Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: AxiCom

Plus500 introduceert nieuwe functie voor multiple charts

Nieuwe functie voor multiple charts, uitgebracht voorafgaand aan de resultaten van het derde kwartaal, is de nieuwste update van Plus500. Het bedrijf blijft investeren in de verbeterde handelstools, functies en op maat gemaakte oplossingen die beschikbaar zijn op zijn platform.

Amsterdam – In een voortdurende poging om de handelsbeleving voor zijn klanten voortdurend te verbeteren, heeft Plus500, een toonaangevend technologieplatform voor de handel in Contracts for Difference ('CFD's'), een nieuwe functie voor multiple charts aangekondigd. De nieuwe functie, die in de aanloop naar het drukke kwartaalcijfers-rapportageseizoen werd geïntroduceerd, verbetert het analyseren en vergelijken van de prestaties van instrumenten in de wereldwijde markten. Handelaren kunnen de prestaties efficiënter volgen voordat ze besluiten een positie te openen.

De nieuwste update komt tegemoet aan de behoeften van ervaren handelaren. Hij stelt klanten van Plus500 in staat om meerdere instrumenten in realtime of hetzelfde instrument op verschillende historische punten te vergelijken met behulp van hoogwaardige technische analyses. De nieuwe functie voor multiple charts stelt gebruikers in staat om tot negen grafieken tegelijk te bekijken. Het is mogelijk om het grafiektype en andere specificaties voor elk item afzonderlijk aan te passen. Gebruikers kunnen hun voorkeuren toepassen op meer dan één grafiek en hun layout met meerdere grafieken opslaan om later opnieuw te bekijken. Hun opgeslagen scherm kunnen ze op elk gewenst moment laden via Webtrader.

De nieuwe tool is beschikbaar voor alle gebruikers en is het bewijs van de voortdurende inzet van Plus500 om zijn gebruikers een aangepaste, gegevensgestuurde ervaring te bieden.

Plus500 wordt gezien als de toonaangevende CFD-aanbieder in het Verenigd Koninkrijk[1], Duitsland[2] en Spanje[3], na een jaar waarin zijn markt- en technologisch leiderschapsposities werden uitgebreid en versterkt in de belangrijkste regio's van het bedrijf.

David Zruia, CEO van Plus500, zegt: “Een aantal gebeurtenissen heeft dit jaar geleid tot ongekende niveaus van marktvolatiliteit. Die beïnvloeden niet alleen de markt zelf, maar ook de strategieën van handelaren. Zij hechten in toenemende mate belang aan geavanceerde handelsinstrumenten om hun besluitvorming te ondersteunen. Bij Plus500 hebben we ons altijd gericht op het voortdurend verbeteren van de technologische mogelijkheden en het aanbod van ons geavanceerde platform. In 2020 hebben we een breed scala aan tools geïntroduceerd. Dit heeft geleid tot een unieke gebruikerservaring die voldoet aan de behoeften van de moderne handelaar van vandaag de dag.”

[1] Op basis van het totale aantal klantrelaties. Investment Trends 2020 UK Leverage Trading Report
[2] Op basis van het totale aantal klantrelaties. Investment Trends 2020 Germany Leverage Trading Report
[3] Op basis van het totale aantal klantrelaties. Investment Trends 2020 Spain Leverage Trading Report

Over Plus500
Plus500 is de aanbieder van een online platform waarmee individuele beleggers op internationaal niveau kunnen handelen in contracts for difference (CFD’s). Dit is mogelijk voor meer dan 2.500 onderliggende financiële producten, waaronder aandelen, indexen, grondstoffen, opties, ETF’s, cryptografische en buitenlandse valuta, en in ruim 50 landen en in 32 talen. Het online handelsplatform is beschikbaar via een groot aantal besturingssystemen (iOS, Android en Windows Phone), tablet computers (iOS, Android en Surface) en web browsers.

Plus500 is in het bezit van licenties voor de financiële handel in gereguleerde markten zoals het Verenigd Koninkrijk, Australië, Cyprus, Israël, Nieuw-Zeeland, Singapore, Zuid-Afrika en de Seychellen. De zorg voor klanten staat centraal bij alles wat het bedrijf doet: zij kunnen niet meer geld verliezen dan zij inleggen. Plus500 maakt geen gebruik van ‘cold calling’ voor klantenwerving en biedt geen binaire opties aan. Plus500 biedt zijn klanten een onbeperkte demo-account en gratis toegang tot geavanceerde tools voor risicobeheer die hen grip bieden op hun handelsposities en hun winsten beschermen en verliezen beperken. Plus500 is onder het symbool PLUS genoteerd aan de main market van de London Stock Exchange. www.plus500.com.
Laatste van Plus500
Plus500 tekent voor nieuw seizoen als hoofdsponsor van Atlético Madrid