www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

NetApp voorziet het datacenter van de eenvoud en flexibiliteit van de cloud met geüpdatete software-dataservices

Updates helpen bedrijven hun digitale transformatie te versnellen door eenvoudig applicaties te bouwen en te optimaliseren binnen cloud- en on-premise-omgevingen

Amsterdam, 20 oktober 2020 – NetApp (NASDAQ: NTAP), het wereldwijde softwarebedrijf op het gebied van cloud- en datamanagement komt met verbeteringen voor zijn toonaangevende, cloud-connected NetApp® ONTAP®-datamanagementsoftware. Ook introduceert het een flexibelere NetApp Keystone™ Flex Subscription-dienst en een nieuwe NetApp SolidFire™ Enterprise SDS-oplossing. Met deze updates helpt NetApp organisaties overal het beste uit de cloud te halen. Organisaties zijn nu in staat performance en security te optimaliseren, kosten te verlagen, datamanagement uit te breiden van on-premise naar elke cloud, en gebruik te maken van hybrid cloud infrastructureas-a-service.

César Cernuda, NetApp President: “Digitale transformatie heeft zich zo ontwikkeld dat projecten die voorheen jaren in beslag namen, nu in slechts maanden of zelfs weken voltooid zijn. Met zijn rijke, datagerichte software-innovatie is NetApp uniek gepositioneerd om organisaties te helpen zich snel aan te passen en op te transformeren in het hybrid-cloudtijdperk anno 2020. We maken het eenvoudiger - om applicaties te ontwikkelen in de cloud, applicaties te verplaatsen naar de cloud en of on-premise-cloudervaringen te creëren.”

De nieuwe features en mogelijkheden van NetApp zijn:
  • Geoptimaliseerde NetApp ONTAP-softwaremogelijkheden die voorzien in betere consolidatie, diepere cloudintegratie en continue databeschikbaarheid voor meer eenvoud, efficiëntie en bescherming van bedrijfskritische enterprise-applicaties.
  • Updates voor de NetApp Keystone Flex Subscription voor een snel, flexibel pad naar een cloud-enabled datacenter met ‘pay-as-you-grow’-abonnementen voor een on-premise-cloudervaring. De Keystone Flex Subscription voorziet ook in public-cloudintegratie via het partnerecosysteem van NetApp.
  • De nieuwe NetApp SolidFire Enterprise SDS-oplossing biedt een eenvoudige en geautomatiseerde basis voor private cloud. Hierin fungeert NetApp Element®-software als standalone, software-defined storage die is te implementeren op elk soort hardware.
Meer informatie over deze producten en oplossingen is hier te vinden.

Over NetApp
NetApp is een wereldwijd softwarebedrijf op het gebied van cloud- en datamanagement dat organisaties helpt data optimaal te benutten in het tijdperk van versnelde digitale transformatie. Het bedrijf voorziet in systemen, software en clouddiensten die hen helpen applicaties optimaal te laten werken – van het datacenter tot de cloud. En of ze nu ontwikkelen in de cloud, verhuizen naar de cloud of on-premise hun eigen cloudervaring creëren. Met oplossingen die geschikt zijn voor verschillende omgevingen helpt NetApp organisaties hun eigen data fabric te bouwen en op veilige wijze altijd en overal de juiste mensen te voorzien van de juiste data, diensten en applicaties. Meer informatie is te vinden op www.netapp.com of volg NetApp op Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram.
Laatste van NetApp
NetApp Reports Second Quarter of Fiscal Year 2021 Results

NetApp brengt optimalisatie- en enterprise-dataservices naar de cloud

Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data

Logo LVTPR
NetApp contact

Logo NetApp

info@netapp.com
  www.netapp.com/nl
NetApp sociaal

NetApp tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise