www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Clarity Benelux

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

Toonaangevende platformvernieuwingen van Boomi bieden nieuwe gebruiksmogelijkheden waarmee zakelijke gebruikers hun productiviteit verhogen en time-to-value versnellen

Amsterdam, 28 oktober 2020Boomi™, onderdeel van Dell Technologies™ en toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde integration-Platform-as-a-Service-diensten (iPaaS), lanceert vandaag Project LightSpeed, een gepersonaliseerde datasynchronisatie-oplossing die draait op de Intelligence and Platform Services van Boomi, waarmee het gebruiksgemak voor niet-technische gebruikers wordt vergroot. Hierdoor krijgen zakelijke gebruikers de benodigde tools om hun productiviteit te verhogen en sneller bedrijfsresultaten te boeken.

Datasynchronisatieprojecten kunnen technisch lastig, moeizaam en duur zijn om op te zetten. Met Project LightSpeed levert Boomi dankzij zijn ervaring in data intelligence en data-analyse de eerste iPaaS-oplossing voor gepersonaliseerde data-integratie en -synchronisatie.

Project LightSpeed gebruikt data intelligence om de metadata van ruim 12.000 Boomi klanten te analyseren, en voegt deze inzichten samen met de unieke applicaties en data van iedere gebruiker. Op basis van deze gegevens geeft het platform vervolgens eenvoudige, krachtige aanbevelingen die automatisch een datasynchronisatie-oplossing aanmaken die afgestemd is op het daadwerkelijke gebruik. Gebruikers kunnen zo eenvoudig een vliegende start maken met hun datasynchronisatie-projecten, zonder dat ze alle integratieprocessen tussen applicaties in kaart hoeven te brengen of te configureren.

Project LightSpeed zorgt voor een drastische vermindering in tijd én complexiteit in de configuratie en implementatie van veelvoorkomende ‘hub-and-spoke’ datasynchronisatieprojecten, door de meerderheid van moeilijke en tijdrovende taken te automatiseren – inclusief data-analyse, modeldefiniëring en veldtoewijzingen. Project LightSpeed neemt hierdoor projectcomplexiteit weg en versnelt de time-to-value voor zakelijke gebruikers door hen de hulpmiddelen te bieden die een positieve impact maken op de omzet.

“Snelheid, gebruiksgemak en productiviteit zijn onderdeel van het DNA van Boomi en staan aan de basis van alles we doen als organisatie”, zegt Ed Macosky, Head of Product bij Boomi. “Met deze nieuwe gebruiksmogelijkheden in het platform kunnen gebruikers sneller dan ooit innoveren en hun projectmomentum versnellen om in te spelen op constant veranderende behoeften.”

Over Boomi
Boomi, onderdeel van Dell Technologies, verbindt alles en iedereen middels ons open en intelligente cloudplatform. Wereldwijd hebben al meer dan 12.000 klanten gekozen voor Boomi’s integration-Platform-as-a-Service (iPaaS) vanwege de snelheid, het gebruiksgemak en de lage Total Cost of Ownership. De visie van Boomi, als pionier op het gebied van de intelligente toepassing van data, is het klanten en partners snel en eenvoudig mogelijk te maken data te ontdekken, te beheren en te orkestreren, en applicaties, processen en mensen met elkaar te verbinden voor betere en snellere resultaten.

Meer informatie vindt u op www.boomi.com.

© 2020 Boomi Inc. Dell, Dell Technologies, Boomi, het ‘B’ logo, Atom, Atomsphere, Molecule en Dell Boomi zijn handelsmerken van Dell Inc. of haar dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden. Andere namen of merken kunnen handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren.

Toekomstgerichte verklaringen
Verklaringen in dit document die betrekking hebben op toekomstige resultaten, aanwervingen, gebeurtenissen of investeringen zijn toekomstgerichte verklaringen en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen van Boomi. In sommige gevallen kunt u deze uitspraken identificeren aan de hand van toekomstgerichte woorden als "anticiperen", "geloven", "kunnen", "schatten", "verwachten", "van plan zijn", "vertrouwen", "mogen", "plannen" , "Potentieel", "zou moeten", "zal" en "zou", of soortgelijke uitdrukkingen. Werkelijke resultaten, aanwerving, klantentrends en gebeurtenissen in toekomstige perioden kunnen wezenlijk verschillen van de trends die worden uitgedrukt of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen vanwege een aantal risico's, onzekerheden en andere factoren, waaronder de uitdaging om nieuw personeel te vinden en aan boord te nemen, markttrends, voortdurende aandacht van het management voor de markt, de onzekerheden in verband met technologische veranderingen en de ontwikkeling en introductie van nieuwe technologie. Boomi en Dell Technologies aanvaarden geen verplichting om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Sarada Sant
E-mail: boomi@yellow-communications.com
Laatste van Boomi
Boomi AtomSphere heeft ROI van 410%, blijkt uit Total Economic Impact-onderzoek van Forrester

Blue Force tracking vergroot veiligheid stewards en politieagenten bij Johan Cruijff Arena

Bedrijven geven voorkeur aan strategie voor composable ERP nu pandemie cloudmigratie versnelt
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone

Logo Clarity Benelux

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf