www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (10 jaar en 26 dagen geleden)
PR: Edelman

Avanade maakt als eerste in Nederland de integrale overstap naar Windows Phone 7

HTC 7Trophy geïntegreerd onderdeel van de werkplek

Avanade, aanbieder van zakelijke technologiediensten, is het eerste bedrijf in Nederland dat integraal overstapt op het Windows Phone 7-platform met de HTC 7Trophy. Het eerste toestel is op 28 oktober uitgereikt door Ruud Kerstjens, sales manager van HTC Benelux aan André Huizing, general manager van Avanade Nederland. In totaal worden 225 medewerkers van Avanade uitgerust met de HTC 7Trophy.

Begin oktober lanceerde Microsoft de Windows Phone 7. De overstap naar het innovatieve mobiele platform is voor Avanade een vanzelfsprekende keuze: "André Huizing: “Avanade hecht er veel waarde aan voorop te lopen in deze ontwikkeling. Hierdoor kunnen we onze klanten optimaal adviseren en mee laten profiteren van de tastbare ervaringen die Avanade opdoet met Windows Phone 7 als geïntegreerd onderdeel van de Avanade-werkplek.”

De nieuwe Windows Phone 7 biedt volgens Avanade een goede mix tussen zakelijke en privétoepassingen. Het is een belangrijke stap in de verdere ontwikkeling van 'Het Nieuwe Werken'.
In het kader van Microsoft-ontwikkelingen als Personal Cloud, waarbij de werkplek aansluit op de individuele behoefte, is de keuze voor Windows Phone 7 logisch voor Avanade. De mogelijkheden die de telefoonbiedt op het gebied van social media en Zune-technologie maken het toestel veel meer dan een zakelijke telefoon voor de Avanade-medewerkers. Bovendien wijzen de eerste ervaringen uit dat de HTC 7Trophy een erg goede gebruikerservaring biedt. Kortom, de telefoon is niet alleen zakelijk zeer effectief, maar ook heel prettig in gebruik.

Huizing: "De HTC Trophy met Windows Phone 7 zorgt ervoor dat onze medewerkers overal en altijd belangrijke informatie binnen handbereik hebben. Zo is er via de slimme interface snel en eenvoudig toegang tot contacten, foto's, video’s en Microsoft Office, waarmee onafhankelijk van tijd en plaats gewerkt kan worden. Verder is het toestel uitgerust met enkele unieke HTC-applicaties, die voor ons de HTC Windows Phone 7-ervaring compleet maken."

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Altijd als eerste de laatste persberichten van Avanade via deze RSS-feed: www.octanewire.com/nl/rss.php?client=13

Over Avanade
Avanade biedt zakelijke technologiediensten die inzicht, innovatie en expertise van Microsoft-technologieën met elkaar verbinden. Hiermee helpt de organisatie klanten om de gewenste resultaten te behalen. Avanade’s diensten en oplossingen verbeteren performance, productiviteit en verkoop bij organisaties in iedere markt. De organisatie biedt Microsoft-expertise via een wereldwijd netwerk van consultants. Daarnaast heeft Avanade de juiste mix van onshore,offshore en nearshore vaardigheden, zodat het bedrijf de juiste resultaten sneller, tegen lagere kosten en met minder risico kan aanbieden. Avanade is in 2000 opgericht door Accenture en Microsoft Corporation. Daarnaast is Accenture voor het merendeel eigenaar van Avanade. Er werken ruim 11.000 professionals voor Avanade in meer dan 24 landen wereldwijd. Voor meer informatie kijk op: www.avanade.nl.

Avanade and the Avanade logo are registered trademarks or trademarks of Avanade Inc. Other product, service, or company names mentioned herein are the trademarks or registered trademarks of their respective owners.

Voor verdere persinformatie kunt u contact opnemen met OCTANE PR:
E-mail: avanadebenelux@octanepr.com

OCTANE PR
Meerenakkerplein 16
5652 BJ Eindhoven
www.octanepr.nl
@octanepr_nl
Laatste van Avanade Netherlands BV
Nederlandse bedrijven hebben onvoldoende kennis voor toepassing blockchain

Merken die investeren in customer experience verwachten 11% omzetgroei, wijst nieuw onderzoek uit

Avanade en Computer Profile ontwikkelen een connector voor Microsoft Dynamics CRM
Verstreken tijd: 10 jaar en 26 dagen
Avanade Nether.. contact

Logo Avanade Netherlands BV

www.avanade.nl
Avanade Nether.. sociaal

Avanade Nether.. tweets

Logo Maunt
Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Auth0
Logo Infor
Logo Clarity Benelux