Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

SDL bedrijfsprofiel

Logo SDL
SDL (LSE: SDL) helpt bedrijven hun klanten de beste ervaring te bieden bij het volledige beslissingspad. SDL biedt services op het gebied van web content management, analyse, social intelligence, campagnebeheer en vertalingen, en helpt zo bedrijven klantspecifieke inzichten te verkrijgen, relevante content en communicatie te verzorgen en een aansprekende ervaring te bieden in de eigen taal, volgens de eigen cultuur en via alle kanalen en apparaten.

SDL heeft meer dan 1500 enterpriseklanten, 400 partners en 70 kantoren in 38 landen over de hele wereld. Daarnaast werkt SDL samen met 72 van de 100 grootste internationale merken.

info@sdl.com

Volg SDL via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
Tonen van producten die niet op voorraad zijn grootste frustratie online winkelen