Gemeenten betalen steeds meer voor hun ICT-diensten. Hogere kosten voor de inhuur van externe krachten en stijgende uitgaven voor software zijn daarvan de oorzaak. Juist dat laatste is onnodig, stelt Victor Nii Dsane van Qlicense. “Want door gewijzigde wetgeving kunnen gemeenten en overheidsinstellingen hun softwarelicenties ook tweedehands afnemen en daarmee tot wel 70 procent besparen.”
Uit onderzo..
lees verder