www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Clarity Benelux

Boomi kondigt iPaaS-samenwerking aan met Snowflake om cloudmigratie te versnellen en wordt partner met Aible om betere AI-inzichten te leveren

• Boomi en Snowflake lanceren nieuwe technische mogelijkheden, en de Data Catalog and Preparation dienst van Boomi krijgt Snowflake-validatie
  • Unieke Aible-oplossing biedt zakelijke gebruikers low-code AI die werk versimpelt en time-to-value versnelt
Amsterdam, 26 oktober 2020Boomi™, onderdeel van Dell Technologies™ en toonaangevende leverancier van cloud-based Integration-Platform-as-a-Service-diensten (iPaaS), kondigt vandaag nieuwe partnerships aan met Snowflake en met Aible, een geautomatiseerd machine learning-platform. Het partnership met Snowflake zorgt voor een enterprise data management-oplossing die de hele customer lifecycle omvat en organisaties realtime data-inzichten biedt. Samen met Aible helpt Boomi zakelijke gebruikers om sneller en gemakkelijker AI-modellen te lanceren.

Snowflake: enterprise data management
De combinatie van het open Boomi AtomSphere cloudplatform en het cloud data-platform van Snowflake, kunnen gebruikers snel al hun enterprise data gebruiken om bedrijfsresultaten te versnellen. Gebruikers kunnen in enkele minuten, en zonder te coderen, data naar Snowflake verplaatsen, applicatie-informatie integreren, apps maken op basis van Snowflake data én realtime inzichten delen met andere medewerkers. Deze low-code-aanpak is zeer schaalbaar en flexibel, omdat workloads optimaal kunnen worden verwerkt.

Boomi heeft ook de ‘Snowflake Ready Technology’ validatie gekregen voor zijn Data Catalog and Preparation dienst. Dit programma controleert of partnerintegraties voldoen aan de best practices van Snowflake, en dat gebruikers makkelijker de integraties kunnen vinden die de beste gebruikservaringen bieden.

“Ruim 70% van de data binnen een organisatie is nog verborgen”, zegt Ed Macosky, Head of Product bij Boomi. “Boomi helpt klanten om die data te vinden, te begrijpen, en snel en betrouwbaar naar Snowflake te verplaatsen. Daar kan de data gebruikt worden om belangrijke beslissingen en zakelijke processen te ondersteunen.”

“Deze samenwerking is geweldig, omdat het platform van Boomi ontzettend veel functionaliteit levert”, zegt Colleen Kapase, Vice President Partners and Alliances bij Snowflake. “De combinatie van Snowflake en het Boomi-platform, inclusief Data Catalog en Prep, biedt onze klanten de mogelijkheid om hun investering in Snowflake te versnellen.”

“Met Boomi en Snowflake kunnen onze analisten veel dieper in hun data duiken, en deze combineren op voorheen onmogelijke manieren. Door deze verbeterde toepassingen van datawetenschap kan onze organisatie de logistiek optimaliseren en onze koolstofvoetafdruk verminderen”, zegt Dr. Scott Underwood, Senior Manager of Business Intelligence bij Cooke Aquaculture Inc., een grote internationale B2B visleverancier. “Het partnership tussen Boomi en Snowflake zorgt ervoor dat wij meer waarde toe kunnen voegen – alle betrokken partijen hebben hier baat bij. Bedrijfsanalisten en IT-teams kunnen beter samenwerken en sneller waarde toevoegen aan zowel onze organisatie als onze klanten. En dat is waarom we naar de cloud zijn gemigreerd.”

Aible: Gemakkelijke en snelle enterprise AI
Door de toenemende hoeveelheid data die verwerkt moet worden, gebruiken organisaties steeds vaker AI om concurrentievoordeel te behalen. Maar AI-technologie is doorgaans complex en vereist diepgaande technische kennis om te implementeren. Aible heeft de complexiteit van AI-modelontwikkeling sterk versimpeld, waardoor zakelijke gebruikers zich kunnen richten op hun daadwerkelijke prioriteiten.

Dankzij dit partnership kunnen gebruikers via Boomi hun data gebruiken om razendsnel AI-modellen op te zetten. Hierdoor krijgen datawetenschappers meer tijd om andere uitdagingen aan te pakken. Gemeenschappelijke klanten krijgen toegang tot nieuwe manieren om hun data voor te bereiden, de mogelijkheid om AI-modellen aan iedere databron te koppelen én zij kunnen data gebruiken om AI-modellen te bouwen, ontwikkelen en te implementeren – zonder dat er maar één regel code bij komt kijken. Hierdoor krijgen alle gebruikers binnen de organisatie sneller toegang tot inzichten waarmee zij bedrijfsresultaten kunnen verbeteren.

"De rol van AI als cruciale bouwsteen voor bedrijfssucces hangt af van de kwaliteit van de beschikbare data. Samen met Aible zorgen we dat onze klanten die benodigde datakwaliteit zonder coderen kunnen verkrijgen", zegt Macosky.

“Het is ontzettend waardevol als organisaties AI-gestuurde inzichten kunnen gebruiken om in onzekere omstandigheden de juiste beslissingen te nemen die bedrijfsresultaten verbeteren”, zegt Arijit Sengupta, oprichter en CEO van Aible. “Dit partnership met Boomi geeft gebruikers toegang tot die inzichten. Dankzij deze toegang tot AI, kunnen organisaties creatief en snel blijven inspelen op constant veranderende marktomstandigheden.”

Bezoek voor meer informatie over het partnership met Snowflake boomi.com/partner/snowflake.

Wil je meer weten over, of van start gaan met het Boomi Aible Early Access-programma, bezoek dan https://community.boomi.com/s/tech-preview.

Over Boomi
Boomi, onderdeel van Dell Technologies, verbindt alles en iedereen middels ons open en intelligente cloudplatform. Wereldwijd hebben al meer dan 12.000 klanten gekozen voor Boomi’s integration-Platform-as-a-Service (iPaaS) vanwege de snelheid, het gebruiksgemak en de lage Total Cost of Ownership. De visie van Boomi, als pionier op het gebied van de intelligente toepassing van data, is het klanten en partners snel en eenvoudig mogelijk te maken data te ontdekken, te beheren en te orkestreren, en applicaties, processen en mensen met elkaar te verbinden voor betere en snellere resultaten.

Meer informatie vindt u op www.boomi.com.

© 2020 Boomi Inc. Dell, Dell Technologies, Boomi, het ‘B’ logo, Atom, Atomsphere, Molecule en Dell Boomi zijn handelsmerken van Dell Inc. of haar dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden. Andere namen of merken kunnen handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren.

Toekomstgerichte verklaringen
Verklaringen in dit document die betrekking hebben op toekomstige resultaten, aanwervingen, gebeurtenissen of investeringen zijn toekomstgerichte verklaringen en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen van Boomi. In sommige gevallen kunt u deze uitspraken identificeren aan de hand van toekomstgerichte woorden als "anticiperen", "geloven", "kunnen", "schatten", "verwachten", "van plan zijn", "vertrouwen", "mogen", "plannen" , "Potentieel", "zou moeten", "zal" en "zou", of soortgelijke uitdrukkingen. Werkelijke resultaten, aanwerving, klantentrends en gebeurtenissen in toekomstige perioden kunnen wezenlijk verschillen van de trends die worden uitgedrukt of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen vanwege een aantal risico's, onzekerheden en andere factoren, waaronder de uitdaging om nieuw personeel te vinden en aan boord te nemen, markttrends, voortdurende aandacht van het management voor de markt, de onzekerheden in verband met technologische veranderingen en de ontwikkeling en introductie van nieuwe technologie. Boomi en Dell Technologies aanvaarden geen verplichting om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Sarada Sant
E-mail: boomi@yellow-communications.com
Laatste van Dell Boomi
Computer Security Day 2020: waar moeten bedrijven meer aandacht aan besteden?

Black Friday 2020 in Nederland: Wat kochten we en hoeveel gaven we uit?

‘Doorgaan tot de oplossing je past als die little black dress’

Ambulance Amsterdam zorgt voor veilige toegang voertuigen met Webfleet Solutions
Afripipes kiest Maunt als nieuwe distributeur

Pure Storage breidt het Pure as-a-Service aanbod uit en biedt ongekende transparantie

Nieuw opleidingsinstituut voor workforce management richt zich op veranderende arbeidsmarkt

Quion neemt voorsprong in hypotheekmarkt

Razer vervolgt e-sports-wereldtournee met Razer Invitational - Europe

Verdubbeling van het WLAN-spectrum: Europa staat op het punt een nieuw tijdperk in te luiden

Zivver behaalt 2e plek van Deloitte Technology Fast 50

Onderzoek Thycotic: dreiging AVG-boetes bepalen investeringsbeslissingen in cybersecurity

Resultaten nieuw onderzoek: "97% van de bedrijven vindt het verbeteren van de digitale ervaring voor gebruikers een prioriteit, maar 71% weet niet waar ze moeten beginnen"

Snelgroeiend Studytube 4 jaar op rij in Deloitte Technology Fast 50

Rival Foods, SusPhos en Bilihome winnen Rabo Duurzame Innovatieprijs 2020

Nieuwe testkit van HBK voor snelle check van printed circuit board (PCB’s)

ICT Concept gaat op overnamepad

Toptienlijst meest baanbrekende innovaties van de wetenschap in NL bekendgemaakt

Rockwell Automation neemt Fiix Inc. over, leverancier van cloudoplossingen voor onderhoudsmanagement

HashiCorp kondigt beschikbaarheid Consul 1.9 aan

Logo Clarity Benelux
Dell Boomi contact

Logo Dell Boomi

Dell Boomi sociaal

Dell Boomi tweets

Logo Maunt
Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Schneider Electric
Logo Orange Cyberdefense
Logo Ivanti