www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Lubbers De Jong

Arrow Electronics wint NetApp EMEA 2020 Partner Excellence Award

Houten, 27 oktober 2020 - Wereldwijde technologieleverancier Arrow Electronics heeft de NetApp Partner Excellence Award voor Distributeur van het Jaar ontvangen. Voor de eerste keer werd het programma virtueel uitgevoerd, waardoor de kandidaten welverdiende erkenning kregen in tijden waarin fysieke ontmoetingen een uitdaging zijn. De Partner Excellence Awards belonen jaarlijks partners die uitblinken op het gebied van bedrijfsprestaties en aantonen dat ze cruciale bijdragers zijn aan het NetApp Unified Partner Program in EMEA door hun vermogen om te innoveren en servicekwaliteit aan te bieden.

"Deze prijzen gaan om het belonen van partners die - zoals zovelen - door uitzonderlijk moeilijke maanden gingen en het erkennen van degenen die uitdagingen hebben ondergaan", aldus Kristian Kerr, vice president van NetApp's EMEA partner-organisatie. "Een grote focus voor ons dit jaar waren investeringen en vereenvoudiging, waardoor het zo makkelijk mogelijk wordt gemaakt voor ons ecosysteem van channel-partners om succesvol te zijn met NetApp-oplossingen. Partners als Arrow laten daardoor zien wat er allemaal mogelijk is. Met een stroom aan recente overnames en updates van oplossingen, hebben we onze ogen nu - samen - op de toekomst gericht."

Arrow ontving de excellence award in de categorie Distributeur van het Jaar dankzij hun vermogen om de kracht van het partnerschap aan te tonen. Het was een uitstekend jaar met een groot aantal successen in de regio.

Alexis Brabant, vice president van EMEA sales voor Arrow's enterprise computing solutions business zegt: "Het winnen van deze prijs voor meer dan vijf jaar op rij is een duidelijk bewijs van de voortdurende betrokkenheid en het harde werk van onze teams en de opmerkelijke kracht van onze samenwerking met NetApp en zijn managementteam. We volgen onze duidelijke strategie om zeer nauw samen te werken met het volledige ecosysteem van channel-klanten om hen te helpen meer verkoopmogelijkheden te halen uit de uitstekende waardepropositie van NetApp. We kijken uit naar meer samenwerking in het komende jaar."

Met NetApp's bekroonde Unified Partner Program kunnen partners concurrentievoordeel verkrijgen, hun bedrijf laten groeien en hun winstmarges vergroten. De Partner Excellence Awards belonen elk jaar de besten onder hen. Door hun marge uit te breiden en het beste rendement te bieden op hun samenwerking met een toonaangevend portfolio van hybride clouddataservices en datamanagementoplossingen kunnen NetApp-partners de groeiende digitale transformatie-uitdagingen van klanten uit elke omgeving aanpakken, van on-premises tot multicloud.

Over Arrow Electronics
Arrow Electronics (NYSE:ARW) begeleidt innovatie bij meer dan 175.000 toonaangevende technologieproducenten en serviceproviders. Arrow ontwikkelt technologische oplossingen die het bedrijfsleven en het dagelijks leven verbeteren, en behaalde in 2019 een omzet van $29 miljard. Meer informatie is beschikbaar op fiveyearsout.com.

Voor meer informatie voor de pers
Lubbers De Jong TECH PR
Wiegert van Dijk
wiegert@lubbersdejong.nl
Laatste van Arrow Electronics
Arrow Electronics breidt ArrowSphere-cloudplatform uit met Fortinet Adaptive Cloud Security

Arrow Electronics geselecteerd door Training Industry in top 20 IT-trainingsbedrijven

Arrow Electronics tekent distributieovereenkomst met IGEL

Logo Lubbers De Jong
Arrow Electron.. contact

Logo Arrow Electronics

+31 (0)88 - 0242 900
  sales.ecs.nl@arrow.com
  www.arrow.com/ecs/nl
Arrow Electron.. sociaal

Arrow Electron.. tweets

Logo MicroFix
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Sortlist
Logo Fullstaq B.V.
Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Alleeninkt.nl
Logo Northwave
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo PA Consulting