Werknemer onderschat consequenties van de aftapwet
Ede, 13 juli 2017 – Maar liefst 36 procent van de werknemers is het oneens met de aftapwet die per 1 januari 2018 van kracht wordt. Zij zijn het er niet mee eens dat de Nederlandse inlichtingen- en veiligheidsdiensten vanaf dat moment de bevoegdheid hebben om al het internetverkeer (mobiel en vast) af te tappen. Dit blijkt uit onderzoek van BIT onder meer dan 1.000 werknemers met een kantoorba..
lees verder