Neckermann.com Benelux gaat door met werkzaamheden

20 juli, 2012

Vanmiddag tussen 13.30 en 14.00 uur heeft neckermann.com Benelux een persconferentie gehouden. Neckermann.de, de moedermaatschappij van neckermann.com Benelux, heeft uitstel van betaling aangevraagd. Dit betekent niet dat neckermann.com Benelux ook uitstel van betaling gaat aanvragen. De financiële situatie van neckermann.com Benelux is structureel gezond en de organisatie is volledig in staat om onafhankelijk van de moedermaatschappij de werkzaamheden voort te zetten. Neckermann.com was enkel afhankelijk van neckermann.de voor de productie van de eigen modemerken en de productie van de printcatalogi.

Medewerkers van neckermann.com zijn op dit moment gewoon aan het werk. Klanten kunnen zoals altijd gewoon bij neckermann.com terecht voor het plaatsen van een bestelling. “De komende weken wordt de huidige situatie bekeken en worden vervolgstappen bepaald”, zegt Kurt Staelens, CEO van neckermann.com Benelux. “Het mode-assortiment gaan we zelf opbouwen. De eerdere investeringen in printcatalogi worden vrijgemaakt om gedeeltelijk in nieuwe media en online marketingkanalen te investeren, om nieuwe online klantengroepen aan te spreken.”

BERICHT VOOR DE REDACTIE
Altijd als eerste de laatste persberichten van neckermann.com via deze RSS-feed: www.octanewire.com/nl/rss.php?client=49

Over neckermann.com
Neckermann.com is één van de grootste e-commercebedrijven in Europa. De website neckermann.com biedt consumenten een ruim assortiment met meer dan 150.000 artikelen in diverse productcategorieën zoals mode, wonen, slapen, elektro, huishoudapparatuur, beauty en sport & vrije tijd. Neckermann.com is al meer dan 40 jaar actief in Nederland. Iedere maand vinden ongeveer 1,5 miljoen Nederlanders hun weg naar de website. Het hoofdkantoor is gevestigd in Sint-Jansteen, Nederland. Neckermann.com is onderdeel van neckermann.de GmbH. Voor meer informatie ga naar: www.neckermann.com