Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
PR: ItsaRep

Western Digital introduceert nieuwe WD_BLACK SSD’s om gaming-ervaring te maximaliseren

Western Digital Corp. breidt zijn populaire WD_BLACK-portfolio uit met drie nieuwe opslagoplossingen speciaal ontworpen voor console- en pc-gamers. De introducties betreffen de eerste NVMe SSD met PCIe Gen4-technologie, een volledig bootable Gen3 x8 add-in card en een Thunderbolt 3-aangedreven NVMe SSD game dock, elk met opvallende RGB-verlichting.

De nieuwe producten die worden toegevoegd aan het WD_BLACK gaming portfolio zijn:

WD_BLACK SN850 NVMe SSD
De SSD maakt gebruik van de prestaties van PCIe Gen4-technologie en levert daardoor hoge lees- en schrijfsnelheden tot 7000 / 5300 MB/s voor het 1 TB-model. De WD_BLACK SN850 NVMe SSD draagt verder bij aan verbeterde pc-prestaties dankzij de WD_BLACK G2-controller en optimalisatie voor intensieve gaming (niet bedoeld voor NAS- of serveromgevingen). De SSD verkort de laadtijden van games en zet bestanden sneller over dan zijn voorganger met behulp van nieuwe cache-technologie. Applicaties worden soepeler geladen door verbeterde prestaties bij lage queue depths. Voor de design-liefhebbers is er ook een model met RGB-heatsink verkrijgbaar, die oververhitting beter tegengaat.

WD_BLACK AN1500 NVMe SSD add-in card
De volledig bootable plug-and-play add-in card is een van de snelste PCIe Gen3 x8-oplossingen. De WD_BLACK AN1500 NVMe SSD is geschikt voor het upgraden van een bestaande setup naar moderne prestaties. Aangedreven door twee interne SSD's in RAID 0 en PCIe Gen3 x8-technologie, bereikt de drive leessnelheden tot 6500 MB/s en schrijfsnelheden tot 4100 MB/s (bij de 2 TB- en 4 TB-modellen). Het resultaat is een snelle gameplay, minder wachttijd en meer speeltijd. De SSD is voorzien van aanpasbare RGB-verlichting (alleen in Windows) en een geïntegreerde heatsink die oververhitting beter tegengaat.

WD_BLACK D50 Game Dock NVMe SSD
De compacte, krachtige game dock SSD met heatsink transformeert een Thunderbolt 3-compatibele laptop in een volledig gaming station. Het game dock biedt hoge snelheden dankzij NVMe-technologie, meer capaciteit voor games en meerdere poorten voor accessoires. De WD_BLACK D50 Game Dock NVMe SSD is uitgerust met aanpasbare RGB-verlichting die bestuurd wordt via het WD_BLACK dashboard (alleen in Windows).

Prijs en beschikbaarheid
  • WD_BLACK SN850 NVMe SSD zonder heatsink zal naar verwachting uiterlijk eind deze maand beschikbaar zijn met een capaciteit van 500 GB, 1 TB en 2 TB en een verkoopprijs vanaf € 139,99. Het model met heatsink wordt in het eerste kwartaal van 2021 verwacht.
  • WD_BLACK AN1500 NVMe SSD is nu verkrijgbaar bij geselecteerde retailers, e-tailers, resellers, systeemintegratoren en in de Western Digital-winkel met een capaciteit van 1 TB, 2 TB en 4 TB en een verkoopprijs vanaf € 245,99.
  • WD_BLACK D50 Game Dock is nu beschikbaar voor pre-order via geselecteerde retailers, e-tailers, resellers, systeemintegratoren en in de Western Digital-winkel. WD_BLACK D50 Game Dock NVMe SSD is verkrijgbaar met een capaciteit van 1 TB vanaf € 456,99. Een niet-SSD-model, de WD_BLACK D50 Game Dock, is verkrijgbaar voor € 296,99.
"Game-ontwikkelaars ontwerpen steeds indrukwekkendere games die steeds hogere prestaties vereisen. Consumenten moeten zichzelf uitrusten met de beste tools om optimaal te kunnen genieten van een game", zegt Jim Welsh, senior vice president Consumer Solutions bij Western Digital. “Innovatieve, krachtige opslagoplossingen zijn essentieel om de ontwikkelingen in de game-industrie bij te houden. Onze nieuwste WD_BLACK-producten zijn speciaal ontwikkeld om gamers in staat te stellen te voldoen aan de steeds hogere eisen van games en gamingplatforms, nu en in de toekomst. De producten bieden niet alleen meer opslagruimte, maar verbeteren ook de game-ervaring in zijn geheel."

imageimage

Over Western Digital

Western Digital creëert omgevingen waarin data kunnen aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leven, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.

Voor meer informatie: WD, WD_Black en SanDisk.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
Western Digital introduceert draagbare WD Elements SE SSD

Western Digital introduceert UFS 3.1 mobiele opslagoplossing voor 5G-smartphones

Nieuwe Western Digital Ultrastar Edge-servers voor snellere rekenkracht op edge- en afgelegen locaties
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Western Digita.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.