Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Archetype Agency BV

Schneider Electric trapt zijn Innovation Summit World Tour 2020 af met de oproep om digitale technologieën te omarmen voor een veerkrachtigere en duurzamere toekomst

• Schneider onthult de laatste ontwikkelingen op het gebied van EcoStruxure™-architectuur- en platform, evenals verschillende nieuwe innovatieve producten
  • Eén wereldwijde en tien regionale evenementen over de hele wereld in Azië-Pacific, Europa, het Midden-Oosten en Afrika en Noord- en Zuid-Amerika, verbinden experts uit de industrie en leiders met elkaar.
  • Een reeks virtuele evenementen met keynotes, strategiebesprekingen, productlanceringen en een 3D Innovation Hub Experience.
Schneider Electric, de leider in de digitale transformatie van energiebeheer en automatisering, startte vandaag de Innovation Summit World Tour 2020: een grote reeks virtuele evenementen van 8 oktober tot 26 november, die opinieleiders, visionairs, experts, change-makers, partners en klanten wereldwijd met elkaar verbindt om de nieuwste digitale oplossingen voor een veerkrachtigere en duurzamere toekomst te ontdekken.

De belangrijkste jaarlijkse Innovation Summit van Schneider gaat in 2020 alweer zijn vijfde jaar in en vindt voor het eerst geheel online plaats met tien regionale (en interactieve) evenementen die de komende acht weken zullen volgen. Deze geven bezoekers van over de hele wereld de kans om meer te weten te komen over de cruciale rol die elektrificatie, digitalisering, innovatie, energiebeheer en industriële automatisering kunnen spelen in de overgang naar een wereld met een lage CO2-uitstoot om klimaatverandering te beperken tot 1,5 °C.

In zijn virtuele keynote-toespraak riep Jean-Pascal Tricoire, voorzitter en CEO van Schneider Electric, de aanwezigen op om hun digitale transformatie te versnellen zodat ze zich beter kunnen positioneren in verband met de huidige onrust, veroorzaakt door zowel de klimaatcrisis als de wereldwijde pandemie die de wereld in 2020 op zijn kop heeft gezet. "Over de hele wereld zijn onze levens in slechts een paar maanden tijd veranderd en digitalisering heeft ons geholpen om ons aan te passen aan het nieuwe normaal. Wanneer werkzaamheden optimaal gedigitaliseerd worden op afstand, kunnen bedrijven de bedrijfscontinuïteit behouden, de veerkracht versterken en inzichten bieden om beter te anticiperen en flexibel te reageren. Digitale innovatie en connectiviteit hebben de manier waarop we werken en samenleven veranderd. Daarnaast zullen die onze impact op het milieu positief veranderen en economisch herstel en duurzaamheid voor ons allemaal stimuleren."

Tijdens de reeks evenementen onthult Schneider Electric nieuwe aanbiedingen voor klanten en partners, waaronder:
  • Een nieuwe reeks low-voltage schakelborden, PrismaSeT™ Active, en een nieuwe generatie stroomonderbrekers, ComPacT™, die in 2021 op de markt komen en cruciale informatie verstrekken met betrekking tot elektrische brandgevaar en de beschikbaarheid van stroom in de elektrische systemen van gebouwen. De cloud-connectiviteit van PrismaSeT Active stelt gebruikers in staat om continu de stroomverdeling te bewaken en meldingen te ontvangen in geval van gevaarlijke stroomverliezen. De nieuwe generatie ComPacT tilt de beschikbaarheid van stroom naar een hoger niveau met belangrijke ergonomische verbeteringen, evenals connectiviteitsklare en modulaire plug-and-play-accessoires om de capaciteit voor geavanceerde bewakingsmogelijkheden uit te breiden.
  • Een innovatieve groene schakelaar, SM AirSeT™, die een ingenieuze combinatie van lucht- en vacuümtechnologie gebruikt in plaats van SF6, een broeikasgas dat veel voorkomt in elektrische apparatuur dat wordt gebruikt om het elektriciteitsnet en industriële elektrische installaties van stroom te voorzien. De nieuwe technologie biedt een manier om de gelijkwaardigheid van miljoenen tonnen CO2 in energienetwerken te vermijden. De uitgebreide IoT-connectiviteit levert de voordelen op beschikbaarheid van data en analyse voor netwerkbeheer- en optimalisatie.
  • Een nieuwe categorie automatisering, EcoStruxure™ Automation Expert, 's werelds eerste softwaregerichte industriële automatiseringssysteem dat stapsgewijze verbeteringen creëert gedurende de volledige operationele levenscyclus.
De Innovation Summit van dit jaar biedt gesprekken op hoog niveau tussen de topmanagers van Schneider Electric en leiders van AECOM, een toonaangevend infrastructuuradviesbureau; GlaxoSmithKline, het wereldwijde bedrijf in de gezondheidszorg; RIB Software, een pionier in de bouwsector; en AVEVA, wereldleider in engineering en industriële software.

Er zullen ook interactieve paneldiscussies zijn met vertegenwoordigers van: JPMorgan Chase & Co, een financiële dienstverlener; McDonalds, de detailhandelaar in voedseldiensten; Danone, het wereldwijde voedingsbedrijf; JLL, de vastgoed- en investeringsmaatschappij; Acciona, een leverancier van infrastructuur en duurzame energieprojecten; Enedis, de Franse elektriciteitsnetbeheerder; Suez, een leverancier van milieudiensten; en het wereldwijde ontwerp-, engineering- en architectuuradviesbureau Arup.

Bezoekers van de Summit kunnen een virtuele Innovation Hub bezoeken waar ze in 3D de innovaties van Schneider en zijn technologiepartners kunnen ervaren en live verbinding kunnen maken met de laboratoria, showrooms en productiefaciliteiten van Schneider over de hele wereld, om te chatten met experts en om hands-on demo's te bekijken.

Naast het wereldwijde kick-off-evenement op 8 oktober zijn er in oktober en november regionale evenementen van de Innovation Summit, inclusief aanvullende content voor lokale regio's. Deze betreffen het pacifische gebied, dat Australië en Nieuw-Zeeland omvat (14 oktober); het Midden-Oosten en Afrika (28 oktober); Oost-Azië (4 november); Korea (5 november); Noord-Amerika (10 november); Zuid-Amerika (12 november); Turkije (17 november); Frankrijk (19 november); VK en Ierland (24 november) en Hong Kong (26 november).

Bezoek https://www.se.com/nl/nl/ voor meer informatie en details over de aankondigingen van nieuwe producten.

Over Schneider Electric

Het doel van Schneider is om iedereen in staat te stellen het meeste uit onze energie en hulpbronnen te halen en zo vooruitgang te boeken en verduurzaming te garanderen voor iedereen. We noemen dit Life Is On.

Onze missie is om jouw digitale partner te zijn voor duurzaamheid en efficiëntie.

We stimuleren digitale transformatie door de integratie van toonaangevende proces- en energietechnologieën, eindpunt-naar-cloud-verbindende producten, bedieningselementen, software en diensten gedurende de gehele levenscyclus. Hierdoor wordt geïntegreerd bedrijfsbeheer mogelijk gemaakt voor huizen, gebouwen, datacenters, infrastructuur en industrieën.

Van alle internationale bedrijven zijn wij het meest lokaal actief. We zijn voorstanders van open standaarden en partnerschap in ecosystemen waarbij de passie voor onze gedeelde inclusieve en krachtige waarden en een betekenisvol doel naar voren komt.

Laatste van Schneider Electric
Schneider Electric neemt DC Systems B.V. over om innovaties in elektrische distributie te bevorderen

Debby Slofstra nieuwe Country President bij Schneider Electric

Schneider Electric erkend als Vendor Champion in de Canalys Channel Leadership Matrix EMEA 2020
Zscaler-onderzoek: “security-misconfiguraties grootste oorzaak van cyberaanvallen op public cloud-omgevingen”

NTT biedt Cyber Threat Sensor aan klanten na SolarWinds-aanval

Trend Micro voegt geavanceerde cloud-native container security toe aan zijn Cloud One services-platform

Macaw en Northwave bundelen krachten om meer bedrijven te helpen zich te weren tegen cyberdreigingen

Citrix kondigt overname Wrike aan

90% van de Europese CEO’s: cruciaal om wendbaar te zijn, slechts 21% is het daadwerkelijk

Ondanks zorgen rond security groeit het vertrouwen van IT-professionals in de public cloud
Clarity Benelux breidt team uit met twee nieuwe talenten

Veel verschillende IT-systemen veroorzaken hinder in zorgsector

GTT verbetert managed securitydiensten met Fortinet Security Fabric

BOYS WITH BRAINS ZIET EXPLOSIEVE GROEI DOOR CORONA

Sitecore haalt investeringsplan van 1,2 miljard dollar binnen om groei te versnellen

Seamless integration of The Voice of O365 and CONTACTCENTER4ALL

De wereldwijde crisis beïnvloedt de supply chains van bedrijven

Digitale huisartsenpost vanaf vandaag ook beschikbaar voor alle inwoners van Drenthe

Lockdown belemmert tech-vrouwen in loopbaanontwikkeling

BIS|Econocom project bij Rijksoverheid wint Cisco WebexOne Award

CyberArk biedt gratis controle-tool voor SolarWinds klanten

Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio

Logo Archetype Agency BV

Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Orange Cyberdefense