www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Archetype Agency BV

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

• Nieuwe oplossingen en softwareverbeteringen maken operationeel beheer op afstand veiliger, efficiënter en betrouwbaarder
  • De voorspellende capaciteit van de UPS Battery Health Assessment van EcoStruxure™ IT Expert is een doorbraak in de sector
  • De intelligente Switched Rack PDU kan hogere temperaturen aan voor verbeterde betrouwbaarheid
Schneider Electric, de leider in digitale transformatie van energiebeheer en automatisering, verbetert het beheer en monitoring op afstand van datacenters en edge-omgevingen met een drietal innovaties, voor een efficiëntere en veiligere bedrijfsvoering. Schneider Electric heeft zijn beheerplatform EcoStruxure™ IT Expert uitgebreid met de mogelijkheid om de accu van de UPS met behulp van AI te beoordelen, een doorbraak op het gebied van voorspellende mogelijkheden. Om beheer en monitoring op afstand nog toegankelijker te maken voor alle klanten, kondigt Schneider Electric aan dat de APC by Schneider Electric Smart-UPS nu beschikbaar is met een vooraf geïnstalleerde Network Management Card 3 (NMC3), voor geavanceerde cyberbeveiliging. Verder kondigt Schneider Electric ook de NetShelter 9000 Series Switched Rack Power Distribution Unit (PDU) aan, die een grotere betrouwbaarheid van beheer op afstand biedt van omgevingen met hogere temperaturen. Deze drie nieuwste introducties van Schneider Electric maken monitoring en beheer op afstand robuuster en veiliger voor IT-operators over de hele wereld.

"Schneider Electric heeft altijd vooropgelopen op het gebied van innovatie en sinds de lancering van ons EcoStruxure IT-platform, hebben we beheer op afstand van operaties in de cloud en aan de edge vereenvoudigd,” aldus Jonathan Healey, VP en General Manager, Software and Management Systems bij Schneider Electric. "Met deze verbeteringen stimuleren we de nieuwste technologie om datacenter- en IT-klanten te helpen om betere voorspellingen te maken en bedrijfscontinuïteit te bieden, overal en altijd."

EcoStruxure IT is de volgende generatie datacenterbeheeroplossing van Schneider Electric met beheer op afstand vanaf vrijwel elk apparaat - telefoon, tablet of pc - op elk moment. Het stelt datacenters in staat om operaties en beschikbaarheid te behouden wanneer er weinig of geen gekwalificeerd personeel ter plaatse beschikbaar is.

De UPS Battery Health Assessment van Schneider Electric biedt voorspellend vermogen
Klanten wisten tot nu toe niet precies wanneer hun UPS-batterij zou uitvallen. EcoStruxure IT Expert UPS Battery Health Assessment geeft inzicht in de status van de UPS met een scorekaart die het einde van de levensduur van batterijen voorspelt op basis van de specifieke omstandigheden van die UPS. Deze doorbraak in voorspellende mogelijkheden genereert ook aanbevelingen om de levensduur van de batterijen te verbeteren, waardoor OpEx-besparingen mogelijk zijn en ongeplande downtime wordt voorkomen.

Voor het verkrijgen van inzichten levert het simpelweg invoeren van data in een AI-systeem geen betekenisvolle resultaten op, omdat het essentieel is om te specificeren welke gegevens moeten worden geanalyseerd. De verbinding met het data lake van Schneider Electric maakt de voorspellingen en aanbevelingen van EcoStruxure IT Expert UPS Battery Health Assessment mogelijk. Het data lake bevat namelijk verzamelde data van miljoenen aangesloten apparaten. Met de expertise van Schneider Electric worden de data genormaliseerd en gebruikt om waardevolle en bruikbare inzichten te leveren.

APC Smart-UPS nu met verbeterde cybersecurity
Alle APC Smart-UPS™ zijn EcoStruxure-Ready, waardoor klanten hun fysieke IT-infrastructuur altijd en overal op afstand kunnen bewaken en beheren. De nieuwste APC Smart-UPS SMX (als eerste verkrijgbaar in Noord-Amerika) kan worden besteld met de nieuwe vooraf geïnstalleerd NMC3-verbetering. Deze biedt geavanceerde cyberbeveiliging en verbeterde prestaties met een nieuwe processor met 1GB Ethernet-verbinding. Geavanceerde beveiligingsfuncties zoals verhoogde wachtwoordbeveiliging met strengere inloggegevens en gedwongen wachtwoordconfiguraties houden gevoelige gegevens veilig.

Schakel stopcontacten op afstand in en uit met Switch Rack PDU's
De NetShelter 9000 Series Switched PDU is een nieuw, wereldwijd verkrijgbaar product dat is ontworpen voor edge computing en cloud- en serviceproviders. Deze intelligente rack-PDU, met NMC3 en de eerste hybride stopcontacten geschikt voor hogere temperaturen in de branche, stelt klanten in staat om stroom te behouden terwijl ze werken in omgevingen met hogere vermogensdichtheden, temperaturen en extra aangesloten apparaten. De nieuwe PDU's zijn EcoStruxure-Ready, wat inhoudt dat zij aangesloten kunnen worden op het EcoStruxure IoT-platform. Ze bieden een meetnauwkeurigheid van één procent, draadloze connectiviteit en kunnen op afstand stopcontacten in- /uitschakelen en vastgelopen servers opnieuw opstarten vanaf verschillende apparaten en meerdere locaties via EcoStruxure IT Expert. Dit bespaart op het reizen naar locatie of personeel ter plaatse om deze taken uit te voeren.

Meer informatie over vereenvoudiging van beheer en monitoring van datacenters
EcoStruxure van Schneider Electric maakt al deze innovaties mogelijk die gezamenlijk het beheer en toezicht op afstand van datacenters verbeteren. EcoStruxure IT Expert wordt verkocht via partners en lokale distributeurs. Gedurende een beperkte tijd kunnen klanten de software en de UPS Battery Health Assessment 30 dagen gratis uitproberen door een EcoStruxure IT-account aan te maken op www.ecostruxureit.com.

Over EcoStruxure
EcoStruxure™ is onze open, interoperabele, IoT systeemarchitectuur en platform. EcoStruxure levert meer waarde op het gebied van veiligheid, betrouwbaarheid, efficiëntie, duurzaamheid en connectiviteit voor onze klanten. EcoStruxure maakt gebruik van vorderingen op het gebied van IoT, mobiliteit, detectie, cloud, analyse en cyberbeveiliging om innovatie op elk niveau te leveren. Dit omvat Connected Products, Edge Control en Apps, Analytics & Services die worden ondersteund door Customer Lifecycle Software. EcoStruxure ™ is geïmplementeerd op bijna 500.000 locaties met de ondersteuning van meer dan 20.000 ontwikkelaars, 650.000 serviceproviders en partners, 3.000 nutsbedrijven en verbindt meer dan 2 miljoen activa onder beheer.

Van advies op het gebied van energie en duurzaamheid tot het optimaliseren van de levenscyclus van uw operationele systemen, we hebben wereldwijde diensten om aan uw zakelijke behoeften te voldoen. Als klantgerichte organisatie is Schneider Electric uw vertrouwde adviseur om de betrouwbaarheid van activa te verhogen, de totale eigendomskosten te verbeteren en de digitale transformatie van uw onderneming naar duurzaamheid, efficiëntie en veiligheid te stimuleren.

Over Schneider Electric
Het doel van Schneider isom iedereen in staat te stellen het meeste uit onze energie en hulpbronnen te halen en zo vooruitgang te boeken en verduurzaming te garanderenvoor iedereen. We noemen ditLife Is On.
Onze missie is om jouwdigitale partner te zijn voor duurzaamheid en efficiëntie.

We stimuleren digitale transformatie door de integratie van toonaangevende proces- en energietechnologieën, eindpunt-naar-cloud-verbindende producten, bedieningselementen, software en diensten gedurende de gehele levenscyclus. Hierdoor wordt geïntegreerd bedrijfsbeheer mogelijk gemaakt voor huizen, gebouwen, datacenters, infrastructuur en industrieën.

Van alleinternationale bedrijven zijn wij het meest lokaal actief. We zijn voorstanders van open standaarden en partnerschap in ecosystemen waarbij de passie voor onzegedeelde inclusieve en krachtige waardenen eenbetekenisvol doelnaar voren komt.