Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Poly introduceert speakerphones met professionele audiokwaliteit voor thuis

Poly Sync 20 ontvangt Zoom-certificering en wordt gepresenteerd op Zoomtopia 2020

Hoofddorp – Poly (NYSE: PLT) introduceert de  Poly Sync-familie, een nieuwe lijn slimme USB- en bluetooth-speakerphones, op Zoomtopia 2020. Deze Poly-devices zijn uitgerust met Poly’s eigen microfoon-technologie die de prater volgt, en niet het geluid.

De Poly Sync 20, Poly Sync 40 en Poly Sync 60 zijn ontworpen om overal mee naartoe te nemen, nu werken vanuit meerdere locaties mogelijk moet zijn. Ze zijn thuis te gebruiken, maar ook in een vergaderruimte op kantoor. De USB- en bluetooth-verbindingsmogelijkheden van Poly Sync bieden flexibiliteit. Bovendien detecteren de slimme microfoons heel eenvoudig stemmen in de gehele ruimte voor een heldere audiokwaliteit voor zowel werk als entertainment. Voor een naadloze stemintegratie koppel je Poly Sync aan Siri of je Google-stemassistent en voltooi je nog meer taken op je to-do-lijstje zonder ook maar een vinger uit te steken.

Christine Roberts, senior vice president en general manager of professional headsets and speakerphones bij Poly: “De Poly Sync-familie is een nieuwe generatie slimme speakerphones die ideaal zijn tijdens het werken of muziek luisteren, ongeacht je locatie. De devices zetten een nieuwe standaard voor speakerphones. Dit is niet zomaar een draagbare speaker – deze serie producten is gestroomlijnd, geavanceerd en slim.”

Poly heeft een van de grootste productportfolio’s voor het Zoom-platform, en Poly Sync 20 is een van de eerste speakerphones die Zoom’s Personal USB Speakerphone-certificering heeft gekregen.

Oded Gal, head of product management bij Zoom: “We zijn verheugd Poly Sync 20 te erkennen als een van de eerste speakerphone-devices met een Personal USB Speakerphone-certificering. Poly blijft baanbrekend als het op zijn portfolio van Zoom-gecertificeerde devices aankomt. De toevoeging van Poly Sync 20 biedt grote waarde voor de veranderende beroepsbevolking van vandaag de dag.”

Poly Sync 20 en Poly Sync 20+
Met best-in-class audio en drie microfoons zijn de Poly Sync 20 en Poly Sync 20+ de ideale draagbare oplossingen voor de hybride werkomgevingen anno 2020. De Sync 20 biedt drie devices in één: een personal speakerphone, draagbare muziekspeaker en smartphoneoplader. Met zijn compacte, gestroomlijnde design en draagtasje is de speakerphone perfect voor onderweg. Geavanceerde digitale signaalverwerkingsalgoritmen zorgen ervoor dat beide kanten van de call duidelijk – tegelijk – te horen zijn. Een programmeerbare knop laat gebruikers hun Sync 20 daarnaast met één druk op de knop personaliseren, met favoriete functies als muziek pauzeren/afspelen of stembediening. De Poly Sync 20+ bevat een BT600-adapter voor probleemloze bluetooth-verbindingsopties.

Poly Sync 40
De Sync 40 is uitgerust met nóg beter geluid dan de Sync 20. De microfoons hebben een groter bereik en de handige oplaadfunctie voor smartphones ondersteunt de hybride werkomgevingen van vandaag de dag. IT of de gebruiker kan ervoor kiezen om twee devices draadloos aan elkaar te koppelen om het bereik aan te passen aan de omvang van een vergaderruimte. Sync 40 is uitgerust met een accu met lange levensduur, met tot twintig uur gesprekstijd. De automatisch bluetooth-unpairing-optie laat gebruikers de bluetooth-devices snel ontkoppelen als hun vergadering is afgelopen.

Poly Sync 60
De Sync 60, de grootste speakerphone uit de Sync-familie, is uitgerust met alle features van de Sync 20 en Sync 40, maar is speciaal ontworpen voor grotere vergaderruimten. Met zes microfoons en slimme led-functies volgt het device automatisch stemmen in een vergaderruimte en past het zich aan om ervoor te zorgen dat de persoon aan de andere kant van de call een goede audio-ervaring heeft. Met zijn twee grote ingebouwde speakers vult de Sync 60 een ruimte eenvoudig met rijke, kristalheldere audio. Verbind een USB-videocamera met het device voor volledige AV-connectiviteit.

De Sync-familie biedt oplossingen voor werknemers op elke locatie, maar ondersteunt ook IT-managers. Met de Sync-devices kunnen ze de inzet van personeel overzien en verbeteren, en de devices zijn op afstand te beheren.

Verkrijgbaarheid
  • Poly Sync 20 is vanaf november 2020 wereldwijd verkrijgbaar
  • Poly Sync 40 is vanaf januari 2021 wereldwijd verkrijgbaar
  • Poly Sync 60 is begin 2021 wereldwijd verkrijgbaar
Meer informatie over de prijs en verkrijgbaarheid van de nieuwe Sync-serie is te vinden op  https://www.poly.com/us/en/products/phones/sync

Over Poly
Plantronics, Inc. (‘Poly’ – voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT) is een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- en vergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overwinnen, die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software, deskphones, audio- en videovergaderingsopties, analytics en diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek. Meer weten? Ga naar www.poly.com

Poly, het propellerontwerp en het Poly-logo zijn eigendom van Plantronics, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.

Klik hier voor meer beeldmateriaal.
Laatste van Poly
Poly introduceert speakerphones met professionele audiokwaliteit voor thuis

Poly benoemt Dave Shull tot President en Chief Executive Officer

Poly: flexibel werken noodzakelijk voor nieuwe manier van samenwerken

Logo LVTPR
Poly contact

Logo Poly

www.poly.com/nl
Poly sociaal

Poly tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4