Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (12 jaar en 168 dagen geleden)

Signet roept de door KPN verlaten business partners op

Son, 10 maart 2010 – Signet, Internet Service Provider gericht op de zakelijke markt, nodigt de door KPN verlaten business partners uit zich bij Signet te melden voor een kennismaking met het bedrijf en het partner programma.

Afgelopen week maakte KPN door middel van een brief aan een groot aantal van hun business partners bekend de samenwerking eenzijdig op te zeggen. KPN geeft aan dat deze partijen vanaf nu kunnen inkopen bij de daarvoor aangestelde dealers of zich kunnen richten op andere providers.

Peter Bekkers, directeur van Signet, ziet hierdoor nieuwe kansen, voor de ex business partners van KPN: “Wij bieden namelijk niet alleen diensten over een KPN netwerk, maar ook over een dsl netwerk van BBned. Én wij onderscheiden ons vooral door aanbod op 8 open glasvezelnetwerken waardoor wij in staat zijn voor elk bedrijf (met meerdere vestigingen) een (VPN) verbinding te leveren. Daarnaast bieden we Voice over IP diensten aan. Het grote verschil met KPN is dat wij juist willen samenwerken met onze partners. Het voordeel voor de partner is dat wij, in tegenstelling tot KPN, geen omzet en afname verplichting stellen. Ik hoop dat een grote groep dealers geïnteresseerd zal zijn in een nadere kennismaking met Signet.”

Geïnteresseerde telecom en ict dealers kunnen terecht op de website van Signet (www.signet.nl) voor meer informatie over het bedrijf en het Partner programma.

Over Signet:
Signet is een zelfstandige en geheel onafhankelijke Internet Service Provider specifiek gericht op de zakelijke markt. Wij zijn in 1990 gestart met Videotekst toepassingen en sinds 1994 actief als Internet Service Provider. Wij leveren direct aan de eind klant, maar werken ook met een partner netwerk van o.a. automatiseringsbureaus en (interactieve) reclamebureaus.

Wij hebben ruime ervaring met het leveren van internet diensten over dsl en glasvezel netwerken, wij leveren een compleet productaanbod inclusief VoIP, Back-up Online, en Anti spam/anti virus en wij bieden diverse datacenter faciliteiten aan. Onlangs zijn wij voor het tweede jaar op een rij door Eurofiber uitgeroepen als “Beste Internet Service Provider”!

Wij bieden kort lopende contracten, meestal van 1 maand, met een verlenging van telkens 1 maand.
Daarnaast bieden wij abonnementen met de hoogst haalbare beschikbaarheidsgarantie. Elk jaar passen wij, als de marktomstandigheden dat toelaten, onze tarieven aan.

Klanten van Signet hebben een vaste contactpersoon in het Network Operations Center. Onze verbindingen met het Internet zijn dubbel uitgevoerd op geografisch gescheiden locaties en ons netwerk wordt op basis van 24/7 pro actief beheerd.

Signet is continue cashflow positief. Dat is onze garantie voor continuïteit.

Voor meer informatie:
E-mail: communicatie@signet.nl
www.signet.nl
Laatste van Signet
Signet neemt Breedband volledig over

SIGNET INTRODUCEERT ZAKELIJK ONBEPERKT BELLEN NAAR VAST ÉN MOBIEL IN NEDERLAND ÉN EUROPA

Signet en Xelion starten met gezamelijke distributie van telefonie- en communicatieoplossing in de cloud, speciaal voor het dealerkanaal.
Verstreken tijd: 12 jaar en 168 dagen

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo GrassGreener Europe