www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Archetype Agency BV

Tomorrow Rising Fund: Schneider Electric Foundation haalt in Nederland geld op voor de Voedselbank en Stichting Fier

Schneider Electric zet zich in voor het Tomorrow Rising Fund. Dit fonds is door Schneider Electric wereldwijd gelanceerd om noodsituaties en wederopbouw op langere termijn met betrekking tot Covid-19 te ondersteunen in alle landen waar Schneider Electric actief is. Het fonds is onderdeel van de Schneider Electric Foundation en doet een beroep op zijn leiders en medewerkers om mee te doen. De donaties worden verdubbeld door het bedrijf zelf met 50%*. Andere externe belanghebbenden en partners kunnen ook bijdragen.

Respons, herstel en veerkracht als belangrijkste prioriteiten
Het fonds legt de nadruk op het nakomen van de duurzaamheidsverplichtingen van Schneider Electric door de Sustainable Development Goals (SDG's) van de Verenigde Naties om armoede te bestrijden en een goede gezondheid & welzijn, schoon water, sanitaire voorzieningen, fatsoenlijk werk, economische groei en kwaliteitsonderwijs te bevorderen.

Het Tomorrow Rising Fund richt zich op drie prioriteiten:
Respons: crisisondersteuning bij de primaire behoeften van mensen met een laag inkomen in moeilijkheden die dicht bij de locaties van Schneider Electric wonen;
Herstel: financiering van projecten voor onderwijs en beroepsvaardigheden om door de pandemieën getroffen gemeenschappen weer op te bouwen, als onderdeel van de overeenkomst van Schneider Electric om tegen 2025 één miljoen kansarme mensen op te leiden;
Veerkracht: medewerkers en liefdadigheidspartners van Schneider Electric met elkaar in contact brengen via het ambitieuze wereldwijde VolunteerIn-programma.

Sinds de lancering heeft de fondsenwervingscampagne werknemers, klanten en partners in meer dan 60 landen gemobiliseerd door 65 projecten te ondersteunen. De campagne haalt meer dan 800.000 mensen uit de brand.

Tomorrow Rising Fund in Nederland
In Nederland worden er via het Tomorrow Rising Fund donaties opgehaald voor de Voedselbank en/of Stichting Fier. De voedselbank levert gratis voedsel aan mensen in Nederland die hier tijdelijk niet zelf in kunnen voorzien. Stichting Fier biedt hulp aan kinderen, jongeren en volwassenen die te maken hebben of hebben gehad met geweld, zoals huiselijk geweld, seksueel geweld of eerwraak. De stichting biedt begeleiding en behandeling en indien nodig een veilige haven. Ze helpt ook mensen die een ervaring hebben meegemaakt waardoor ze getraumatiseerd zijn.

"Het is een ongekende uitdagende tijd, die miljarden mensen treft,” legt Paul Bron, country director Nederland van Schneider Electric uit. “Het Tomorrow Rising Fund biedt ons de kans om ons in te zetten voor de meest kwetsbare mensen, daklozen en gezinnen en de toekomst van de wereld.”

*Schneider Electric vult de donaties aan voor een bepaalde tijd, dit verschilt per land.

Over Schneider Electric
Het doel van Schneider is om iedereen in staat te stellen het meeste uit onze energie en hulpbronnen te halen en zo vooruitgang te boeken en verduurzaming te garanderen voor iedereen. We noemen dit Life Is On.

Onze missie is om jouw digitale partner te zijn voor duurzaamheid en efficiëntie.
We stimuleren digitale transformatie door de integratie van toonaangevende proces- en energietechnologieën, eindpunt-naar-cloud-verbindende producten, bedieningselementen, software en diensten gedurende de gehele levenscyclus. Hierdoor wordt geïntegreerd bedrijfsbeheer mogelijk gemaakt voor huizen, gebouwen, datacenters, infrastructuur en industrieën.

Van alle internationale bedrijven zijn wij het meest lokaal actief. We zijn voorstanders van open standaarden en partnerschap in ecosystemen waarbij de passie voor onze gedeelde inclusieve en krachtige waarden en een betekenisvol doel naar voren komt.

Over Voedselbanken Nederland
De doelstelling van de voedselbank is tweeledig: het bieden van directe voedselhulp aan de armste mensen en het voorkomen van verspilling van goed voedsel. Om in aanmerking te komen voor voedsel mag men als alleenstaande, na aftrek van vaste lasten zoals huur, gas, water, licht en verzekering, niet meer dan 230 euro per maand overhouden. Voor gezinnen is de norm ruimer. De voedselbank verwacht dit jaar ruim 50 miljoen producten uit te delen. Het werk wordt gedaan door zo’n 12.000 onbetaalde vrijwilligers. www.voedselbankennederland.nl
Laatste van Schneider Electric
Schneider Electric lanceert nieuw partnerprogramma: Edge Software & Digital Services

TechBinder kan sneller innoveren door partnership met Schneider Electric

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL
Qexpertise lanceert volledig nieuwe website

Zoom gaat meerjarig partnerschap met de European Tour aan

€150,00 claimen van HP?

NTT Global Threat Intelligence Report: stijging van 300 procent in aanvallen van opportunistic targeting

Maak een succes van elke meeting, met de nieuwe generatie van Poly’s populairste draadloze headset voor top-‘Focus’

Banking Circle sluit zich bij P27 aan om betalingsecosysteem Nordics te ondersteunen

Lightspeed en Google helpen retailers bij het verhogen van hun lokale winkelomzet

Verhoek Europe kiest voor Thinkwise low-code platform om Transport Management Systeem te vervangen

Uitzendorganisatie Abiant gaat datagedreven werken: ilionx implementeert Microsoft Azure en Power BI

IT-organisaties verruilen hun VPN voor Zero Trust

Geschillencommissie bepaalt dat klanten van VodafoneZiggo eigen modem mogen gebruiken

Beyond Identity breidt activiteiten uit naar Benelux

Quantum Delta NL lanceert LightSpeed om13,6 miljard euro investeringspotentieel aan te boren

Onderzoek Financial Times: Wat scheidt de automatisering “Koplopers” van “Achterblijvers” in de financiële dienstverlening?

Toucan Toco lanceert native integratie met data cloud platform Snowflake

Razer introduceert vernieuwde Razer Blade 15 Advanced Model met nieuwe Intel-processor

Veeam rapporteert 25% groei in Q1 2021

Acer kondigt gaminglaptops Predator Triton 300, Predator Helios 300 en Nitro 5 aan met nieuwe 11e generatie mobiele processoren uit Intel Core H-serie

Webfleet Solutions breidt uit in Centraal- en Oost-Europa met aanwezigheid in Hongarije

Appian onthult nieuwste versie van het Appian Low-code Automation Platform

Logo Archetype Agency BV
Schneider Elec.. contact

Logo Schneider Electric

+31(0)23 5 124 124
  www.schneider-electric.nl
Schneider Elec.. sociaal

Schneider Elec.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack