Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

J-Fall 2010 groot succes op nieuwe locatie met nieuwe formule

Nijkerk, 4 november – J-Fall, de jaarlijkse najaarsconferentie van de Nederlandse Java User Group (NLJUG) trok gisteren, 3 november, ruim 1000 Java enthousiastelingen vanuit het hele land naar het conferentiecentrum Hart van Holland in Nijkerk. De NLJUG heeft voor de J-Fall conferentie gezocht naar een aantal nieuwe aspecten en die zijn gisteren allemaal prima tot uiting gekomen.

De NLJUG heeft besloten om naar een nieuwe locatie te verhuizen om hiermee een verdere professionalisering in gang te zetten. En met de locatie Hart van Holland in Nijkerk is dat ook zeker gelukt. Alle aanwezige Business Partners en ook de bezoekers waren zeer enthousiast over de mogelijkheden van deze locatie. De logistiek voor zo’n groot evenement kan vanuit deze locatie beter geregeld worden dan de voorgaande locatie in Bussum.

Ook op inhoudelijk gebied zijn er wijzigingen doorgevoerd die mede hebben geleid tot het grote succes. Zo zijn er op veler verzoek Hans-on-labs en Early Bird sessies gegeven. Voor de vroege vogels onder de bezoekers waren voor deze sessie ruim 300 man om 08:00 aanwezig. En na afloop was men zeer enthousiast over de inhoud. Ook de Hand-on-labs zijn goed bezocht geweest en gaven de deelnemers de kans om dieper in de materie te duiken. Ook de technische break-out sessies waren dit keer van een hoger niveau, mede te danken aan het uitgebreide werk wat de negenkoppige selectiecommissie in het programma heeft gestoken. Alle presentaties zullen de komende dagen via de site van de NLJUG (www.NLJUG.org) beschikbaar worden gesteld voor iedereen.

Oracle
“Oracle neemt Java serieus en daar ben ik blij om” was een van de vele tweets die geschreven werd tijdens de opening door Oracle. En Oracle is heel serieus met Java bezig na de overname van Sun. Oracle was hoofdsponsor van de J-Fall conferentie en “dat is een bewuste keuze om aan de developers te laten zien dat Java echt belangrijk voor ons is” aldus Bart Meily van Oracle. Tijdens de keynote heeft Oracle de aanwezigen laten zien waar het met Java 7 & 8, JavaFX en Java Me naar toe gaat.

Trending topic op Twitter
J-Fall heeft ook op twitter een succes geboekt. De vele twitterende bezoekers zorgden er via de hashtag #jfall10 voor dat het in de loop de van dag in de “hitlijst” van twitter terecht kwam als lokaal “trending topic”. En deze tweets leverden vele positieve reacties op die de organisatie tot tevredenheid stemt.

NLJUG
De Nederlandse Java User Group (NLJUG) is een stichting die bestaat uit 50 business partners en ongeveer 3300 leden, waaronder software ontwikkelaars, architecten, technical managers, studenten en new media developers. De NLJUG positioneert zich op het knooppunt van Java Platform ontwikkeling, professionele software ontwikkeling en verbreding van kennis op het gebied van ontwikkeling van (complexe) IT systemen.

Voor meer informatie over de conferentie en de stichting NLJUG kunt u contact opnemen met:
Bert Ertman, NLJUG
E-mail: bert.ertman@nljug.org
www.nljug.org
Eerder van NLJUG
1 nov 2012 J-Fall 2012: Succesformule zorgt voor beste conferentie ooit!

3 nov 2011 J-Fall 2011: Succesformule zorgt voor mooie conferentie

Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo Remain Software
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl