www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (11 jaar en 43 dagen geleden)

PINS vormt nieuw directieteam

Volgende stap in de invulling van de nieuwe strategie

Amsterdam, 2 maart 2010 – PINS, een van de leidende hosting en managed services provider in de Benelux, heeft een nieuwe samenstelling van de directie. Onlangs zijn Paul-Richard Hellemans tot Chief Operating Officer (COO) en Cor Veltman tot Chief Financial Officer (CFO) benoemd. Samen met de huidige CEO Jan Willem des Tombe vormen zij de nieuwe directie van PINS.

Deze benoemingen passen in het nieuwe beleid van PINS om nog meer dan voorheen de business case van de klant centraal te stellen en het Service Management als uitgangspunt te nemen in de klantrelatie. Daarmee kan een nog grotere bijdrage worden geleverd aan productiviteitsverhoging van de klant door het aanboren van nieuwe bronnen van inkomsten en concrete kostenbesparingen met uitgekiende hosted-ICT oplossingen.

Paul-Richard Hellemans (1970) heeft jarenlange ervaring in de IT industrie, laatstelijk als Vice President Customer Relations Europe bij Terremark. Daarvoor werkte Paul-Richard in diverse senior management functies bij Dedigate en PinkRoccade.

Cor Veltman (1966) komt van WiMax provider Worldmax, waar hij werkzaam was als Finance Director. Daarvoor was Cor Chief Financial Officer bij Tele2 Nederland en bekleedde hij een aantal senior management functies bij ondermeer KPN en MCI Worldcom.

Jan Willem des Tombe, CEO van PINS: “We zijn zeer verheugd met de kennis en ervaring die we in huis halen met de komst van zowel Paul-Richard Hellemans als Cor Veltman. Met Paul-Richard in de voortrekkersrol maken we de stap naar een efficiëntere dienstverlening van onze klanten door een gestroomlijnd Service Management apparaat van het hoogste niveau. De komst van Cor betekent voor ons toevoeging van senioriteit op het financiële beleid om zodoende de groei in de juiste banen te leiden en zodanig de continuïteit van PINS voor de toekomst te zekeren”.Jan Willem is sinds 2005 CEO van PINS.

Foto's van de directieleden zijn op aanvraag beschikbaar via mediacircus@upcmail.nl.

Over PINS
PINS http://www.pins.nlbehoort tot de top aanbieders van premium hosting solutions en managed services voor middelgrote en grote bedrijven in de Benelux. Het bedrijf realiseert voor haar klanten een productieve en kostenefficiënte inzet van het internet; schaalbare e-business infrastructuur, een Platform voor Software-as-a-Service oplossingen (PaaS) en de mogelijkheid tot het outsourcen van werkplekken (VDI). Dankzij het PINS Hypergrid cloud computing platform, is het bedrijf in staat om snel en flexibel in te spelen op de vraag naar capaciteit ‘on demand’ en betaling naar rato van gebruik.
De ‘PINS werkwijze’ kenmerkt zich door excellente service, daadkracht en een resultaatgerichte, proactieve aanpak. Waarbij steeds de business case van de klant centraal staat. PINS werkt nauw samen met vooraanstaande ICT- spelers, waaronder Cisco, VMware, IBM en Microsoft. Klanten van PINS zijn o.a. Coca Cola, Corus, Fitness First, Ministerie van OC&W, de Nederlandse Spoorwegen en Transavia.com. Op het PINS hoofdkantoor in Amsterdam werken circa vijftig medewerkers.

Voor meer informatie:

Logo Ivanti
Logo Infoblox
Logo ROVC

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers