Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
PR: LVTPR

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Johns Hopkins Medicine, EPA Victoria, Triumph Motorcycles, Coates Hire en Soho House krijgen de onderscheiding voor het creëren van uitzonderlijke klantervaringen met Sitecore-technologie

Amsterdam, 29 oktober 2020Sitecore®, wereldwijd de marktleider in digital experience management software, kondigt vandaag de winnaars aan van de Sitecore Ultimate Experience Award 2020. Vijf van de twintig winnaars van de Sitecore Experience Awards (SEA) van 2020, die vorige maand bekend werden gemaakt, zet Sitecore hiermee nog eens éxtra in de schijnwerpers: omdat zij door hun digitale transformaties de klantervaring naar een hoger niveau tilden. De winnaars worden vandaag bekendgemaakt tijdens het virtuele Sitecore Symposium 2020.

De winnaars van de Ultimate Experience Award werden gekozen uit elk van de vier SEA-categorieën van 2020:
most impactful human connections in a changing world (twee winnaars), most intelligent content optimization, best innovation with emerging technologies en most sophisticated implementation.

De winnaars van de Ultimate Experience Award 2020 zijn:
  • Most Impactful Human Connections in a Changing World: Johns Hopkins Medicine en TBG (The Berndt Group) voor het tijdig en nauwgezet verschaffen van online-informatie over het coronavirus, het uitdragen van expertise en het betrekken van mensen in een dynamische omgeving.
  • Most Impactful Human Connections in a Changing World: EPA Victoria en Deloitte Digital voor het aanbieden van een realtime, lokale bron van data en informatie over het milieu, en het uitgroeien tot een baken van betrouwbaarheid tijdens de Australische bosbrandencrisis in 2019.
  • Most Intelligent Content Optimization: Triumph Motorcycles en Dept voor het leggen van dwarsverbanden tussen motivatie van consumenten, content en functionaliteit, om te bouwen aan betere menselijke connecties en gepersonaliseerde content.
  • Best Innovation with Emerging Technologies: Soho House en EPAM voor het verbeteren van ledenervaringen en het aanmoedigen van creativiteit en connecties via zijn website en digitale content, waardoor de digitale betrokkenheid voor een traditioneel op locatie gebaseerde organisatie toeneemt.
  • Most Sophisticated Implementation: Coates Hire en Switch voor de snelle implementatie van digitale transacties en betere verhuurdiensten en -mogelijkheden vanuit een fysieke bedrijfsvoering, waardoor het bedrijf de kosten kan verlagen, het klantenbestand uitbreiden en een betere ROI realiseren.
“Het betekent enorm veel dat we de Ultimate Experience Award for impactful human connections hebben ontvangen”, zegt Aaron Watkins, senior director of internet strategy bij Johns Hopkins Medicine. “De missie van ons internetstrategieteam is om mensen uit de hele wereld in contact te brengen met mensen van Johns Hopkins Medicine. Digitale transformatie tijdens de pandemie omvat bij ons de zorg dat onze content over symptomen, diagnose, preventie en welzijn voor iedereen toegankelijk is via digitale kanalen.”

“We zijn enorm blij met deze onderscheiding voor onze implementatie van het Sitecore-platform voor consumentgerichte digitale platformen en onze nieuwe 'Hire Now'-app", zegt Kirsty McKay, Group Manager, Portfolio Delivery & Digital Transformation bij Coates Hire. “Coates Hire implementeerde Sitecore in 2015 voor het eerst als klantportaal, voor het managen van apparatuur op projectlocaties. Omdat technologische behoeften echter snel veranderden, pasten we onze strategie aan en groeide het besef dat we alle mogelijkheden van het Sitecore-platform moesten benutten voor het leveren van optimale waarde en een waardevolle digitale klantervaring.”

In een interactief panel met Sitecore-CMO Paige O’Neill – vandaag op het volledig digitale Sitecore Symposium 2020: Moments that Make Experiences – vertelden de Ultimate Experience Award 2020-winnaars alles over de wijze waarop zij, via het Sitecore-platform, vorm gaven aan indrukwekkende klantervaringen. Informatie over inschrijven voor het bekijken van on-demand content van het symposium is te vinden op de website.

“Met de Ultimate Experience Awards wilden we extra aandacht geven aan een paar buitengewone digitale-transformatieverhalen van de winnaars van onze 2020 Experience Awards", aldus Paige O’Neill, Chief Marketing Officer van Sitecore. “We legden dit jaar extra nadruk op – en kozen ook twee winnaars uit – de categorie most impactful human connections in a changing world. Wie had immers ooit kunnen voorzien dat klanten blootgesteld zouden worden aan uitdagingen als de pandemie en de Australische bosbranden? Alle vijf organisaties legden ongelooflijk veel flexibiliteit, aanpassings- en inlevingsvermogen aan de dag. Ze gebruikten het Sitecore-platform om, in een tijd waarin betekenisvolle menselijke ervaringen en connecties belangrijker zijn dan ooit, hun klanten te bereiken en te ondersteunen.”

Over Sitecore
Sitecore levert een digital experience platform waarmee 's werelds meest vooruitstrevende merken langdurige relaties met hun klanten op kunnen bouwen. Marktleider Sitecore kreeg al tal van awards en brengt als enige organisatie content, commerce en data samen in één verbonden platform, dat elke dag goed is voor miljoenen digitale ervaringen. Toonaangevende bedrijven als American Express, ASOS, Carnival Cruise Lines, Kimberly-Clark, L'Oréal en Volvo Cars vertrouwen op Sitecore, zodat zij hun klanten een boeiender en persoonlijker ervaring kunnen bieden. Ontdek meer op Sitecore.com.
Laatste van Sitecore
AI-Powered Auto Personalization is voortaan standaard in Sitecore's toonaangevende Digital Experience Platform

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Sitecore benoemt Steve Tzikakis tot Chief Executive Officer

Logo LVTPR
Sitecore contact

Logo Sitecore

Sitecore sociaal

Sitecore tweets

Logo Code24 B.V.
Logo UcaaS
Logo Maunt
Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Luzac
Logo FIQAS Software B.V.
Logo Conclusion