www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau
2473 volgers blijven op de hoogte!
Atos bedrijfsprofiel
Logo Atos
Atos is toonaangevend in digitale transformatie met een pro forma jaaromzet van 12 miljard euro. Het bedrijf biedt werk aan 100.000 collega’s in 72 landen. Het is de Europese leider in Big Data, Cybersecurity, High Performance Computing en Digital Workplace. Wereldwijd levert Atos aan haar klanten Cloud diensten, Infrastructuur & data management, Business & platform oplossingen, en transactiediensten via Worldline, de Europese leider in de markt voor betaaloplossingen en transactiediensten. Met haar diepgaande technologische expertise en kennis van industriële sectoren ondersteunt zij klanten in de volgende marktsectoren: Defensie, Financiële dienstverlening, Gezondheidszorg, Manufacturing, Media en Nutsvoorzieningen, Publieke Sector, Retail, Telecom en Transport. Atos is de wereldwijde IT-partner voor de Olympische Spelen en Paralympische Spelen en opereert onder de namen Atos, Atos Consulting, Atos Worldgrid, Bull, Canopy, Unify en Worldline. Atos SE (Societas Europaea) staat genoteerd aan de CAC40 Paris stock index.

T : +31 (0) 88 265 5555
W :

Volg Atos op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
1 feb 2019 Atos verdeelt 23,4 procent aandelenkapitaal Wordline over twee wereldwijde beursgenoteerde spelers

22 jan 2018 Force Alliance voor werving professionals in veranderende IT-markt

16 jan 2018 Atos erkend als global leader in IoT Services door Everest Group
 Atos persberichtenarchief (117 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nl