www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Progress Communications

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

In reactie op Covid-gerelateerde uitdagingen, introduceert NTT’s Center of Excellence for global, cellular IoT connectivity (Transatel) een connectiviteitsoplossing voor remote workers

Barneveld, 21 oktober 2020NTT Ltd., de wereldwijde global technology services provider, introduceert zijn Mobile Workplace Connect-oplossing, ter aanvulling op het bestaande aanbod voor slimme werkplekken. Mobile Workplace Connect biedt werknemers rechtstreekse, veilige, wereldwijde mobiele verbindingen voor elk endpointdevice: laptops, tablets, smartphones en alle andere devices met een 3G/4G-modem. Deze oplossing combineert internationale 2G/3G/4G-toegang, eSIM/SIM-profielen en SIM-kaarten, één online SIM-beheerportal en wereldwijde support.

Met Mobile Workplace Connect profiteren bedrijven van een betrouwbare, veilige en snel te implementeren connectiviteitsoplossing voor hun medewerkers die op afstand werken. Dankzij deze oplossing kunnen bedrijven de toegang tot hun informatiesystemen beveiligen en hun datasecuritybeleid handhaven door te garanderen dat de communicatie van hun medewerkers nooit via het publieke internet verloopt – in welke fase ook. Mobile Workplace Connect helpt bedrijven ook onafhankelijk controle te houden over enerzijds hun SIM-bestand en -activiteiten en anderzijds hun kosten. Ze kunnen ofwel terugvallen op NTT’s meer dan 190 lokaal geprijsde connectiviteitsovereenkomsten over de hele wereld ofwel hun eigen overeenkomsten in het leven roepen. Zo kunnen ze hun connectiviteit vormgeven zoals zij dat willen.

Met één integratie en één SIM SKU implementeren multinationals de oplossing wereldwijd met één SIM-voorraad en voeren ze service-evoluties realtime door. Daarnaast kunnen ze ervan uitgaan dat hun werknemers profiteren van de lokale netwerken van de beste kwaliteit, waar ze ook werken. Met lage latency en maximale bandbreedte vergroten ze zo de productiviteit binnen hun bedrijf.

Jason Goodall, chief executive officer van NTT Ltd.: “De pandemie en daardoor de toename van het aantal thuiswerkers heeft de beperkingen van een wifinetwerk thuis en de onderliggende risico’s voor bedrijven aangetoond. Enterprise mobility draait nu – meer dan ooit – om de wisselwerking tussen productiviteit van werknemers en IS-security. Mobile Workplace Connect biedt een eenvoudige oplossing voor deze uitdaging, mét het voordeel van kostenbeheer. Overhead in connectiviteit wordt een probleem. Het datagebruik stijgt exponentieel. De reden hiervoor ligt in de vermenigvuldiging van het aantal devices dat medewerkers gebruiken, de toename van het aantal werknemers dat werkt op afstand en de invloed van cloudcomputing op kenniswerkers.”

Mobile Workplace Connect biedt ook een aantal geavanceerde services:
  • Dataservices
    Onder deze services vallen: beheer van verkeer (private APN, filteren en classificeren van verkeer, netwerkswitch), isolatie van verkeer (VPN en opties voor direct peering en interconnectie) en analytics van verkeer (near-realtime Call Detail Records).
  • (e)SIM-services
    Onder deze services vallen: een op maat gemaakte SIM-formfactor (1FF / 2FF / 3FF / 4FF / MFF2 en rugged SIM’s), op maat gemaakte (e)SIM’s (service provider name en SIM-printing) en optionele devices (levering van wifihotspots).
  • Interfaceservices
    NTT levert API’s voor SIM-lifecyclemanagement (activeren, opschorten en beëindigen), voor dataplanbeheer (abonnement-, voorraad- en catalogusbeheer) en voor notificaties (gebeurtenissen in dataplanabonnementen en -subscriptions).
  • Supportservices
  • Deze service biedt toegang tot geavanceerde support via een speciaal daarvoor aangewezen supportmedewerker en professional services, zoals solution design, training, advies en marketing.
Meer informatie over de services van NTT Ltd. is te vinden op hello.global.ntt.

Over NTT Ltd.
NTT Ltd. is een toonaangevende wereldwijd opererende technologiedienstverlener. Wij werken samen met organisaties van over de hele wereld om met intelligente technologieoplossingen resultaten vorm te geven en te bereiken. Bij ons staat intelligent voor data-driven, verbonden, digitaal en veilig. Als wereldwijde ICT-leverancier hebben we meer dan 40.000 mensen in dienst in een diverse en dynamische werkomgeving in 57 landen. We doen zaken in 73 landen en leveren diensten in meer dan 200 landen en regio’s. Together we enable the connected future.

Kijk voor meer informatie op https://hello.global.ntt/.
Laatste van NTT Ltd.
UEFA EK 2020 succesvol ondersteund met infrastructuur van NTT

NTT lanceert eerste wereldwijd beschikbare private 5G-Network-as-a-Service-platform

NTT creëert ’s werelds grootste connected stadium en genereert een ‘digital twin’ van de Tour de France
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf

Kaspersky publiceert zijn eerste Transparency Report

Xperit onderdeel van AXELIO, een nieuwe groep Microsoft-partners

Lubbers De Jong versterkt team met drie nieuwe aanwinsten

Vier op de vijf supportprofessionals hoort zaken die voor de rest van de organisatie nog geheim zijn

Barracuda lanceert ‘cloud-native’ security om de implementatie van Secure Access Service Edge (SASE) te versnellen

Onderzoek Thales: Thuiswerken vraagt om een moderne security-aanpak

Financieel verantwoordelijken willen dat de vrije ruimte in werkkostenregeling blijvend verhoogd wordt naar 3 procent

Slechts helft huishoudens verandert standaard wachtwoord wifi-netwerk

GrassGreener slaat handen ineen met Twegos om visie op werving breder in te zetten

Gelijkheid, diversiteit en inclusie: goed voor de medewerkers, maar ook goed voor het bedrijf?

Universiteit van Oxford en Oracle helpen onderzoeksorganisaties om samen sneller COVID-19-varianten te identificeren

CCS benoemt Winfried van Holland als nieuwe CTO

Economie Randstad relatief hard getroffen in coronacrisis
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Lubbers De Jong
Logo Schoevers