www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: Lubbers De Jong

Ivanti stelt Melissa Puls aan als Chief Marketing Officer

Den Bosch – 15 oktober 2020Ivanti, het bedrijf dat IT en Security Operations automatiseert voor het detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge, heeft Melissa Puls benoemd tot senior vice president en chief marketing officer (CMO). Puls brengt tientallen jaren ervaring mee naar Ivanti en heeft een sterk track record in het realiseren van groei door middel van een klantgerichte aanpak en het integreren van marketingstrategieën met verworven bedrijven.

Als CMO gaat Puls de marketingactiviteiten van Ivanti over de hele wereld leiden om de wereldwijde groei en adoptie van de zakelijke softwareoplossingen van het bedrijf te stimuleren.

"Melissa is de ideale leider om de marketing van Ivanti te verrijken en uit te breiden terwijl we actief groeien, zowel organisch als door middel van acquisities," zegt Jeff Abbott, president van Ivanti. "Haar marktinzichten, go-to-market-expertise en diepgaand inzicht in de ‘customer engagement journey’ gaan een waardevolle rol spelen in het Ivanti executive team, terwijl we onze marktpositie als leider en innovator voor digitale organisaties verder uitbouwen.”

Puls was hiervoor senior vice president en CMO bij Avid. Daar leidde ze de wereldwijde marketingstrategie van het beursgenoteerde bedrijf dat prominente mediabedrijven, zakelijke ondernemingen en individuele creatieve professionals helpt groeien in het digitale tijdperk. Bij Avid heeft Puls haar expertise in het bouwen van wereldwijde merken gevestigd, terwijl ze marketingstrategieën en -teams ontwikkelde die de terugkerende omzetgroei van de organisatie bevorderden door middel van een gehumaniseerde en klantgerichte marketingfocus.

Voorafgaand aan haar rol bij Avid bekleedde Puls ook CMO- en leidinggevende marketingfuncties bij Optanix, Progress, Iron Mountain en Infor. Ze heeft een bachelordiploma in communicatie en psychologie van Franklin Pierce University.

"Ivanti bevindt zich op een spannend en cruciaal moment in zijn groei en transformatie," zegt Puls. "Met een indrukwekkend portefeuille van oplossingen die de veiligheid, het beheer en het onderhoud van de huidige externe en digitale werkplek verbeteren, staat Ivanti een ongekende groei te wachten. Ik ben blij dat ik zo'n strategische rol kan spelen om Ivanti te helpen deze buitengewone marktkansen te benutten."

Over Ivanti
Ivanti automatiseert IT en Security Operations waardoor detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge mogelijk is. Van pc’s tot mobiele apparatuur, VDI en datacentra, Ivanti detecteert en inventariseert IT-middelen on-premises, in de cloud en aan de edge. Dit verbetert de IT-dienstverlening en vermindert risico’s door meer inzicht te bieden in de IT-omgeving en door automatisering. Het bedrijf helpt organisaties verder om moderne technologie in te zetten in het magazijn en in de hele toeleveringsketen om de levering te verbeteren, de noodzaak backend systemen aan te passen. Ivanti heeft zijn hoofdkantoor in Salt Lake City, Amerika, en heeft kantoren over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar www.ivanti.nl en volg ons op @IvantiBenelux en @Golvanti.

Contactpersonen voor de pers
Ivanti
Amberly Janke
+1 801-727-5157
Amberly.janke@ivanti.com

Melissa Puls, CMO van Ivanti
Laatste van Ivanti
Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Ivanti stelt Melissa Puls aan als Chief Marketing Officer

Ivanti gepositioneerd als Leader in Gartner Magic Quadrant for IT Service Management Tools

Logo Lubbers De Jong
Ivanti contact

Logo Ivanti

Ivanti sociaal

Ivanti tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4