

Danny van der Heijden, responsable des ventes au Benelux chez Nielsen Brandbank, a déclaré: “Le partenariat avec SRC System Integrators était une évidence, car Nielsen Brandbank s'est rapprochée des organisations de nos clients et est devenue un élément intégral de leurs activités et processus en tant que Service de gestion des données certifié GS1 et partenaire clé dans la création, la gestion et la distribution de contenu de commerce électronique. Le partenariat avec SRC garantit à nos clients un contenu de produit certifié disponible au bon endroit au bon moment avec très peu d'effort.”

Thierry Van Veen, CEO chez SRC System Integrators, a déclaré: “Le partenariat avec Nielsen Brandbank est un gagnant-gagnant pour notre clientèle. Les fournisseurs aux prises avec la production de données de produits de haute qualité peuvent désormais compter sur SRC-PIM et Nielsen Brandbank pour rationaliser leurs processus d'enrichissement des données. Grâce au principe ’First Time Right’ de SRC, validant les données de produit par rapport aux dernières normes de données à tout moment, et aux solutions technologiques de pointe de Nielsen Brandbank, les fournisseurs peuvent être assurés qu'ils recevront des informations sur les produits haut de gamme.”

En tirant parti du nouveau partenariat, les clients ont désormais la possibilité de se connecter et de s'intégrer pour distribuer leurs données de produits certifiés GS1 au bon endroit, au bon moment.

Si vous souhaitez en savoir plus sur le partenariat et comment vous pouvez vous impliquer, veuillez contacter Nielsen Brandbank ou SRC System Integrators en utilisant les coordonnées ci-dessous.

Contactez Nielsen Brandbank:
Danny van der Heijden, danny.vanderheijden@nielsen.com

Contactez SRC System Integrators:
Laatste van SRC System Integrators BV

Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Luzac
Logo FIQAS Software B.V.
Logo Conclusion