www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Clarity Benelux

Eaton ontvangt als eerste zowel IEC als UL cybersecurity-certificaten voor productontwikkelingsprocessen

• Door de accreditaties van IEC en UL kunnen klanten erop vertrouwen dat producten van Eaton ‘secure by design’ ontwikkeld worden
  • Eatons Chief Technology Officer voor de Electrical Sector opent Eatons virtuele Cybersecurity Perspectives forum met een focus op het verbeteren van wereldwijde standaarden
Zaltbommel, 28 oktober 2020 – Tijdens het Cybersecurity Perspectives forum dat deze week van start is gegaan, kondigde powermanagementbedrijf Eaton aan dat zijn productontwikkelingsprocessen gecertificeerd zijn door zowel de International Electrotechnical Commission (IEC) als de internationale safety science organization UL. Eaton is daarmee de eerste in zijn branche die zowel de IEC- als de UL-certificering heeft gehaald, waardoor klanten erop kunnen vertrouwen dat de verbonden oplossingen van Eaton voldoen aan strikte industrierichtlijnen.

Analisten schatten dat in 2025 wereldwijd bijna 950 miljard dollar is uitgegeven aan de ontwikkeling van het Industrial Internet of Things (IIoT). Doordat organisaties steeds verder digitaliseren, is het van belang dat zij de beschikbaarheid, integriteit en betrouwbaarheid van hun systemen beschermen. Eatons aanpak van Cybersecurity brengt betrouwbare omgevingen naar een hyperconnected wereld, door cybersecurity direct te integreren in zijn innovatieve productontwikkeling en ontwerpprocessen.

“Bij Eaton vinden we dat cybersecurity een cruciaal onderdeel is van het design, de ontwikkeling en uitvoering van de digitale oplossingen in de industriële sector”, zegt Michael Regelski, Senior Vice President en Chief Technology Officer voor de Electrical Sector bij Eaton. “Dat wij als eerste door zowel IEC als UL worden aanbevolen, betekent dat onze klanten erop kunnen vertrouwen dat de producten en oplossingen die zij bij ons afnemen voldoen aan de standaarden die worden aanbevolen door twee belangrijke internationale standaard organisaties.”

Zowel de IEC 62443-4-1 als de UL 2900-1 bevestigen dat Eatons processen voor het ontwikkelen van producten en oplossingen voldoen aan deze industriële normen.

Begin deze week opende Regelski Eatons virtuele conferentie Cybersecurity Perspectives met een on-demand keynote over het belang van de rol van accreditatie en assessment door derden. De conferentie bevat ook een virtuele paneldiscussie over wereldwijde standaarden met experts en vooraanstaande leden van de ISAGCA, IEC en UL. Lees hier meer over Eatons Cybersecurity Programma.

Noot voor de redactie
Mocht u graag met iemand van Eaton spreken over dit onderwerp, of een van de on-demand keynotes willen beluisteren, horen we dat graag.

Over Eaton
Eatons powermanagement-divisie is wereldwijd toonaangevend, met diepgaande expertise van regionale toepassingen op het gebied van stroomdistributie en circuitbescherming, stroomkwaliteit, back-up en energieopslag, beheer en automatisering, persoonlijke veiligheid en beveiliging, structurele oplossingen en omgevingsoplossingen voor gecompliceerde of gevaarlijke omgevingen. Eaton levert diensten binnen het gehele proces, via verschillende kanalen en een geïntegreerd digitaal platform voor inzichten. Op die manier levert Eaton de energie voor wat er echt toe doet in industrieën over de hele wereld, en helpt het bedrijf klanten bij het oplossen van hun grootste uitdagingen op het gebied van power management.

Eatons missie is om de kwaliteit van leven en het milieu te verbeteren door gebruik te maken van technologieën en diensten voor energiebeheer. Eaton biedt duurzame oplossingen die klanten helpen om hun elektrische, hydraulische en mechanische energie veiliger, efficiënter en betrouwbaarder te beheren. De omzet van Eaton in 2019 bedroeg $21,4 miljard en de producten van het bedrijf worden in meer dan 175 landen verkocht. Eaton heeft ongeveer 92.000 medewerkers. Meer informatie is te vinden op Eaton.com.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Tijs Mannien
eaton@yellow-communications.com

Logo Clarity Benelux
Eaton contact

Logo Eaton

Eaton sociaal

Eaton tweets

Logo Code24 B.V.
Logo UcaaS
Logo Maunt
Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo SRC System Integrators BV