www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: Lubbers De Jong

Bouwen aan het netwerk van de toekomst met een nieuwe kijk op innovatie

VodafoneZiggo, een bedrijf met ruim 7000 werknemers en 3.9B omzet dat 7.2M huishoudens voorziet van internet, TV en/of telefonie, had een missie.
Eén van Nederlands bekendste providers heeft samen met Xebia gewerkt aan het worden van een meer klantgerichte organisatie.

In 2010 vroeg Vodafone Katja Sizova om binnen de organisatie een nieuw, internationaal schaalbaar, Agile en volledig digitale service te creëren. Binnen een half jaar lanceerde de Digital Director met haar team het innovatieve Hollandsnieuwe. Deze nieuwe provider betrad een zeer competitieve Nederlandse markt met diensten voor de kostenbewuste en online-first klant. Sizova: "Toen klantbeleving een strategische prioriteit werd, hielp de focus op het toevoegen van waarde ons de digitale transformatie te versnellen.”

Sizova en haar team waren de eersten die gebruik maakten van Agile methodieken; strategie, business en IT werden samengebracht in een cross-functionele unit. Deze Digital Director deelt haar verhaal om andere organisaties te inspireren tijdens hun digitale transformatie: "In een dynamische markt met disruptieve technologie zijn snelheid en flexibiliteit van cruciaal belang. Het hebben van een betrouwbaar digitaal platform helpt je om sneller te reageren op veranderingen en zo relevant te blijven voor je klanten. Maar echt Agile worden vereist meer dan een technisch platform en API’s. Mensen met een adaptieve mindset en de juiste skills zijn essentieel. Kennis en mankracht moeten binnen de gehele organisatie of keten met elkaar verbonden zijn. Ik adviseer iedereen om, ongeacht je rol, de markt waarin je opereert te verkennen, te weten wat relevant is voor klanten en hun ervaring, en op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en trends”.

In dit interview vertelt Katja Sizova – Digital Director VodafoneZiggo, over hun uitdagende reis om te bouwen aan het netwerk van de toekomst met een nieuwe kijk op innovatie.

Lees het volledige interview:

Uit onderzoek blijkt keer op keer dat er een grote delta zit tussen wat digitalisering, kunstmatige intelligentie en robotisering zou kunnen opleveren en wat het daadwerkelijk oplevert. Xebia ging op zoek naar de uitzondering op de regel en vond ‘digital transformers’ die het gelukt is het verschil te maken. In een serie interviews delen deze transformers hun digitale journey; de uitdagingen, tegenslagen en successen. Deze interview reeks is bedoeld om bedrijven te inspireren, best practises de delen en de praktische kant van het realiseren van dergelijke transformaties te belichten.

XEBIA
Steeds meer bedrijven kiezen voor Xebia als het gaat om digitale transformatie. Hiermee laat het, van origine Nederlandse IT-services bedrijf, steeds vaker de grotere consultancybureaus achter zich. De frisse, open benadering, wendbaarheid en visie, gecombineerd met de diepgaande technische kennis en executiekracht, wordt wereldwijd goed ontvangen.

Xebia is al 20 jaar voorloper op het gebied van digitale transformaties, business agility, technologie, data en e-business services. In Nederland helpt Xebia de top 250 grootste bedrijven met het omarmen van innovatie, het realiseren van transformaties, het toepassen van de nieuwste technologieën en digital-first businessmodellen. Van visie naar strategie of van on-prem naar Cloud. Van ambitie naar applicatie of van Waterfall naar Agile. Xebia biedt vakkennis op alle vlakken van Digitale Transformatie: Agile, DevOps, Data, AI, Software Development, Cloud, Security en Digital Assurance.

SELECTIE VAN KLANTEN
De top 250 Europese bedrijven in uiteenlopende sectoren. O.a. Heineken, Unilever, Philips, Shoeby, ING, bol.com, PicNic, Ahold, Schiphol en Transavia.

Contact:
Xebia Nederland BV (Xebia.com)
Petra Kiers
pkiers@xebia.com
Laatste van Xebia
IT-consultancybureau Xebia neemt AWS-expert Oblivion over

Internationaal IT-consultancybureau Xebia neemt coMakeIT over om klanten te ondersteunen bij voortdurende innovatie

Xebia ontwikkelt een simulatie gericht op Agile transformaties
VMware-rapport: “Cybercriminelen manipuleren de realiteit via integriteits- en destructieve aanvallen”

Sophos neemt Refactr over om het Managed Threat Response (MTR) en Extended Detection and Response (XDR) aanbod te optimaliseren met Security Orchestration Automation and Response (SOAR) mogelijkheden

Neri Oxman, baanbrekend architect, wetenschapper en innovator opent Mendix World 2021

Fujitsu komt met ruimtemissie optimalisator om ruimtepuin op te ruimen

Helft minder klandizie voor horeca als er niet gepind kan worden

Horecabezoek Nederlanders trekt langzaam aan na bijna twee jaar pandemie

Generatiekloof op de werkvloer: leidinggevenden snappen niet wat digital natives drijft

Qualys en Red Hat verbeteren de beveiliging van het besturingssysteem van de OpenShift-host
Extreme Networks brengt als eerste in de branche enterprise-grade Wi-Fi 6E-oplossing op de markt

Essentra Components neemt Chinese onderdelenfabrikant over

Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Nederlandse bedrijven sluiten wereldwijd hoogste verzekering af tegen ransomware-aanvallen

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

BlackBerry-oplossing monitort schoon water en overstromingsrisico's

Onderzoek Trend Micro: 88% van de Europese organisaties verwacht komend jaar een cyberaanval op klantdata

Total Economic Impact-onderzoek: Dataiku levert bedrijven een return-on-investment van 423 procent

Macaw wordt comdirect’s socialmedia-leadagency

KnowBe4 ontvangt vier ISO-certificeringen van ISOQAR

Logo Lubbers De Jong
Xebia contact

Logo Xebia

info@xebialabs.com
  xebia.com
Xebia sociaal

Xebia tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.