www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
PR: Lubbers De Jong

Arrow Electronics tekent distributieovereenkomst met Bitdefender

Houten, 6 oktober 2020 – Wereldwijde technologieleverancier Arrow Electronics heeft een distributieovereenkomst getekend met cyberbeveiligingsbedrijf Bitdefender om zijn beveiligingsproducten en producten die informatie bieden over bedreigingen te leveren aan het kanaal in Scandinavië, de Benelux, het VK en Ierland.

Met een infrastructuur voor het leveren van beveiliging waarmee wereldwijd een half miljard systemen wordt beschermd, heeft Bitdefender een trackrecord op het gebied van hoogwaardige technologie en onderzoeksmogelijkheden naar cybersecurity.

Arrow Electronics biedt klanten een uitgebreide reeks cyberbeveiligingsproducten, waaronder de onlangs aangekondigde Managed Detection and Response-oplossing van Bitdefender voor managed IT-serviceproviders (MSP's). Deze oplossing maakt het gebruik mogelijk van het beveiligingscentrum van Bitdefender dat 24x7 beschikbaar is, en waar beveiligingsexperts aanvallen najagen, identificeren en neutraliseren om partners en klanten te beschermen.

De producten van Bitdefender worden ingezet in slimme, geconnecteerde huizen, bij mobiele gebruikers, en in moderne bedrijven en hun netwerken, apparaten, datacenters en cloudinfrastructuur om ze te beschermen tegen bedreigingen of aanvallen.

Mark McHale, vice-president sales van Arrow’s enterprise computing solutions business in Noordwest-Europa zegt: “Naarmate medewerkers wereldwijd er meer en meer voor kiezen om mobieler te werken, neemt het aanvalsoppervlak en de dreiging van cyberaanvallen toe. De distributieovereenkomst met Bitdefender biedt onze klanten geautomatiseerde en uniforme oplossingen voor beveiliging en risicoanalyse, en we kijken er erg naar uit om cyberbeveiligingsoplossingen van wereldklasse te gebruiken als onderdeel van ons aanbod.

Emilio Roman, vice-president EMEA bij Bitdefender, zegt: “Bedrijven worden geconfronteerd met een toenemende behoefte aan betrouwbare partners en bewezen technologieën bij het beheer van hun cyberbeveiligingsinfrastructuur. Met een grote focus op beveiliging en vertrouwd door beveiligings-VAR's en systeemintegrators over de hele linie, is Arrow een strategische distributeur voor Bitdefender. Ik ben ervan overtuigd dat onze overeenkomst bedrijven in staat stelt om betere beslissingen te nemen over cybersecurity en tegelijkertijd de beste dienstverlening in de markt te ervaren.
Laatste van Arrow Electronics
Arrow Electronics breidt ArrowSphere-cloudplatform uit met Fortinet Adaptive Cloud Security

Arrow Electronics geselecteerd door Training Industry in top 20 IT-trainingsbedrijven

Arrow Electronics tekent distributieovereenkomst met IGEL

Logo Lubbers De Jong
Arrow Electron.. contact

Logo Arrow Electronics

+31 (0)88 - 0242 900
  sales.ecs.nl@arrow.com
  www.arrow.com/ecs/nl
Arrow Electron.. sociaal

Arrow Electron.. tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Roche Diabetes Care