www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Clarity Benelux

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

Toonaangevende platformvernieuwingen van Boomi bieden nieuwe gebruiksmogelijkheden waarmee zakelijke gebruikers hun productiviteit verhogen en time-to-value versnellen

Amsterdam, 28 oktober 2020Boomi™, onderdeel van Dell Technologies™ en toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde integration-Platform-as-a-Service-diensten (iPaaS), lanceert vandaag Project LightSpeed, een gepersonaliseerde datasynchronisatie-oplossing die draait op de Intelligence and Platform Services van Boomi, waarmee het gebruiksgemak voor niet-technische gebruikers wordt vergroot. Hierdoor krijgen zakelijke gebruikers de benodigde tools om hun productiviteit te verhogen en sneller bedrijfsresultaten te boeken.

Datasynchronisatieprojecten kunnen technisch lastig, moeizaam en duur zijn om op te zetten. Met Project LightSpeed levert Boomi dankzij zijn ervaring in data intelligence en data-analyse de eerste iPaaS-oplossing voor gepersonaliseerde data-integratie en -synchronisatie.

Project LightSpeed gebruikt data intelligence om de metadata van ruim 12.000 Boomi klanten te analyseren, en voegt deze inzichten samen met de unieke applicaties en data van iedere gebruiker. Op basis van deze gegevens geeft het platform vervolgens eenvoudige, krachtige aanbevelingen die automatisch een datasynchronisatie-oplossing aanmaken die afgestemd is op het daadwerkelijke gebruik. Gebruikers kunnen zo eenvoudig een vliegende start maken met hun datasynchronisatie-projecten, zonder dat ze alle integratieprocessen tussen applicaties in kaart hoeven te brengen of te configureren.

Project LightSpeed zorgt voor een drastische vermindering in tijd én complexiteit in de configuratie en implementatie van veelvoorkomende ‘hub-and-spoke’ datasynchronisatieprojecten, door de meerderheid van moeilijke en tijdrovende taken te automatiseren – inclusief data-analyse, modeldefiniëring en veldtoewijzingen. Project LightSpeed neemt hierdoor projectcomplexiteit weg en versnelt de time-to-value voor zakelijke gebruikers door hen de hulpmiddelen te bieden die een positieve impact maken op de omzet.

“Snelheid, gebruiksgemak en productiviteit zijn onderdeel van het DNA van Boomi en staan aan de basis van alles we doen als organisatie”, zegt Ed Macosky, Head of Product bij Boomi. “Met deze nieuwe gebruiksmogelijkheden in het platform kunnen gebruikers sneller dan ooit innoveren en hun projectmomentum versnellen om in te spelen op constant veranderende behoeften.”

Over Boomi
Boomi, onderdeel van Dell Technologies, verbindt alles en iedereen middels ons open en intelligente cloudplatform. Wereldwijd hebben al meer dan 12.000 klanten gekozen voor Boomi’s integration-Platform-as-a-Service (iPaaS) vanwege de snelheid, het gebruiksgemak en de lage Total Cost of Ownership. De visie van Boomi, als pionier op het gebied van de intelligente toepassing van data, is het klanten en partners snel en eenvoudig mogelijk te maken data te ontdekken, te beheren en te orkestreren, en applicaties, processen en mensen met elkaar te verbinden voor betere en snellere resultaten.

Meer informatie vindt u op www.boomi.com.

© 2020 Boomi Inc. Dell, Dell Technologies, Boomi, het ‘B’ logo, Atom, Atomsphere, Molecule en Dell Boomi zijn handelsmerken van Dell Inc. of haar dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden. Andere namen of merken kunnen handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren.

Toekomstgerichte verklaringen
Verklaringen in dit document die betrekking hebben op toekomstige resultaten, aanwervingen, gebeurtenissen of investeringen zijn toekomstgerichte verklaringen en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen van Boomi. In sommige gevallen kunt u deze uitspraken identificeren aan de hand van toekomstgerichte woorden als "anticiperen", "geloven", "kunnen", "schatten", "verwachten", "van plan zijn", "vertrouwen", "mogen", "plannen" , "Potentieel", "zou moeten", "zal" en "zou", of soortgelijke uitdrukkingen. Werkelijke resultaten, aanwerving, klantentrends en gebeurtenissen in toekomstige perioden kunnen wezenlijk verschillen van de trends die worden uitgedrukt of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen vanwege een aantal risico's, onzekerheden en andere factoren, waaronder de uitdaging om nieuw personeel te vinden en aan boord te nemen, markttrends, voortdurende aandacht van het management voor de markt, de onzekerheden in verband met technologische veranderingen en de ontwikkeling en introductie van nieuwe technologie. Boomi en Dell Technologies aanvaarden geen verplichting om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken.

Voor meer persinformatie:

Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Luzac
Logo FIQAS Software B.V.
Logo Conclusion