www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlContentbureau
2499 volgers blijven op de hoogte!

AEPEX Business Consultants bedrijfsprofiel

Logo AEPEX Business Consultants
AEPEX Business Consultants BV is al meer dan vijftien jaar een toonaangevende implementatiepartner van SAP. Opererend vanuit Nederland ondersteunt zij nationale en internationale bedrijven bij de implementatie van (nieuwe) SAP oplossingen.
De missie van AEPEX is om met behulp van standaard SAP-toepassingen werkelijke toegevoegde waarde te creëren voor bedrijven met oog voor de bottom line.

AEPEX richt zich nadrukkelijk op advisering en implementaties in de vakgebieden Supply Chain Management, Business Analytics & Performance Management, Project & Resource Management en ERP Berst Practices. Bovendien biedt AEPEX een uitgebreid dienstenportfolio voor Application Support en Techniek & Infrastructuur.

Voor Zakelijke Dienstverleners en Woningcorporaties heeft AEPEX een, op SAP-gebaseerde, branche specifieke oplossing ontwikkeld welke met succes al meerdere malen bij bedrijven is geïmplementeerd.

Onze projectaanpak kenmerkt zich door een integrale benadering van de bedrijfsprocessen, organisatie en ondersteunende oplossingen van SAP. De AEPEX consultants hebben een brede kennis van en ervaring met end-to-end processen, zijn sterk in integrale en complexe vraagstukken en zoeken de uitdaging om telkens weer vraagstukken op te lossen met behulp van de mogelijkheden van standaard SAP-toepassingen.

T : +31-183-693737
F : +31-183-693741
E : info@aepex.com
W :
        contactformulier
perspagina

Volg AEPEX Business Consultants op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
'Warehousedrone' Eyesee van REFLEX WMS wint Innovation Award 2016

AEPEX verbetert diensten en service aanbod met nieuw kantoor in Manilla

Woonbedrijf kiest voor de SAP oplossing van AEPEX
Bedrijfslocatie