www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
PR: LVTPR

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

In reactie op Covid-gerelateerde uitdagingen, introduceert NTT’s Center of Excellence for global, cellular IoT connectivity (Transatel) een connectiviteitsoplossing voor remote workers

Barneveld, 21 oktober 2020NTT Ltd., de wereldwijde global technology services provider, introduceert zijn Mobile Workplace Connect-oplossing, ter aanvulling op het bestaande aanbod voor slimme werkplekken. Mobile Workplace Connect biedt werknemers rechtstreekse, veilige, wereldwijde mobiele verbindingen voor elk endpointdevice: laptops, tablets, smartphones en alle andere devices met een 3G/4G-modem. Deze oplossing combineert internationale 2G/3G/4G-toegang, eSIM/SIM-profielen en SIM-kaarten, één online SIM-beheerportal en wereldwijde support.

Met Mobile Workplace Connect profiteren bedrijven van een betrouwbare, veilige en snel te implementeren connectiviteitsoplossing voor hun medewerkers die op afstand werken. Dankzij deze oplossing kunnen bedrijven de toegang tot hun informatiesystemen beveiligen en hun datasecuritybeleid handhaven door te garanderen dat de communicatie van hun medewerkers nooit via het publieke internet verloopt – in welke fase ook. Mobile Workplace Connect helpt bedrijven ook onafhankelijk controle te houden over enerzijds hun SIM-bestand en -activiteiten en anderzijds hun kosten. Ze kunnen ofwel terugvallen op NTT’s meer dan 190 lokaal geprijsde connectiviteitsovereenkomsten over de hele wereld ofwel hun eigen overeenkomsten in het leven roepen. Zo kunnen ze hun connectiviteit vormgeven zoals zij dat willen.

Met één integratie en één SIM SKU implementeren multinationals de oplossing wereldwijd met één SIM-voorraad en voeren ze service-evoluties realtime door. Daarnaast kunnen ze ervan uitgaan dat hun werknemers profiteren van de lokale netwerken van de beste kwaliteit, waar ze ook werken. Met lage latency en maximale bandbreedte vergroten ze zo de productiviteit binnen hun bedrijf.

Jason Goodall, chief executive officer van NTT Ltd.: “De pandemie en daardoor de toename van het aantal thuiswerkers heeft de beperkingen van een wifinetwerk thuis en de onderliggende risico’s voor bedrijven aangetoond. Enterprise mobility draait nu – meer dan ooit – om de wisselwerking tussen productiviteit van werknemers en IS-security. Mobile Workplace Connect biedt een eenvoudige oplossing voor deze uitdaging, mét het voordeel van kostenbeheer. Overhead in connectiviteit wordt een probleem. Het datagebruik stijgt exponentieel. De reden hiervoor ligt in de vermenigvuldiging van het aantal devices dat medewerkers gebruiken, de toename van het aantal werknemers dat werkt op afstand en de invloed van cloudcomputing op kenniswerkers.”

Mobile Workplace Connect biedt ook een aantal geavanceerde services:
  • Dataservices
    Onder deze services vallen: beheer van verkeer (private APN, filteren en classificeren van verkeer, netwerkswitch), isolatie van verkeer (VPN en opties voor direct peering en interconnectie) en analytics van verkeer (near-realtime Call Detail Records).
  • (e)SIM-services
    Onder deze services vallen: een op maat gemaakte SIM-formfactor (1FF / 2FF / 3FF / 4FF / MFF2 en rugged SIM’s), op maat gemaakte (e)SIM’s (service provider name en SIM-printing) en optionele devices (levering van wifihotspots).
  • Interfaceservices
    NTT levert API’s voor SIM-lifecyclemanagement (activeren, opschorten en beëindigen), voor dataplanbeheer (abonnement-, voorraad- en catalogusbeheer) en voor notificaties (gebeurtenissen in dataplanabonnementen en -subscriptions).
  • Supportservices
  • Deze service biedt toegang tot geavanceerde support via een speciaal daarvoor aangewezen supportmedewerker en professional services, zoals solution design, training, advies en marketing.
Meer informatie over de services van NTT Ltd. is te vinden op hello.global.ntt.

Over NTT Ltd.
NTT Ltd. is een toonaangevende wereldwijd opererende technologiedienstverlener. Wij werken samen met organisaties van over de hele wereld om met intelligente technologieoplossingen resultaten vorm te geven en te bereiken. Bij ons staat intelligent voor data-driven, verbonden, digitaal en veilig. Als wereldwijde ICT-leverancier hebben we meer dan 40.000 mensen in dienst in een diverse en dynamische werkomgeving in 57 landen. We doen zaken in 73 landen en leveren diensten in meer dan 200 landen en regio’s. Together we enable the connected future.

Kijk voor meer informatie op https://hello.global.ntt/.
Laatste van NTT Ltd.
Afripipes kiest Maunt als nieuwe distributeur

Pure Storage breidt het Pure as-a-Service aanbod uit en biedt ongekende transparantie

Nieuw opleidingsinstituut voor workforce management richt zich op veranderende arbeidsmarkt

Quion neemt voorsprong in hypotheekmarkt

Razer vervolgt e-sports-wereldtournee met Razer Invitational - Europe

Verdubbeling van het WLAN-spectrum: Europa staat op het punt een nieuw tijdperk in te luiden

Zivver behaalt 2e plek van Deloitte Technology Fast 50

Onderzoek Thycotic: dreiging AVG-boetes bepalen investeringsbeslissingen in cybersecurity

Resultaten nieuw onderzoek: "97% van de bedrijven vindt het verbeteren van de digitale ervaring voor gebruikers een prioriteit, maar 71% weet niet waar ze moeten beginnen"

Snelgroeiend Studytube 4 jaar op rij in Deloitte Technology Fast 50

Rival Foods, SusPhos en Bilihome winnen Rabo Duurzame Innovatieprijs 2020

Nieuwe testkit van HBK voor snelle check van printed circuit board (PCB’s)

ICT Concept gaat op overnamepad

Toptienlijst meest baanbrekende innovaties van de wetenschap in NL bekendgemaakt

HashiCorp kondigt beschikbaarheid Consul 1.9 aan

Rockwell Automation neemt Fiix Inc. over, leverancier van cloudoplossingen voor onderhoudsmanagement
Van Delen Telecom en MCS werken samen om veilige Internet of Things-oplossingen te implementeren

Eén op de vijf HR-professionals: in 2030 wordt men ontslagen via een systeem

Finance krijgt prominentere positie in veranderende wereld

Aartsen kiest Thinkwise low-code platform voor digitalisering bedrijfsprocessen

Maximale digitale transformatie in CPG-segment door samenwerking Schneider Electric en ProLeiT

Planalyse voegt data storytelling van Toucan Toco toe aan portfolio

Logo LVTPR
NTT Ltd. contact

Logo NTT Ltd.

hello.global.ntt
NTT Ltd. sociaal

NTT Ltd. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Orange Cyberdefense
Logo Ivanti
Logo Eaton