www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (10 jaar en 178 dagen geleden)

Sinds januari 2011 is de website www.etenbestellen.nl in de lucht

Sinds januari 2011 is de website www.etenbestellen.nl in de lucht. Een site waar bezoekers op een eenvoudige manier maaltijden kunnen bestellen en laten bezorgen. Dat kan in eigen woonplaats bij een restaurant naar keuze. Op de website kunnen bezoekers kiezen uit een zeer ruim en gevarieerd aanbod van restaurants. Van bezorghoreca tot catering en van broodjes voor op het werk tot BBQ-pakketten. Etenbestellen.nl biedt het allemaal.

Etenbestellen.nl is zeer gebruiksvriendelijk opgezet. Bezoekers kunnen gemakkelijk door de digitale menukaarten bladeren en direct een bestelling plaatsen. Het bijzondere van de site is dat bezoekers niet verplicht online hoeven te betalen. Pas als de maaltijd is afgeleverd, betaalt de bezoeker aan de bezorger. Bezoekers die wel via internet willen betalen kunnen gebruik maken van de online betaalmodule. Bezoekers kunnen ook telefonisch bestellen en Etenbestellen.nl is er ook speciaal voor afhaalhoreca.

Etenbestellen.nl is opgezet om het de bezoekers zo makkelijk mogelijk te maken. De website bevat een grote hoeveelheid menukaarten van verschillende soorten restaurants, waar de bezoeker uit kan kiezen. De site is gemakkelijk te doorzoeken door middel van een gebruiksvriendelijk zoeksysteem. Bezoekers kunnen op tal van criteria zoals regio, plaats, postcode en soort restaurant. De zoekresultaten blijven aan de linkerzijde van het scherm staan, terwijl rechts de verschillende menukaarten zichtbaar zijn. Op die manier kan de bezoeker eenvoudig bladeren door de zoekresultaten. Die resultaten zijn voorzien van handige icoontjes zodat in een oogopslag te zien is of een restaurant bezorgt en of een restaurant vegetarisch, glutenvrij, biologisch, halal etc. aanbiedt.

Etenbestellen.nl is nu al het derde bedrijf via Google wanneer men - eten bestellen - googlet en verwacht binnen een jaar al veel aanbieders op de website te hebben. De markt beslaat ruim 35.000 bedrijven in heel Nederland. Het streven is om binnen 3 jaar 10% te vermelden op hun website. Restaurants die zich aansluiten bij etenbestellen.nl betalen jaarlijks een vast bedrag van € 249 en wie zich binnen zes maanden aanmeldt, krijgt een introductietarief van € 189,- dat drie jaar lang geldig blijft door gebruik te maken van de speciale actiecode CS 102.

Voor meer info, kijk op de website, bel 085 - 2737444 of mail naar info@etenbestellen.nl

www.etenbestellen.nl
Laatste van Etenbestellen.nl B.V.
Sinds januari 2011 is de website www.etenbestellen.nl in de lucht
Verstreken tijd: 10 jaar en 178 dagen
Etenbestellen... contact

Logo Etenbestellen.nl B.V.

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo