Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
PR: Lubbers De Jong

Ivanti gepositioneerd als Leader in Gartner Magic Quadrant for IT Service Management Tools

Ivanti erkend voor Completeness of Vision en Ability to Execute in Leaders Quadrant van 2020

Den Bosch – 14 oktober 2020Ivanti, het bedrijf dat IT en Security Operations automatiseert voor het detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge, is uitgeroepen tot Leader in het 2020 Gartner Magic Quadrant voor IT Service Management Tools. In het rapport van 2019 stond Ivanti in het Challengers kwadrant.

Gartner definieert de markt voor IT-servicemanagement (ITSM)-tools als een verzameling van middelen die "infrastructuur en operations (I&O) organisaties helpen het verbruik van IT-services te beheren, de infrastructuur die de IT-diensten ondersteunt en de verantwoordelijkheid van de IT-organisatie om met deze diensten bedrijfswaarde te leveren. Ze worden het meest gebruikt door IT-servicedesks en IT-serviceleveringsfuncties om de taken en workflows te ondersteunen voor processen als incident-, request-, problem, change-, serviceniveau-, kennis- en configuratiemanagement."

Volgens Gartner "hebben de Leaders goed gepresteerd met een breed marktbereik, een sterk klantbewustzijn van hun deelname aan deze markt en op het gebied van adoptie (zoals blijkt uit de klantinteractiegegevens van Gartner, evenals de groei en marktaanwezigheid). De Leaders in dit Magic Quadrant zijn samen goed voor meer dan 70 procent van het marktaandeel voor 2019. Deze leveranciers hebben een duidelijke visie die tegemoet komt aan de relevante uitdagingen van I&O-teams. Op gebieden als product-, marketing- en sales laten ze het vaardigheidsniveau zien dat nodig is om de marktacceptatie te stimuleren.”

Ivanti blijft met de recente release van Ivanti Neurons™ de wereld van servicemanagement transformeren met AI, machine learning en automatiseringsbots. Met hyper-automation bots die self-heal en self-secure apparaten mogelijk maken en contextuele, gepersonaliseerde werknemerservaringen bieden, geeft Ivanti Neurons, samen met het Ivanti Enterprise Service Management portfolio, servicebureaus meer zichtbaarheid, in real time, over hun hele apparatuurlandschap. Daarmee worden de nauwkeurigheid, snelheid en efficiëntie van de geleverde diensten aan de werknemers drastisch verbeterd.

"Naar onze mening is de positie van Leader in het Magic Quadrant voor ITSM Tools een belangrijke mijlpaal in de geschiedenis van Ivanti en een echte erkenning voor de uitvoering van onze productvisie en -strategie," aldus Nayaki Nayyar, executive vice president en chief product officer, Ivanti. "Ivanti transformeert IT-servicemanagement met het Ivanti Neurons platform, waarmee organisaties door middel van met automatiseringsbots autonoom IT-middelen kunnen detecteren, genezen, beveiligen en onderhouden, van cloud naar de edge. En dit terwijl ze de explosieve groei van apparaten, data en medewerkers op afstand proberen aan te pakken."

Het 2020 Gartner Magic Quadrant voor IT Service Management Tools is hier beschikbaar: https://go.ivanti.com/Web-Analyst-Report-Gartner-ITSM-Magic-Quadrant-2020.html.

1 Gartner, “Magic Quadrant for IT Service Management Tools,” Rich Doheny, Keith Andes, Mark Cleary, October 6, 2020.

Gartner Disclaimer
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Over Ivanti
Ivanti automatiseert IT en Security Operations waardoor detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge mogelijk is. Van pc’s tot mobiele apparatuur, VDI en datacentra, Ivanti detecteert en inventariseert IT-middelen on-premises, in de cloud en aan de edge. Dit verbetert de IT-dienstverlening en vermindert risico’s door meer inzicht te bieden in de IT-omgeving en door automatisering. Het bedrijf helpt organisaties verder om moderne technologie in te zetten in het magazijn en in de hele toeleveringsketen om de levering te verbeteren, de noodzaak backend systemen aan te passen. Ivanti heeft zijn hoofdkantoor in Salt Lake City, Amerika, en heeft kantoren over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar www.ivanti.nl en volg ons op @IvantiBenelux.

Contactpersonen voor de pers
Ivanti
Amberly Janke
+1 801-727-5157
Amberly.janke@ivanti.com
Laatste van Ivanti
Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Ivanti stelt Melissa Puls aan als Chief Marketing Officer

Logo Lubbers De Jong
Ivanti contact

Logo Ivanti

Ivanti sociaal

Ivanti tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS