www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: LEWIS

Celonis neemt online automatiseringsplatform Integromat over

Overname voegt uitgebreide automatiseringsmogelijkheden toe aan het Celonis Execution Management System (EMS)

Amsterdam, 14 oktober 2020 – Celonis, marktleider in geavanceerde AI-process mining en process excellence software, neemt Integromat over. Integromat wordt beschouwd als een toonaangevend automatiseringsplatform in de industrie en de overname breidt de automatiseringsmogelijkheden van het Celonis Execution Management System uit. Daarmee wordt het vermogen van Celonis om de uitvoeringscapaciteit van klanten, die vastzit in complexe systemen, te ontsluiten versterkt, door op intelligente wijze acties over honderden systemen op een schaalbare en intuïtieve manier te automatiseren.

Integromat is een leider op het relatief nieuwe vlak van online automatiseringssystemen. Deze nieuwe systemen vinden de automatiseringsmarkt opnieuw uit door het voor zakelijke gebruikers uiterst eenvoudig te maken om verbindingen te automatiseren tussen alle toepassingen en systemen die zij gebruiken om hun bedrijfsactiviteiten uit te voeren. Integromat heeft meer dan 375.000 gebruikers, groeit met meer dan 400% per jaar en heeft meer dan 500 out of the box systeem- en applicatieaansluitingen.

“We wisten dat Celonis’ eerste EMS-overname Integromat moest worden, als leider van de ontzettend interessante online automatiseringsmarkt”, zegt Alex Rinke, co-CEO en mede-oprichter van Celonis. “Het is een ontwikkeling die je moet zien om te geloven: Integromat stelt iedereen in het bedrijfsleven in staat om eenvoudige, schone en schaalbare automatiseringen te creëren, in honderden systemen die mensen op dagelijkse basis in hun werk gebruiken. Integromat zal ongetwijfeld onze klanten helpen om de inzichten van Celonis om te zetten in acties die de volledige uitvoeringscapaciteit ontsluiten.”

De toevoeging van Integromat aan het Celonis Execution Management System (EMS) stelt klanten verder in staat om systeemcomplexiteit te elimineren uit alle niveaus van systeem-, applicatie- en taakautomatisering. Het Integromat-automatiseringssysteem wordt geïntegreerd in het EMS en breidt de mogelijkheden van de core automation engine van Celonis uit. Daarmee wordt het voor iedereen mogelijk om met behulp van een eenvoudige en intuïtieve gebruikersinterface schaalbare automatiseringen te creëren. Integromat zal onafhankelijk blijven opereren om zijn duizenden klanten te bedienen en de snelgroeiende online automatiseringsmarkt verder te veroveren.

“Het combineren van onze online automatiseringsdynamiek met het leiderschap van Celonis op het gebied van Execution Management is de ultieme multiplicator voor klantwaarde”, zegt Ondrej Gazda, CEO en mede-oprichter van Integromat. “Integromat zorgt ervoor dat klanten bevrijd worden van oude en onhandige manieren om applicaties aan elkaar te knopen. Samen met Celonis zullen we vooroplopen om alle gebieden van bedrijfsvoering systematisch te verbeteren.”

Over Celonis
Celonis is van mening dat elk bedrijf zijn volledige uitvoeringscapaciteit kan ontgrendelen. Het Celonis Execution Management System (EMS) wordt aangedreven door de process mining-kern van het bedrijf en biedt een set van instrumenten, applicaties en een ontwikkelaarsstudio voor zakelijke gebruikers. Dit aanbod helpt bedrijven bij het beheren van elk facet van executiemanagement; van analyse en strategie tot planning, beheer, acties en automatisering. Celonis heeft duizenden klanten, waaronder ABB, AstraZeneca, Bosch, Coca Cola, Citibank, Dell, GSK, John Deere, L'Oreal, Siemens, Uber, Vodafone en Whirlpool. Het hoofdkantoor van Celonis is in München, Duitsland en New York City, VS en het bedrijf heeft wereldwijd 15 kantoren.

Voor verdere persinformatie, beeldmateriaal of een interview kunt u contact opnemen met LEWIS:
E-mail: CelonisNL@teamlewis.com
Laatste van Celonis
Siemens en Celonis gaan een wereldwijd strategisch partnerschap aan

Celonis onthult het eerste Execution Management System in de industrie

Celonis neemt online automatiseringsplatform Integromat over