www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

NetApp brengt optimalisatie- en enterprise-dataservices naar de cloud

Een van de nieuwe mogelijkheden is Spot by NetApp voor het optimaliseren van Kubernetes; biedt tot 90 procent besparingen op compute en storage

Hoofddorp, 26 oktober 2020 - NetApp (NASDAQ: NTAP) lanceert een nieuwe serverless en storageless oplossing voor containers van Spot by NetApp, een nieuw autonoom hybrid-cloudvolumeplatform en op cloudtechnologie gebaseerde virtualdesktop-oplossingen. Deze nieuwe mogelijkheden van NetApp helpen bij het vereenvoudigen en optimaliseren van cloudbeheer, zodat hoge prestaties tegen lage kosten mogelijk zijn. Ze bieden tevens optimale portabiliteit voor data-intensieve cloudapplicaties en complete werkplekoplossingen voor hybrid-cloudomgevingen. “Om succesvol te zijn in het ‘nieuwe normaal’ is digitale transformatie een zakelijke voorwaarde. Bedrijven moeten hun hybride multicloud-architecturen optimaliseren, willen ze slagen”, zegt CEO van NetApp George Kurian. “Ongeacht waar klanten zich bevinden in hun transformatie, NetApp kan hen helpen bij het bouwen van een data fabric, waarmee ze de waarde van hun data maximaliseren, waarborgen dat hun applicaties optimaal draaien en het beste halen uit de cloud.”

De nieuwe features en mogelijkheden die NetApp lanceert, zijn:
  • Een serverless en storageless oplossing voor containers, Spot Storage by NetApp, gecombineerd met Spot Ocean by NetApp, maakt het gemakkelijk voor organisaties om op microservices gebaseerde applicaties op Kubernetes te bouwen, installeren en draaien zonder de noodzaak om te voorzien in storage- en dataservices.
  • Een nieuw autonoom cloudvolumeplatform voor het beheren van hybride, multicloud storage- en dataservices van NetApp. NetApp Cloud Manager biedt volledig inzicht in en controle over on premises-, Azure-, AWS- en GCP-storage en biedt een eenvoudige native cloudervaring voor geavanceerde dataservices: data-sync, data-back-p, data-tiering, file-cashing en compliance.
  • Een nieuwe volledig beheerde, op cloudtechnologie gebaseerde NetApp Virtual Desktop Management Service (VDMS) en een nieuw gevalideerd ontwerp voor een hybrid-cloud Virtual Desktop Infrastructure (VDI). Deze oplossingen helpen organisaties bij het schalen van hun infrastructuur-resources om in te spelen op de toenemende eisen van medewerkers die op afstand werken. Resources zijn steeds te optimaliseren zonder dat de complexiteit toeneemt en waarbij kosten tot wel de helft lager worden.
Meer informatie is hier te vinden.

Over NetApp
NetApp is een wereldwijd softwarebedrijf op het gebied van cloud- en datamanagement dat organisaties helpt data optimaal te benutten in het tijdperk van versnelde digitale transformatie. Het bedrijf voorziet in systemen, software en clouddiensten die hen helpen applicaties optimaal te laten werken – van het datacenter tot de cloud. En of ze nu ontwikkelen in de cloud, verhuizen naar de cloud of on-premise hun eigen cloudervaring creëren. Met oplossingen die geschikt zijn voor verschillende omgevingen helpt NetApp organisaties hun eigen data fabric te bouwen en op veilige wijze altijd en overal de juiste mensen te voorzien van de juiste data, diensten en applicaties. Meer informatie is te vinden op www.netapp.com of volg NetApp op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram.
Laatste van NetApp
NetApp Reports Second Quarter of Fiscal Year 2021 Results

NetApp brengt optimalisatie- en enterprise-dataservices naar de cloud

NetApp voorziet het datacenter van de eenvoud en flexibiliteit van de cloud met geüpdatete software-dataservices

Logo LVTPR
NetApp contact

Logo NetApp

info@netapp.com
  www.netapp.com/nl
NetApp sociaal

NetApp tweets

Logo MicroFix
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Sortlist
Logo Fullstaq B.V.
Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Alleeninkt.nl
Logo Northwave
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo PA Consulting