www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Progress Communications

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

In reactie op Covid-gerelateerde uitdagingen, introduceert NTT’s Center of Excellence for global, cellular IoT connectivity (Transatel) een connectiviteitsoplossing voor remote workers

Barneveld, 21 oktober 2020NTT Ltd., de wereldwijde global technology services provider, introduceert zijn Mobile Workplace Connect-oplossing, ter aanvulling op het bestaande aanbod voor slimme werkplekken. Mobile Workplace Connect biedt werknemers rechtstreekse, veilige, wereldwijde mobiele verbindingen voor elk endpointdevice: laptops, tablets, smartphones en alle andere devices met een 3G/4G-modem. Deze oplossing combineert internationale 2G/3G/4G-toegang, eSIM/SIM-profielen en SIM-kaarten, één online SIM-beheerportal en wereldwijde support.

Met Mobile Workplace Connect profiteren bedrijven van een betrouwbare, veilige en snel te implementeren connectiviteitsoplossing voor hun medewerkers die op afstand werken. Dankzij deze oplossing kunnen bedrijven de toegang tot hun informatiesystemen beveiligen en hun datasecuritybeleid handhaven door te garanderen dat de communicatie van hun medewerkers nooit via het publieke internet verloopt – in welke fase ook. Mobile Workplace Connect helpt bedrijven ook onafhankelijk controle te houden over enerzijds hun SIM-bestand en -activiteiten en anderzijds hun kosten. Ze kunnen ofwel terugvallen op NTT’s meer dan 190 lokaal geprijsde connectiviteitsovereenkomsten over de hele wereld ofwel hun eigen overeenkomsten in het leven roepen. Zo kunnen ze hun connectiviteit vormgeven zoals zij dat willen.

Met één integratie en één SIM SKU implementeren multinationals de oplossing wereldwijd met één SIM-voorraad en voeren ze service-evoluties realtime door. Daarnaast kunnen ze ervan uitgaan dat hun werknemers profiteren van de lokale netwerken van de beste kwaliteit, waar ze ook werken. Met lage latency en maximale bandbreedte vergroten ze zo de productiviteit binnen hun bedrijf.

Jason Goodall, chief executive officer van NTT Ltd.: “De pandemie en daardoor de toename van het aantal thuiswerkers heeft de beperkingen van een wifinetwerk thuis en de onderliggende risico’s voor bedrijven aangetoond. Enterprise mobility draait nu – meer dan ooit – om de wisselwerking tussen productiviteit van werknemers en IS-security. Mobile Workplace Connect biedt een eenvoudige oplossing voor deze uitdaging, mét het voordeel van kostenbeheer. Overhead in connectiviteit wordt een probleem. Het datagebruik stijgt exponentieel. De reden hiervoor ligt in de vermenigvuldiging van het aantal devices dat medewerkers gebruiken, de toename van het aantal werknemers dat werkt op afstand en de invloed van cloudcomputing op kenniswerkers.”

Mobile Workplace Connect biedt ook een aantal geavanceerde services:
  • Dataservices
    Onder deze services vallen: beheer van verkeer (private APN, filteren en classificeren van verkeer, netwerkswitch), isolatie van verkeer (VPN en opties voor direct peering en interconnectie) en analytics van verkeer (near-realtime Call Detail Records).
  • (e)SIM-services
    Onder deze services vallen: een op maat gemaakte SIM-formfactor (1FF / 2FF / 3FF / 4FF / MFF2 en rugged SIM’s), op maat gemaakte (e)SIM’s (service provider name en SIM-printing) en optionele devices (levering van wifihotspots).
  • Interfaceservices
    NTT levert API’s voor SIM-lifecyclemanagement (activeren, opschorten en beëindigen), voor dataplanbeheer (abonnement-, voorraad- en catalogusbeheer) en voor notificaties (gebeurtenissen in dataplanabonnementen en -subscriptions).
  • Supportservices
  • Deze service biedt toegang tot geavanceerde support via een speciaal daarvoor aangewezen supportmedewerker en professional services, zoals solution design, training, advies en marketing.
Meer informatie over de services van NTT Ltd. is te vinden op hello.global.ntt.

Over NTT Ltd.
NTT Ltd. is een toonaangevende wereldwijd opererende technologiedienstverlener. Wij werken samen met organisaties van over de hele wereld om met intelligente technologieoplossingen resultaten vorm te geven en te bereiken. Bij ons staat intelligent voor data-driven, verbonden, digitaal en veilig. Als wereldwijde ICT-leverancier hebben we meer dan 40.000 mensen in dienst in een diverse en dynamische werkomgeving in 57 landen. We doen zaken in 73 landen en leveren diensten in meer dan 200 landen en regio’s. Together we enable the connected future.

Kijk voor meer informatie op https://hello.global.ntt/.
Laatste van NTT Ltd.
Voor 93,7 procent van de bedrijven is de cloud essentieel om te voldoen aan bedrijfsbehoeften tijdens coronapandemie

NTT biedt Cyber Threat Sensor aan klanten na SolarWinds-aanval

NTT benoemt Abhijit Dubey tot Global Chief Executive Officer van NTT Ltd. per 1 april 2021
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data

Logo Progress Communications
NTT Ltd. contact

Logo NTT Ltd.

hello.global.ntt
NTT Ltd. sociaal

NTT Ltd. tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise