Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl

Giarte bedrijfsprofiel

Logo Giarte
Giarte is een Nederlands onderzoeks- en adviesbureau, actief op het vlak van klant- en eindgebruikersbeleving rondom zakelijke IT-dienstverlening en applicaties. Met onze expertise in het tastbaar, meetbaar en bestuurbaar maken van beleving zijn wij de bruggenbouwer tussen tech en touch. Giarte is de grondlegger van de Xperience Level Agreement (XLA®), een methode om de beleving van klanten, medewerkers en de business vanuit een menselijk perspectief te benaderen. IT helpt mensen creatief, effectief en productief te zijn. Wij verleggen de focus van techniek naar mensen, door de mentaliteit te veranderen, de vaardigheden te trainen en de tools te leveren om ervaringen vast te leggen en te verbeteren.
De Giarte IT Experience Benchmark is sinds 2002 de grootste benchmarkstudie onder uitbesteders van IT naar hun mening over de relatie met hun IT-serviceprovider(s).

KvK

Volg Giarte via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
Giarte IT Experience 2020: méér Fans, maar niet méér tevredenheid