www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

GeONE uitgeroepen tot Global M-Files Partner of the year

Utrecht, 13 oktober 2020GeONE is door M-Files uitgeroepen tot Global partner van het jaar 2020-2021. De Nederlandse partner uit Utrecht werd tijdens het mondiale digitale partnerevent verkozen onder 400 internationale partners. Het is de eerste keer dat een Nederlandse bedrijf de prijs wint als wereldwijd beste M-Files partner.

Tijdens de tweedaagse digitale partnerconferentie reikte M-Files prijzen uit aan partners in verschillende regio’s. Nadat GeONE vorig jaar werd verkozen tot beste partner van de EMEA-regio, wint het nu de prijs als mondiaal beste M-Files partner. Naast dat GeONE de meest sterke groeicijfers kan overleggen, wordt de partner vooral geroemd vanwege de kennis van strategisch informatiemanagement, hoge klanttevredenheid en zijn unieke dienstverlening met een focus op complexe document- en informatievraagstukken bij grote organisaties.

Groeiende complexiteit en tevredenheid
GeONE valt voor het tweede opeenvolgende jaar in de prijzen en eindverantwoordelijke Bastiaan Brefeld is trots: “In de afgelopen jaren zijn we gegroeid van premium partner naar EMEA-partner van het jaar en nu wereldwijd. Als organisatie hebben we vanaf het begin veel geïnvesteerd in onze mensen en in onze unieke Build & Play implementatiemethode en dat blijven we doen. We beschikken over een enthousiast en gedreven team van technische en business consultants die allemaal M-Files gecertificeerd zijn. Daardoor leveren we niet slechts een intelligent informatieplatform, maar lossen we complete bedrijfsuitdaging op. Bovendien zorgt onze Build & Play implementatiemethode voor een succesvolle gebruikersadoptie bij onze klanten. Dat heeft geleid tot groei, hoge klanttevredenheid en nu dus deze prachtige verkiezing. Het geeft ons nog meer energie om nieuwe complexe informatieuitdagingen aan te gaan.”

M-Files intelligent informatiemanagement
M-Files is een intelligent informatiebeheerplatform dat mensen helpt om documenten en informatie effectiever te vinden en te gebruiken. In tegenstelling tot traditionele ECM-systemen (enterprise content management) of platformen voor contentdiensten (content services), verenigt M-Files systemen, data en content in de hele organisatie zonder bestaande systemen en processen te verstoren of datamigratie te vereisen. M-Files voegt intelligentie toe aan contentmanagement en verbindt informatie in en vanuit verschillende applicaties en bronnen, waaronder netwerkmappen, SharePoint en Office 365, Salesforce, ECM-systemen, CRM, ERP en andere bedrijfssystemen. Duizenden grote en kleine organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie en -processen.

NOOT VOOR DE REDACTIE

Over GeONE

GeONE bestaat uit een groep enthousiastelingen die blij wordt van informatie- en documentmanagement uitdagingen van organisaties die vooruit willen. Organisaties die beseffen dat data, documenten en informatie een bepalende rol spelen in hun succes.

Waar anderen zich laten leiden door software en haar functionaliteiten, zijn voor GeONE bedrijfsprocessen het vertrekpunt. Met intelligente oplossingen optimaliseert GeONE die processen en brengen deze in lijn met bedrijfsdoelstellingen. GeONE transformeert IT-afdelingen van cost centers naar profit centers. Op die manier draagt GeONE bij aan de winstgevendheid, servicegerichtheid en het innovatievermogen van organisaties.

Website van GeONE.

GeONE
Jordy de Jager
jordy.dejager@geone.nl
Laatste van GeONE Nederland
GeONE uitgeroepen tot Global M-Files Partner of the year

Mizuho kiest voor M-Files geleverd door GeONE

Nieuw online videoplatform CEO Talk gelanceerd
GeONE Nederlan.. contact

Logo GeONE Nederland

info@geone.nl
  geone.nl
GeONE Nederlan.. sociaal

GeONE Nederlan.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS