www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Influx PR & Communicatie

Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Top scores voor Pega in twee van de drie belangrijkste beoordelingscriteria

Amsterdam, 22 oktober 2020 Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, is door Forrester Research erkend als een leider in The Forrester Wave™: Real-Time Interaction Management (RTIM) report, Q4 2020(1). Pega behaalde topscores in twee van de drie high-level categorieën - huidig aanbod en strategie - en de hoogst mogelijke score op 25 van de 30 criteria. Voor het rapport evalueerde Forrester de 13 belangrijkste RTIM-leveranciers. Pega kreeg de hoogste scores op het gebied van klantherkenning, beslissingsarbitrage, meting en optimalisatie, contextueel begrip, productvisie, innovatieroadmap, marktbenadering, ondersteunende producten en diensten, partnerecosysteem, commercieel model en omzet.

"Pega blinkt uit in bijna elk aspect van deze evaluatie en zet daarmee andere leveranciers op afstand in bijna alle digitale marketingcriteria", aldus het rapport. “Het legt de lat hoog voor RTIM in bedrijfsomgevingen. Dit omvat het hele spectrum van digitale selfservice en door mensen ondersteunde touchpoints gedurende de gehele levenscyclus van de klant. Referenties prijzen de holistische aanpak voor klantgerichte resultaten en schrijven significante bedrijfsresultaten toe aan hun Pega-oplossingen."

Forrester evalueerde Pega Customer Decision HubTM, die als een always-on 'brein' fungeert en gecentraliseerde kunstmatige intelligentie biedt bij alle contactpunten met de klant. Dankzij de voorspellende analyse en besluitvorming kunnen organisaties unieke inzichten naar boven halen om realtime de next-best-action aan te bevelen tijdens elke stap van de klantreis - van marketing en verkoop tot de klantenservice. Pega Customer Decision Hub biedt de AI-kracht van de Pega Infinity™ softwaresuite voor digitale transformatie, waardoor customer engagement en operationele efficiëntie van begin tot eind worden geoptimaliseerd.

"Klanten eisen tegenwoordig relevante, samenhangende conversatie en dat vraagt om realtime interactiemanagement", aldus Dr. Rob Walker, vice president, decisioning and analytics, Pegasystems. “Pega Customer Decision Hub maakt besluitvorming mogelijk op basis van context voor echte omnichannel personalisatie. Op het moment dat de context verandert kan die besluitvorming realtime worden aangepast. De gecentraliseerde AI-engine van Pega helpt om elke stap van de klantreis via alle interactiekanalen te optimaliseren. Ook kunnen organisaties waarde toevoegen tijdens elke kritieke fase van het klanttraject. Voor ons is deze waardering van Forrester een verdere erkenning van de grote impact die Pega’s AI-gedreven software heeft gehad op enkele van de meest succesvolle merken ter wereld.''

Achtergrondinformatie
1. Forrester Research: The Forrester Wave™: “Real-Time Interaction Management, Q4 2020," October 20, 2020, by Rusty Warner with Mary Pilecki, Robert Perdoni and Christine Turley

Over Pegasystems
Pega (NASDAQ: PEGA) is de leider in cloudsoftware voor customer engagement en operational excellence. De meest erkende en succesvolle merken ter wereld vertrouwen op de AI-software van Pega om elke klantinteractie via elk kanaal te optimaliseren en ervoor te zorgen dat hun merkbeloften worden nagekomen. Met het low-code applicatie-ontwikkelingsplatform van Pega kunnen bedrijven snel apps bouwen en ontwikkelen om aan de behoeften van hun klanten en medewerkers te voldoen en digitale transformatie op wereldwijde schaal te stimuleren. Al meer dan 35 jaar maakt Pega hogere klanttevredenheid, lagere kosten en een hogere customer lifetime value mogelijk. Voor meer informatie: www.pega.com

Redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: info@influx-pr.com

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Pegasystems
Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

Private sector verwacht de regie over AI-governance kwijt te raken aan overheid

Pega neemt Qurious.io over voor uitbreiding expertise met AI-gestuurde realtime spraakanalyse
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data

Logo Influx PR & Communicatie
Pegasystems contact

Logo Pegasystems

info@pega.com
  www.pega.com
Pegasystems sociaal

Pegasystems tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys